Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، سید رضا علیزاده طباطبایی در جلسه شورای سیاست گذاری هفته پژوهش و فناوری استان که در سالن جلسات امام جواد(ع) ساختمان استانداری قم برگزار شد، با اشاره به تولید تیزر هفته پژوهش استان قم اظهار کرد: تیزری به مدت 45 ثانیه برای هفته پژوهش و نمایشگاه ویژه این هفته تهیه شده است که در طول هفته پژوهش از صدا و سیما پخش می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد: باید برنامه ریزی لازم صورت بگیرد تا دانش آموزان مدارس استان قم از نمایشگاه پژوهش استان بازدید داشته باشند، همچنین در هفته پژوهش از دو صنعتگر استان قم که عملکرد بهتری در زمینه پژوهش داشتند، تقدیر می‌شود. 

مدیرکل روابط عمومی استانداری قم افزود: پژوهش‌های خوبی در برخی از دستگاه‌های استان همچون جهاد دانشگاهی و فنی و حرفه ای صورت گرفته است و بقیه دستگاه‌های اجرایی قم نیز باید پژوهش‌های خودشان را ارائه بدهند، امیدواریم شاهد حضور این دستگاه‌ها در نمایشگاه پژوهش قم باشیم. 

علیزاده طباطبایی با اشاره به هزینه برگزاری جشنواره پژوهش استان قم اظهار کرد: حدود 45 میلیون اعتبار برای برگزاری این جشنواره و نیز اهدای هدایا به پژوهشگران برتر برآورد شده، زمان و مکان برگزاری جشنواره پژوهش استان قم 19 آذرماه در دانشگاه علوم پزشکی قم است، امیدواریم که برنامه‌های هفته پژوهش در شان پژوهشگران قم برگزار شود. 

بهرام خوشنویسان رئیس دانشگاه صنعتی قم در ادامه این جلسه با اشاره به نمایشگاه هفته پژوهش استان قم اظهار کرد: این نمایشگاه از روز 11 تا 13 آذر در دانشگاه صنعتی قم برگزار می‌شود و 20 غرفه برای نمایشگاه اختصاص پیدا کرده است. 

وی خاطرنشان کرد: پژوهش‌ها و طرح‌های برتر با هدف کاربردی کردن در استان قم انتخاب شده اند. 

حسین ثقفی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه علوم پزشکی قم  در بخش پایانی جلسه با اشاره به روند انتخاب پژوهشگران برتر استان قم اظهار کرد: امسال فرصت کمی برای ارسال اطلاعات توسط پژوهشگران و نیز داوری آثار آن‌ها وجود داشت، باید در سال آینده فرصت بیشتری برای این خصوص درنظرگرفته شود، برای انتخاب تندیس و نیز اهدای آن به پژوهشگران برتر استان قم برنامه ریزی کردیم.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۲۵۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح نمایشگاه عکس وعده صادق در کوهدشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛ نمایشگاه عکس وعده صادق با بیش از ۲۰ اثر هنری برگزیده از هنرمندان شهرستان کوهدشت در نگارخانه میرملاس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در معرض دید علاقمندان گرفته است.
 در جشنواره فرهنگی و هنری وعده صادق در بخش تجسمی برگزار شد که بیش از ۴۰ اثر به این جشنواه ارسال شد و۲۰ اثر به مرحله نمایشگاهی راه یافت.
این نمایشگاه تا ۲۰ اردیبهشت  آماده بازدید علافمندان است.
در حاشیه ی این نمایشگاه از صاحبان آثار برگزیده جشنواره فرهنگی هنری وعده صادق تجلیل شد.


کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • در برگزاری این رویداد مشارکت دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها و اندیشکده‌ها بسیار قابل قبول بود
  • هفته اول مه؛ از آلرژی های مزاحم تا اثرات ورزش بر سلول‌های بدن
  • برگزاری جشنواره نوجوان خوارزمی
  • آغاز به کار نمایشگاه و جشنواره اقوام ایرانی در زنجان
  • نمایشگاه و جشنواره اقوام ایرانی در زنجان آغاز به کار کرد
  • افتتاح نمایشگاه عکس وعده صادق در کوهدشت
  • یاوری: دانش‌آموزان در نمایشگاه پژوهشی سمپاد ظرفیت نهفته خود را آشکار می‌کنند
  • یاوری: دانش آموزان در نمایشگاه پژوهشی سمپاد ظرفیت نهفته خود را آشکار می‌کنند
  • نشست خبری جشنواره کتاب در حال برگزاری است
  • دومین نمایشگاه دستاورد‌های پژوهشی سمپاد آغاز می‌شود