Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@22:44:23 GMT

سودآوری مهم‌ترین اولویت یک بنگاه اقتصادی است

تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۸۴۴۴۶۳

سودآوری مهم‌ترین اولویت یک بنگاه اقتصادی است

مدیرکل امور مدیران بانک مهر اقتصاد در نشست هم‌اندیشی مدیران دوایر و روسای شعب استان بوشهر بر ارتقای سودآوری بانک تاکید کرد.

به گزارش سرویس بازار ، ابراهیمی مدیر کل امور مدیران بانک مهر اقتصاد، وصول مطالبات را از راه‌کارهای مناسب برای افزایش بهره‌وری بانک عنوان کرد و اظهار داشت: سودآوری مهم‌ترین اولویت یک بنگاه اقتصادی است، لذا باید از تمامی ابزارهای موجود در این مسیر استفاده کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابراهیمی بیان کرد: همه کارکنان باید در مجموعه سازمانی احساس مسئولیت کرده و کارکنان هر شعبه به عنوان یک واحد مستقل بانکی برای رشد و رونق بانک تلاش کنند.

مدیرکل‌امور مدیران بانک در بخش دیگری از سخنان خود گفت: جذب مشتریان کلان و شناسایی بازارها یکی دیگر از برنامه‌های اصلی بانک است که امیدواریم با همت و پشتکار همکاران خدوم و ارزشمند بانک به نقطه مطلوب در این حوزه دست یابیم.  

در ادامه، عبدالرحیم دشمن‌زیاری، رییس اداره امور شعب استان بوشهر به ارایه گزارشی از عملکرد استان پرداخت و افزود: استان بوشهر با استفاده از راه‌کارهای علمی و عملی برای تحقق هر چه بهتر اهداف بانک برنامه‌ریزی کرده و امیدواریم با تلاش مجدانه تمامی همکاران، اهداف تعیین شده را محقق کنیم.

همچنین مدیر کل امور مدیران بانک در سفر به استان بوشهر ضمن بازدید از شعب به گفت‌وگو و تبادل نظر و بررسی مسائل و مشکلات همکاران پرداخت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۴۴۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حل مسائل نرم افزاری و سخت افزاری هرمز اولویت مدیران دولتی است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری هرمزگان در جلسه بررسی مسائل و مشکلات پروژه‌های جزیره هرمز به ریاست مهدی دوستی استاندار هرمزگان با حضور معاون عمرانی، مدیرکل دفتر فنی و رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان برگزار شد.

مهدی دوستی ضمن تاکید بر اهمیت نظارت مستمر بر روند اجرای پروژه‌ها، گفت: نباید مسائل نرم افزاری و سخت افزاری قابل حل پیشرفت پروژه‌ها را به تعویق بیاندازد و لازم است مدیران نظارت مستمری بر روند اجرایی داشته باشند.

وی افزود: در ادامه اقدامات شهری در جزیره هرمز، برنامه‌های طرح هادی و بازآفرینی شهری که افزایش زیرساخت‌های جدید تفریحی، آموزشی، بهداشتی و فرهنگی را در پی دارد، طبق زمانبندی انجام می‌شود.

استاندار هرمزگان با اشاره به ظرفیت‌های تعریف شده برای توسعه دریا محور گفت: پایش پیشرفت پروژه‌های آغاز شده در هرمز بویژه توسعه بندر، نیروگاه برق، افزایش ظرفیت آب شرب و پروژه‌های مسکن ملی اهمیت بسیاری دارد چرا که تکمیل زیرساخت‌ها زمینه تعریف اقدامات جدید در جزیره را فراهم می‌کند.

کد خبر 6098238

دیگر خبرها

  • بانک‌ها پرداخت تسهیلات برای عشایر را تسهیل‌ کنند
  • حق داشتن نماینده حقوقی برای تمام شرکت‌ها به رسمیت شناخته شد
  • بنگاه‌های اقتصادی چشم انتظار حل مشکل مواد اولیه هستند
  • تقدیر مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری فارس از مدیرعامل پست بانک ایران و مدیریت شعب استان فارس
  • جهاد میدانی محققان برای جهش تولید با مشارکت مردم در بوشهر اجرا شد
  • حل مسائل نرم افزاری و سخت افزاری هرمز اولویت مدیران دولتی است
  • توسعه طرح‌های راه‌سازی در استان بوشهر از اولویت‌ها است
  • جزیره هرمز پیشتاز در صدور مجوز الکترونیکی/اعلام آخرین مهلت دریافت مجوز‌های الکترونیکی صنفی
  • بیش از ۵ هزار نفر در خوزستان آموزش‌های مهارتی را در محیط کار واقعی فرا گرفتند
  • بازنگری طرح هادی روستایی از اولویت‌های بنیاد مسکن بوشهر است