Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران - ایرنا - تارنمای برایت بارت نوشت: 'آقای کامل' صفتی که برای 'جَرِد کوشنر' (داماد دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا)به کار برده می شد، این روزها بیشتر به حالت کنایه به کار می‌رود و او از مشاوری ارشد رئیس جمهوری، به دردسری حقوقی در پرونده 'دخالت روسیه در انتخابات آمریکا' تبدیل شده است.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا، 'آدام شاو' روزنامه نگار و تاجر انگلیسی در آغاز گزارشی در این تارنمای محافظه کار آمریکایی با عنوان 'جرد کوشنر در حال افول می گوید هنوز در کاخ سفید می ماند' نوشت: بتازگی گفته می شود حضور 'ایوانکا ترامپ' و جرد کوشنر همسرش، در سمت مشاوران دونالد ترامپ در کاخ سفید 'یکی از مخربترین تصمیم‌ها' بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شاو در بخش هایی دیگر از گزارش خود افزود: ایوانکا ترامپ و همسرش، همواره مانعی در مسیر تحقق برنامه‌های ترامپ بوده‌اند.
کوشنر مشاور ارشد کاخ سفید، در مصاحبه ای که روز شنبه در واشنگتن پست منتشر شد، گفت که وی به هیچ وجه کاخ سفید را ترک نمی کند. این در حالیست که شایعات مطرح شده خبر از ترک قریب الوقوع ایوانکا ترامپ و جرد کوشنر از کاخ سفید را می دهد.
کوشنر همچنین در این باره به واشنگتن پست گفت 'ما اینجا هستیم که بمانیم. ما هم اکنون مسئول هستیم.'
در حالیکه کوشنر هنوز به مرکز قدرت در واشنگتن نزدیک است، اما بطور فزاینده ای به حاشیه رانده شده است.
در گزارشی که توسط 'اشلی پارکر' در واشنگتن پست به چاپ رسیده، آمده است 'تصویر تیره این مرد جوان در حالی که به او مسئولیت سنگینی واگذار شده بویژه زمانی بیشتر به چشم می آید که 'جان فرانسیس کلی' به عنوان رئیس ستاد کارکنان کاخ سفید آغاز به کار کرد'.
کوشنر همچنین شدیدا پس از روی کار آمدن 'رابرت مولر' به عنوان رئیس پلیس فدرال آمریکا، توسط 'FBI' (پلیس فدرال آمریکا) مشکوک به دست داشتن در ماجرای دخالت روسیه در انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده است.
کوشنر همچنین در مجموعه ای از تصمیمات مشکوک که توسط ترامپ گرفته شده بود از جمله برکناری 'جیمز کومی' رئیس پیشین پلیس فدرال و دعوت از سناتور 'استرنج' در مجلس سنا به عنوان نماینده ایالت آلاباما، دست داشت.
در نیویورک هم او باید با پیامدهای خرید ساختمان 41 طبقه در خیابان پنجم شهر نیویورک در نقش سابق خود به عنوان رئیس شرکت کسب و کار املاک و مستغلات 'کوشنر' روبرو شود.
تارنمای 'ونیتی فیر' در ماه سپتامبر (شهریور) در مورد چگونگی سرمایه گذاری 500 میلیون دلاری برای جلوگیری از فروپاشی بازار املاک وی منتشر کرد. در این تارنما همچنین نوشته شد که چگونه خرید ساختمان در خیابان پنجم نیویورک در میزان رهن و اجاره ها تاثیرگذار بود. به گزارش تارنمای ونیتی فیر، این یکی از بدترین معاملات تاریخ ایالات متحده در حوزه املاک و مستغلات بود.
با وجود تمام این مسائل او در مصاحبه با واشنگتن پست با یادآوری 'افسانه روباه و جوجه تیغی' خود را در برهه اول انتخابات و پیش از انتخاب دونالد ترامپ به ریاست جمهوری، به روباه تشبیه کرد که مدام در حال پذیرش چالش های متفاوت و یادگیری تجارب ارزشمند است و در برهه دوم و پس از انتخاب به سمت مشاور ارشد کاخ سفید خود را به جوجه تیغی تشبیه کرد.
اما، ویدر مورد اینکه آیا او و ایوانکا در واشنگتن دی سی می مانند یا نه، به تمایل ایوانکا برای خرید یک خانه جدید در پایتخت اشاره کرد و گفت 'همسرم از من خواسته است به دنبال خانه جدیدی برای خود باشیم و این علامت خوبی است'.
برایت بارت تارنمای خبری-نظری آمریکایی و از نظر سیاسی محافظه‌کار است که در سال 2007 از سوی 'اندرو برایت بارت' کارآفرین و صاحب نظر محافظه کار بنیان گذاشته شد و مقر آن در لس آنجلس کالیفرنیاست و دفاتری در تگزاس، لندن و بیت المقدس دارد.
هم اکنون'الکساندر مارلو' به عنوان سردبیر و 'استیو بنن' استراتژیست سابق جنجالی کاخ سفید است که در مردادماه گذشته از سمت خود برکنار شد، به عنوان رئیس اجرایی هیات مدیره آن فعالیت می کنند'.
اروپام**7276 **1479
مترجم: مرضیه جلال الدینی **ناشر:حسن سالک رضائی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۴۵۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محورهای رایزنی «بایدن» و «نتانیاهو»

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه کاخ سفید، رئیس‌ جمهور آمریکا و نخست‌ وزیر رژیم صهیونیستی امروز دوشنبه درباره رفح گفتگو کردند.

در بیانیه صادره از سوی کاخ سفید در این خصوص آمده است: رییس جمهور بایدن امروز با نخست وزیر نتانیاهو صحبت کرد. رییس جمهور بایدن نخست وزیر را در مورد تلاش ها برای تضمین توافق اسیران، از جمله از طریق گفتگوهای جاری امروز در دوحه قطر مطلع کرد.

بیانیه مذکور بدون اشاره به جزییات بیشتر اضافه کرد: رئیس جمهور موضع صریح خود در مورد رفح را تکرار کرد.

کد خبر 6098714

دیگر خبرها

  • محورهای رایزنی «بایدن» و «نتانیاهو»
  • پیشتازی ترامپ در مقابل بایدن در مهمترین موضوع برای آمریکایی‌ها
  • واکنش کاخ سفید به «گشتاپو» خواندن دولت بایدن از سوی ترامپ
  • آنچه دربارۀ دیکتاتوری گفتم جدی نبود- ترامپ
  • شناسایی ۳ هزار و ۸۴۲ تارنمای مشکوک در کشور
  • ترامپ دولت بایدن را به «گشتاپو» تشبیه کرد
  • ترامپ، دولت بایدن را با گشتاپو مقایسه کرد
  • پژوهشگر فلسطینی: اعتراضات دانشجویی، نتانیاهو، بایدن و حتی ترامپ را سردرگم کرده است
  • جدیدترین موضع گیری حماس درباره مذاکرات آتش بس غزه
  • رئیس شورای عالی نظام پزشکی: مراقب باشیم دوران طلایی پزشکی ایران افول نکند