Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@09:01:15 GMT

اربعین حسینی سند افتخاری برای تمام مسلمانان است

تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۸۴۴۴۶۱

اربعین حسینی سند افتخاری برای تمام مسلمانان است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه حرکت بین‌المللی اربعین شمرها و ابن‌زیادهای زمانه را رسوا می‌کند گفت: اربعین حسینی نه تنها برای شیعیان مخلص بلکه برای تمام مسلمانان سند افتخاری است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، آیت‌الله سیدعلیرضا عبادی صبح امروز در دیدار با خدام اربعین حسینی اظهار داشت: اربعین حسینی یک برنامه باکیفیت است که با قلم نگاشته نمی‌شود و دارای زوایای زیادی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه اگر قیام امام حسین(ع) نبود و از طغیان ظالمان جلوگیری نمی‌کرد چیزی از اسلام باقی نمی‌ماند افزود: امام حسین و یارانش زمینه‌ساز اسلام حقیقی شدند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: امام حسین(ع) حقیقت دین، سنبل عدالت خواهی و روح و جان اسلام است و خدمت به زوار امام حسین(ع) موضوعی نیست که به قلم و زبان بیان شود چون اجر زیادی دارد.

عبادی با بیان اینکه مردم خراسان جنوبی با توجه به مسائل و مشکلات شخصی اما هیچگاه در کار خیر و در راه حفظ ارزش‌ها و نشر پیام امام حسین(ع) کوتاهی نمی‌کنند افزود: بعد از گذشت یک هزار و 400 سال از اسلام، اربعین حسینی حالت بین المللی پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه اربعین حسینی شمرها و ابن زیادها و ستمگران را رسوا می‌کند اظهار داشت: عظمت آنچه که در اربعین حاصل شده قابل گزارش و قابل درک نیست.

امام جمعه شهرستان بیرجند گفت: اربعین حسینی نه تنها برای شیعیان مخلص بلکه برای تمام مسلمانان سند افتخاری است و مطمئناً خدام اربعین حسینی به صورت معنوی برای خدمت رسانی دعوت شده‌اند.

عبادی با بیان اینکه هر فردی که انگیزه عدالت طلبی در برابر ظلم دارد به امام حسین(ع) اقتدا می‌کند افزود: حرکت عظیم اربعین حسینی تنها منحصر به مسلمانان نیست بلکه غیرمسلمانان هم در این اجتماع حضور دارند و امیدواریم با برپایی مراسم اربعین حسینی نجات بشر محقق شود.

انتهای پیام/

R41348/P1486/S6,56/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۴۴۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بصیرت رهبری و سپاه پاسداران در پاسخ ایران به اسرائیل باعث درخشش جهان اسلام شد

مولوی عبدالرحمان ترنج زر امام جمعه اهل سنت مسجد زین العابدین چابهار در گفت وگو با خبرنگار حوزه استان‌های خبرگزاری تقریب اظهار داشت: پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی باعث ناامیدی و رسوایی همه افرادی شد که می‌گفتند ایران نمی‌تواند به اسرائیل حمله کند.

وی تصریح کرد: حمله ایران به اسرائیل کاملاً قانونی و حق مسلم آن بود و باعث خوشحالی تمام مسلمانان از کوچیک تا بزرگ شد.

مولوی ترنج زر گفت: انتقام ایران برای حفظ فلسطین و قدرت بخشیدن به جبهه مقاومت بود که بصیرت رهبری و سپاه پاسداران باعث درخشش جهان اسلام شد.

امام جمعه اهل سنت مسجد زین العابدین چابهار ابراز داشت: وقتی متوجه حمله ایران به اسرائیل شدیم خیلی خوشحال شدیم تا به حال چنین خوشحالی را تجربه نکرده بودیم حتی در جشن‌ها و عروسی‌هایمان اینقدر خوشحال نبودیم.

وی افزود: این وعده الهی است که یهودیان جنایتکار به دست مسلمانان نابود می‌شوند. در انتقام ایران از اسرائیل هم کمک خداوند متعال کاملا مشهود بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تمهیدات لازم از هم اکنون برای مواکب اربعین اندیشیده شود
  • ثبت نام طولانی‌ترین پیاده‌روی اربعین آغاز شد
  • نخستین نشست ستاد اربعین حسینی استان مرکزی
  • امام رضا، محل وفاق تمام مسلمانان جهان است
  • امام رضا (ع) محل وفاق تمام مسلمانان جهان است
  • از مشهد تا کربلا با پای دل در طولانی‌ترین پیاده‌روی اربعین
  • پشت پرده اسلام آوردن سرمربی پرتغالی سپاهان | پای ازدواج با بازیگر ایرانی در میان است | رازی که پیراهن خانم بازیگر فاش کرد (عکس)
  • کتاب «رازهای زیارت اربعین» روانه بازار نشر شد
  • بصیرت رهبری و سپاه پاسداران در پاسخ ایران به اسرائیل باعث درخشش جهان اسلام شد
  • مراسم ویژه خدام حسینی در حرم مطهر امام حسین(ع) عصر جمعه