Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،عبدالقدوس ارباب زهی مسئول اداره ورزش و جوانان میرجاوه   اظهار کرد: هدف از برگزاری این جشنواره، احیای بازی‌های بومی محلی و ترویج فرهنگ و ورزش عمومی وهمگانی است که شرکت کنندگان حضور پررنگی دراین برنامه داشتند.

وی افزود: یکی از راه‌های تقویت و نهادینه شدن ورزش در میان مردم به ویژه جوانان، انجام ورزش‌های محلی است که باید در بین نسل جوان ترویج شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 مسئول اداره ورزش و جوانان شهرستان میرجاوه با اشاره به هفتادمین سالگردتاسیس سازمان جوانان هلال احمر تصریح کرد: جشنواره ورزش‌های روستایی، بازی‌های بومی و محلی درشکرآباد انده شهرستان مرزی میرجاوه باهمکاری سازمان جوانان هلال احمر، اداره آموزش وپرورش، کانون دانش آموزی هلال احمرودبیرستان شهید نواب صفوی و اداره ورزش و جوانان میرجاوه برگزارشد.

وی خاطرنشان کرد:دراین جشنواره جوانان روستایی در رشته‌های کشتی کج گردان، دان پلان، دوومیدانی وطناب کشی شرکت که درپایان به نفرات برترهررشته جوایزی اهدا شد.

اربابزهی با اشاره به اهمیت احیای بازی‌های بومی و محلی، تاکید کرد: سیستان و بلوچستان یکی از استان‌های سرآمد در رشته بازی‌های بومی محلی بوده که با توجه به تنوع فرهنگی تا کنون ۱۳۰ بازی بومی محلی در این استان شناسایی شده است.

انتهای پیام/ع

جشنواره بازی‌های بومی و محلی در میرجاوه

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۴۵۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نخستین نشست کارگروه آسیب شناسی فرهنگی ورزشگاهها

مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال از برگزاری نخستین نشست کارگروه آسیب شناسی فرهنگی ورزشگاهها، به دنبال نامه مهم وزیر ورزش و جوانان خبر داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، امیرمهدی علوی، مدیر روابط عمومی فدراسیون گفت: پیرو نامه حائز اهمیت اخیر وزیر محترم ورزش و جوانان و به دنبال آن دستورات اکید ریاست محترم فدراسیون فوتبال، نخستین نشست کارگروه آسیب‌شناسی فرهنگی ورزشگاه‌ها برای اعمال رویه‌های قانونی متقن، به‌زودی با حضور دستگاه‌های ذیربط، مقامات و مدیران مسئول به میزبانی فدراسیون فوتبال برگزار خواهد شد.

وی افزود: بدیهی است، با عنایت به وظایف ذاتی فدراسیون و وفق آیین‌نامه‌های مصرح در فرآیند صدور مجوز حرفه‌ای و همچنین با توجه به الزامات بالادستی، تخلفات احتمالی از سوی افراد حقیقی یا حقوقی با جدیت مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.

هوادار خاطی سپاهان 10 سال محروم شد

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بازسازی روستای دهنو با مصالح بومی و محلی
  • کشتی همدان سروسامان می‌گیرد
  • ۵۱ میلیون ایرانی گواهی‌نامه رانندگی دارند
  • برگزاری جشنواره منتظران در دیار علم و فرهنگ
  • پیست موتورسواری غیراستاندارد بندرعباس، چالشی جدی
  • برگزاری جلسه اسبقیان و تاج درباره اتفاقات ورزشگاه آزادی
  • پیست موتورسواری بندرعباس غیراستاندارد و حادثه‌آفرین ‌است
  • جشنواره ملی منتظران در خاش برگزار شد
  • اختتامیه مسابقات هفت سنگ بانوان شهرستان بافق
  • برگزاری نخستین نشست کارگروه آسیب شناسی فرهنگی ورزشگاهها