Web Analytics Made Easy - Statcounter

دفتر فرمانده کل سپاه ادعای یکی از مسئولان دولت دهم مبنی بر اهدای سکه به سرلشکر محمدعلی جعفری را تکذیب کرد. آفتاب‌‌نیوز : سرویس سیاسی- در پی ادعای یکی از مسئولان دولت دهم مبنی بر اهدای سکه به افراد حاضر در یک جلسه از جمله سرلشکر محمدعلی جعفری، دفتر فرماندهی کل سپاه اعلام کرد: ادعای مطرح شده از جانب یکی از مسئولان دولت دهم مبنی بر دریافت سکه از سوی فرمانده کل سپاه به دلیل حضور در یک جلسه‌ی کاری، مضحک و کاملا کذب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش آفتاب‌نیوز، دفتر فرمانده کل سپاه تأکید کرده است: معاونت حقوقی سپاه با طرح شکایت رسمی، این تهمت و اقدام خلاف اخلاق را دنبال خواهد نمود.
ادعای بقایی درباره سکه گرفتن برخی مسئولان
به گزارش آفتاب‌نیوز، حمید بقایی در یک فایل تصویری برای توجیه اتهام پرداخت پاداش‌ها و هدایای خارج از قانون به برخی افراد در یک گفتگوی تصویری گفته بود: به ما تهمت میزنند پاداشها و هدایای خارج از قانون به افراد پرداخت کرده‌ایم! این پرداختها و پاداشها در همه دولتها بوده و اتفاقا در دولتهای نهم و دهم کمتر از دولتهای قبلی و فعلی بود. یکی از موارد پرداخت این هدایا به عزیزانی بود که در اوج تحریمها تا پاسی از نصف شب در جلسات مربوطه حضور داشتند و بدون دستمزد کار میکردند و این هدایا بخاطر اضافه کاری و حضور خارج از ساعات کاری و ... به عزیزان پرداخت میشد.
بقایی مدعی شده بود: بعنوان نمونه در یک مورد در شب عید غدیر آقای فیروزآبادی به دکتر احمدی نژاد گفتند حالا که ما تا پاسی از شب می‌آییم و ... هدیه‌ای پاداشی هم پرداخت بشه‌،، که مقرر شد پنج سکه به عزیزان پرداخت بشود! کسانی که در آن جلسه حضور داشتند و سکه طلا دریافت نمودند: باهنر، حسین طائب، فیروزآبادی، عزیز جعفری، رئیسی، اژه ای، مصباحی مقدم ، سعید جلیلی و... !
به گزارش آفتاب‌نیوز، حجت‌الاسلام غلامرضا مصباحی مقدم در گفت‌وگو با «خبرآنلاین» به این ادعای بقایی واکنش نشان داه و گفته بود: ادعای آقای بقایی مبنی بر اینکه آقای احمدی‌نژاد در جلسه بررسی علل و عوامل تنش‌های اقتصادی به ما نفری 5 سکه بهار آزادی داده است را تکذیب می‌کنم و این ادعا دروغ است.
براساس گزارش خبرگزاری فارس، دفتر حجت الاسلام رئیسی نیز اعلام کرد که این موضوع کذب محض است و از اساس صحت ندارد.
واکنش اژه‌ای
سخنگوی قوه‌قضاییه نیز درباره بحث مورد ادعای بقایی در پرداخت سکه گفت: یک آقایی گفته بود که در جلسه‌ای که زمانی که بحران تحریم‌ها بوده، به مسئولان هرکدام 5 سکه دادیم و رسید نگرفتیم. دروغ محض است. در آن تاریخ‌ها و قبل و بعدش، هیچ وقت جلسه‌ای با این ترکیب برگزار نشده است. جلساتی که برگزار شده صوت و تصویر دارد. جلسه‌ای که من، طائب، جعفری و رییسی باشیم، دروغ است و این ترکیب اصلا هیچ وقت اتفاق نیفتاده است. بله در زمان دولت آقای احمدی‌نژاد زمانی که در دولت بودم در اعیاد اسلامی، واقعا سکه می‌داد؛ ربع سکه یا یک سکه و فکر کنم یک بار دو سکه هم داد. در دولت نهم به مناسبت‌هایی آقای احمدی‌نژاد به اعضای دولت و غیر‌دولت سکه می‌داد. اگر اینها را جمع کرده و 5 تا شده، خبر ندارم اما اینکه در یک جلسه با این ترکیب سکه‌ای بدهند، دروغ است.

