Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی، نوسازی و تحول اداری استانداری سمنان با اشاره به برگزاری سومین جشنواره هفته پژوهش و فناوری استان سمنان گفت: در این جشنواره از ۵۰ پژوهشگر برتر در بخش‌های مختلف تجلیل می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، حسن سعدالدین پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: 11 لغایت 14 آذرماه سومین جشنواره هفته پژوهش و فناوری در استان سمنان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به برنامه‌های استان سمنان در این جشنواره خاطرنشان کرد: برپایی نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی پژوهشگران یکی از مهم‌ترین برنامه‌های این جشنواره است.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی، نوسازی و تحول اداری استانداری سمنان با بیان اینکه 35 دستگاه اداری و پژوهشگران در این نمایشگاه مشارکت و همکاری دارند افزود: در نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی بالغ‌بر 200 دستاورد فناورانه ارائه می‌شود.

وی ابراز داشت: در این نمایشگاه 72 غرفه وجود دارد که در آن دستگاه‌ها، شرکت‌های دانش‌بنیان، واحدهای صنعتی و غیره حضور دارند.

سعدالدین با اشاره به تجلیل از 50 نفر از پژوهشگران در بخش‌های مختلف بیان کرد: آئین تجلیل از بین پژوهشگران و ایده پردازان برتر، پژوهشگر برتر رده خردسالان، فناوران برتر، غرفه برتر و همچنین تجلیل از شهید فناوری " شهید پازوکی" برگزار می‌شود.

وی شعار هفته پژوهش را " تقاضامحور و تجاری‌سازی فناوری زیربنای تولید و اشتغال " اعلام کرد و گفت: تلاش شده در هفته پژوهش شعار سال عملیاتی شود و بخشی از اهداف نیز تجاری‌سازی ایده‌ها است که بتوانیم بین ایده پردازان، پژوهشگران و سرمایه‌گذاران و صنعت ارتباط برقرار کنیم.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی، نوسازی و تحول اداری استانداری سمنان با تأکید بر لزوم اثرگذاری پژوهش در زندگی و امور روزمره مردم یادآور شد: تحقق این امر بستر لازم برای ایجاد تولید، تجارت و سرمایه از پژوهش را فراهم می‌کند.

وی تصریح کرد: باید آموزش‌ها مهارت محور باشد و تلاش شود تا دانش به مهارت منجر شود و دانشجویان طوری تربیت شوند که خودشان کارآفرین باشند.

سعد الدین با بیان اینکه هفته پژوهش بهانه‌ای است برای اینکه دانشجویان به سمتی سوق داده شوند که ایده‌های خود را بارور کرده و به تولید برسانند اذعان کرد: امیدوارم شاهد روزی باشیم که سرمایه‌گذاران در ابتدای تولید به دنبال پژوهشگران و اساتید بروند و بعد فعالیت تولیدی خود را آغاز کنند.

انتهای پیام/

R41366/P1357/S6,64/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۴۵۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش رادیو خراسان جنوبی در سومین جشنواره پژواک

معاون صدای شبکه خاوران گفت: هیات داوران پس از برگزاری نشست نهایی، نامزد دریافت جایزه در موضوعات مختلف بخش ویژه جشنواره را معرفی کردند که صدای خاوران با حضور پر رنگ در این جشنواره موفق شد در ۴ بخش اثر برگزیده داشته باشد. 

کامیابی افزود: در بخش اصلی این جشنواره عقیله پاک با اثر چریک پیر نامزد دریافت جایزه مقاومت و هانیه پیرامی با اثر آوای کار نامزد دریافت جایزه پاسداشت زبان پارسی شدند. 

وی گفت: در بخش ویژه جشنوراه هم مهدی امیر آبادی زاده با اثر گلچین با موضوع شعار سال و فاطمه زهرا روزی با اثر نماینده آقا نامزد دریافت جایزه مشارکت اجتماعی شدند. 

کامیابی گفت: بیش از ۴۰۰ اثر از سراسر کشور به سومین جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک ارسال شد که صدای خاوران بیشترین آثار راه یافته را در بین مراکز استان‌ها دارد.

اختتامیه سومین جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک اواخر اردیبهشت برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • زنان سرما را بیش‌تر از مردان تحمل می‌کنند
  • درخشش رادیو خراسان جنوبی در سومین جشنواره پژواک
  • راه رسیدن به نوآوری، سرمایه‌گذاری بر انسان خلاق است
  • فراخوان سومین جشنواره پاسخ برتر اعلام شد
  • شرط برگزاری پیکان - استقلال در ورزشگاه آزادی
  • درخشش در سومین جشنواره ملی افتخار من
  • سومین جشنواره ملی «افتخار من» به کار خود پایان داد
  • اختتامیه سومین جشنواره افتخار من
  • نامزد‌های سومین دوره جشنواره پژواک معرفی شدند
  • اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» برگزار می‌شود