Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد استان اردبیل گفت: تشکل‌های دانشجویی قلب تپنده دانشگاه هستند و باید بستری مناسب برای فعالیت این تشکل‌ها ایجاد شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، حجت‌الاسلام سیف‌الله مدبر صبح امروز در جلسه‌ای با دبیران تشکل‌ها و کانون‌های دانشجویی در اردبیل اظهار داشت: موضوع فرهنگی به یک بحث مهم در دنیای کنونی تبدیل شده است و باید با بسترسازی مناسب از فعالیت‌های فرهنگی در دانشگاه حمایت شود که در این خصوص نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری با تمام توان خود از تشکل‌ها و کانون‌های فرهنگی حمایت می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدبر بیان کرد: تشکل‌های دانشجویی می‌توانند یا یک برنامه‌ریزی صحیح و کامل فعالیت‌های خود را انجام دهند که تمامی این فعالیت‌ها باید با مجوز و با در مراحل قانونی در دانشگاه انجام شود تا بتوانیم خروجی‌های مناسبی را در این زمینه شاهد باشیم.

 رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد استان اردبیل تصریح کرد: تشکل‌ها و کانون‌های دانشگاه باید با همدیگر همکاری کنند و در این خصوص لازم است یک نماینده به عنوان نماینده تشکل‌ها و کانون‌های دانشگاه آزاد انتخاب شود.

وی گفت: هر تشکل و کانونی اگر برنامه‌ای دارد با نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در میان بگذارد و نهاد نیز حمایت های لازم را از این برنامه‌ها به عمل بیاورد تا در این زمینه بتوانیم با حل مشکلات و موانع موجود به تمامی اهداف خود برای استفاده از ظرفیت‌های موجود دست یابیم.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد استان اردبیل گفت: تشکل‌های دانشجویی قلب تپنده دانشگاه هستند و باید بستری مناسب برای فعالیت این تشکل‌ها ایجاد شود.

انتهای پیام/

R41374/P1357/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۴۵۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۲۵۵ زائر از هرمزگان به حج عمره

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس؛ مسئول بعثه مقام معظم رهبری در هرمزگان گفت: پس از یک دهه تاخیر در اعزام به حج عمره، این پرواز شامل دو کاروان از اهل سنت و یک کاروان شیعه بود که به سرزمین وحی اعزام شدند.
حجت الاسلام غلامرضا حاجبی افزود: این سفر ده روزه است و حجاج ۵ روز در مدینه منوره، و بقیه را در مکه مکرمه اقامت دارند.

بیشتر بخوانید؛ افزایش ۷ درصدی جابجایی مسافران نوروزی در فرودگاه‌های هرمزگان
مسئول بعثه مقام معظم رهبری در هرمزگان افزود: کوچیک‌ترین حاجی ۷ ساله و مسن‌ترین آنها ۹۷ ساله است.
جمشید دلفاردی مدیرکل فرودگاه‌های هرمزگان هم گفت: حجاج ۱۹ اردیبهشت ماه از مبدا جده به بندرعباس باز میگردند.

دیگر خبرها

  • رییس نهاد رهبری در دانشگاه‌های خراسان رضوی: هم افزایی فعالیت‌های سپاه با دانشگاه برکت دارد
  • رفتار پلیس ایالات متحده با اساتید و دانشجویان ماهیت دروغین دموکراسی غرب را افشا کرد
  • اعزام  زائر از هرمزگان به حج عمره
  • اعزام ۲۵۵ زائر از هرمزگان به حج عمره
  • درخواست رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها برای تدوین بسته عملیاتی ساماندهی دانشگاه هنر
  • چالش‌ تشکل‌ها عدم اطمینان مسئولان به قشر جوان است
  • برگزاری همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای
  • جریان دانشجویی بستر خوبی برای پای کار آمدن قشر خاکستری در فعالیت‌های فرهنگی است
  • مهم‌ترین چالش‌ و مشکلات تشکل‌ها عدم اطمینان مسئولان به قشر جوان است
  • افول تشکل‌های دانشجویی، بدنه اجرایی کشور را تضعیف می‌کند