Web Analytics Made Easy - Statcounter

برخی منابع در حالی از توافق توقف درگیری میان داعش و نیروهای سوریه دموکراتیک خبر می‌دهند که یک مسئول وابسته به «قسد» به آن واکنش نشان داد. به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از المنار، منابع وابسته به گروههای مسلح فاش کردند که داعش و نیروهای سوریه دموکراتیک (قسد) با یکدیگر درباره توقف درگیری توافق امضا کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بر اساس این گزارش؛ منابع وابسته به گروههای مسلح اعلام کردند که این توقف درگیری در مناطق باقیمانده تحت اشغال داعش از روستای «جمه» در حومه جنوب شرقی دیرالزور تا روستای» الباغور» در مرز با عراق است. بر اساس این توافق طرفین درباره آتش بس به مدت یکماه توافق کردند که این مدت قابل تمدید است.

همزمان برخی منابع از رسیدن خانواده‌های داعشی‌ها به اردوگاه» الهول» تحت کنترل نیروهای سوریه دموکراتیک در حومه جنوب شرقی الحسکه سوریه خبر دادند.

این در حالی است که شبکه روسیاالیوم به نقل از منابع وابسته به نیروهای سوریه دموکراتیک هر گونه آتش بس میان قسد و داعش را تکذیب کرد.

این منابع اعلام کردند: هدف از این اخبار و گزارش‌ها خدشه وارد کردن به وجهه نیروهای سوریه دموکراتیک و بالا بردن روحیه تروریستهاست. اخبار مربوط به توافق با داعش مسخره است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۴۷۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقف جنگ و خروج اشغالگران، شرط السنوار برای توافق است

به نقل از رسانه صهیونیستی «ماکور ریشون»، السنوار آماده شنیدن پیشنهاد توافقی نیست که شامل توقف جنگ و عقب نشینی ارتش رژیم صهیونیستی از غزه نباشد.

ناعوم امیر، تحلیلگر نظامی رسانه ماکور ریشون درباره گزارش رسانه‌ها مبنی بر پیشرفت مذاکرات تبادل اسرا میان جنبش حماس و رژیم صهیونیستی گفت که تا صبح امروز و علیرغم انتشار چنین گزارش هایی، السنوار، مردی که کلید آزادی اسرای صهیونیست دست اوست، آماده شنیدن پیشنهاد توافقی که شامل توقف جنگ و خروج ارتش اسرائیل از غزه نباشد، نیست.

اخیرا منابع فلسطینی گزارش دادند که هیات حماس پس از دریافت طرح پیشنهادی جدید مبادله اسرا و مذاکره با میانجی‌های مصری و قطری و دریافت توضیحات آنها، قاهره را برای رایزنی‌های بیشتر ترک کرده است.

بر اساس این گزارش، هیات حماس مصر را ترک کرده و با پاسخ کتبی به پیشنهاد آتش بس در غزه، باز می‌گردد.

این در حالی است که احسان عطایا، عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در واکنش به پیشنهاد مبادله اسرا که از سوی رژیم صهیونیستی ارائه شده است، گفت که این پیشنهاد با مفاد و ابهامات فعلی آن منجر به توافق نمی‌شود.

وی با بیان اینکه پیشنهاد اخیر دارای خلاء‌های اصلی و تلاش‌های خبیثانه‌ای است، افزود که این پیشنهاد سه و نیم صفحه‌ای جزئیات سه مرحله‌ای است.

این عضو ارشد جهاد اسلامی اضافه کرد: مفاد پیشنهادی جدید بیش از ۹۰ درصد نسبت به پیشنهاد قبلی تغییر نکرده است، بنابر این دستیابی به توافق را رد می‌کنم.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • حمله تروریستی به مسجد شیعیان در هرات و دو نکته مهم
  • توقف جنگ و خروج اشغالگران، شرط السنوار برای توافق است
  • ادعاها درباره اجرای توافق مهم میان ایران و طالبان
  • حملات باندهای مسلح و داعش در نیجریه/ ۲۵ نفر کشته شدند
  • دستگیری اعضای یک باند وابسته به داعش در ترکیه
  • بازداشت چند داعشی در استانبول
  • ناتوانی ترکیه در مهار درگیری گروه‌های تروریستی در شمال سوریه
  • ناتوانی ترکیه در مهار درگیری گروه های تروریستی در شمال سوریه
  • تحرکات آمریکا در سوریه از بیم تشدید عملیات‌های مقاومت
  • مسئول «پلیس اسلامی داعش» در عراق به دام افتاد