براساس این گزارش، تاکنون از بین افرادی که بقایی این ادعا را درباره آنها مطرح کرده‌ است، رئیسی، اژه‌ای، فرمانده سپاه و مصباحی‌مقدم واکنش نشان داده و اظهارات بقایی را تکذیب کرده‌اند. می‌ماند محمدرضا باهنر، حسین طائب و فیروزآبادی که هنوز واکنشی نشان نداده‌‌اند.

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۴۷۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خواسته امروز آزادگان جهان، محو رژیم صهیونیستی از صحنه روزگار است

ایسنا/کرمان رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: امروز در تمام دنیا آزادگان جهان به دنبال این هستند رژیم صهیونیستی دست از جنایاتش بردارد و از روزگار محو شود.

مهدی احمدی نژاد عصر ۹ اردیبهشت ماه در تجمع دانشگاهیان دانشگاه علوم پزشکی کرمان در اعلام همبستگی با دانشگاهیان آمریکا و اروپا در حمایت از ملت مظلوم فلسطین اظهار کرد: تمام وعده‌های الهی حق است و هرجا که باطل باشد نابود می‌شود و حق جایگزین می‌شود.

وی ادامه داد: ما وظیفه داریم جهاد تبیین را انجام بدهیم و در این برهه زمانی این امر بسیار مهم است و باید اطلاع رسانی کنیم.

احمدی نژاد به برخورد دوگانه مغرضان، دشمنان و جهان غرب در چند روز اخیر اشاره کرد و گفت: آن زمانی که رئیس جمهور آمریکا می‌گوید که ما در کنار مردم ایران هستیم و در کنار جوانان و دانشجویان هستیم، امروز چرا چنین برخوردی دارد؟ مگر دانشجویان آمریکایی چه خواستند؟ فقط توقف جنگ و کشتار را خواستند.

وی ادامه داد: دانشجویان دنبال تغییر حکومت در دنیا که نیستند فقط می‌خواهند کشتار مردم بی دفاع را متوقف کنید ولی همین را هم تحمل نمی‌کنند، وارد دانشگاه می‌شوند و ضرب و شتم می‌کنند.

احمدی نژاد افزود: عملیات طوفان الاقصی جرقه‌ای بود در دنیا که سلسله‌وار حرکت‌هایی ایجاد شد و همه آنها وعده‌ الهی بوده است.

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان اضافه کرد: طوفان الاقصی صدای مظلومان بود که این صدا به گوش جهانیان رسید.

وی گفت: آمریکایی که دم از حقوق بشر می‌زند، نشان داد چهره‌ای کریه را مخفی کرده و امروز چهره غرب به طور کامل شناسانده شده و مهمترین اتفاقی که افتاد، بیدار شدن اذهان آزادگان جهان بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تکذیب ادعای رسانه‌های اسرائیلی/ تایید سلامت خدمه کشتی MCS
  • استقرار سامانه بارشی در استان ایلام تا پایان هفته
  • تکذیب ادعای ارزپاشی از محل ذخایر ارزی
  • خواسته امروز آزادگان جهان، محو رژیم صهیونیستی از صحنه روزگار است
  •  سخنگوی حماس : تکذیب ادعای خروج برخی رهبران حماس از غزه در چارچوب توافق تبادل اسرا
  • شگرد جالب محمود احمدی نژاد برای دست ندادن با زنان
  • در ۸ سال دولت احمدی‌نژاد، قیمت نان ۳۲ برابر شد!
  • درخواست کریمی قدوسی از دولت افغانستان برای بررسی رگ و ریشه اش /سخنگوی سپاه ادعای جنجالی را تکذیب کرد /گاف تاریخی نماینده مشهد چه بود؟
  • مومنی، اقتصاددان: در هشت سال دولت احمدی نژاد، قیمت نان 32 برابر شد!
  • ۵ رقیب قالیباف در کرسی ریاست مجلس /تندروها به صف شدند /وزیر احمدی نژاد هم هست