Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین اخگرپور دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، گفت: متاسفانه به نظر می‌رسد روز به روز ماهیت اصلی 16 آذر در حال فراموش شدن است و برخی به دنبال جابجا کردن ماهیت اصلی روز دانشجو در دانشگاه‌ها هستند که البته دولت و سیاست‌هایش هم تاثیر بسزایی در این مسئله دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: ماهیت اصلی روز دانشجو، پاسداشت دانشجوی انقلابی و ضداستکبار است، ولی متاسفانه برخی دانشگاه‌ها و مسئولان برای سخنرانی افرادی مجوز صادر می‌کنند که هدفی جز بزک‌کردن چهره استکبار و آمریکا ندارند.

اخگرپور ادامه داد: ماهیت اصلی روز دانشجو استکبارستیزی است و سه عزیز دانشجویی که شهید شدند افرادی بودند که در مقابل استکبار ایستادند و قد علم کردند نه اینکه برخی‌ها وارد دانشگاه شوند که کارشان تعریف و تمجید از استکبار و تعامل با آمریکاست.

وی در ادامه ضمن انتقاد از عدم پاسخگویی و شفافیت دولت در خصوص برنامه 16 آذر رئیس‌جمهور، گفت: متاسفانه امسال یک بی‌برنامگی یا عدم شفافیت در خصوص برنامه رئیس جمهور در دانشگاه‌ها وجود دارد و تا این زمان که تنها 9 روز تا 16 آذر زمان باقیست مشخص نیست چه اتفاقی قرار است در این رابطه رخ دهد.

دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان اضافه کرد: متاسفانه هنوز با اتحادیه‌ها و تشکل‌های دانشجویی هیچ هماهنگی برای برگزاری روز 16 آذر با حضور رئیس‌جمهور نشده و مشخص نشده که برنامه‌ها به چه صورت است، گویا هنوز وزیر علوم و مسئولان این وزارتخانه هم اطلاعی در خصوص برنامه رئیس ‌جمهور در 16 آذر ندارند!

اخگرپور تاکید کرد: به نظر می‌رسد یا چنین اقدامی ناشی از بی برنامگی در تیم برنامه‌ریزی رئیس جمهور است یا اینکه پشت پرده به دنبال مهندسی برنامه 16 آذر هستند که ما احتمال مهندسی شدن برنامه را بیشتر می‌دهیم، همان اتفاقی که سال گذشته هم رخ داد.

وی گفت: از طرفی چندسالی است که برنامه‌های روز 16 آذر با حضور رئیس‌جمهور با یک مجری ثابت برگزار می‌شود و این فرد فقط به دنبال تعریف و تمجید از رئیس‌جمهور است، امیدواریم امسال برنامه‌ریزان فرد دیگری برای اجرای برنامه انتخاب کنند تا حداقل شاهد اجرای عدالت در این برنامه باشیم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۴۸۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار رئیس جمهور با شهروندان مناطق ۱۷ و ۱۸ تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سید ابراهیم رئیسی، در جلسه پیگیری موضوعات ویژه این دو منطقه در مسجد ابوذر، واقع در محله فلاح حضور یافت.

رئیس جمهور پس از شنیدن گزارش مسائل و مشکلات اولویت‌دار مردم این مناطق، دستوراتی برای تسریع در رفع این مشکلات صادر کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • چرا بایدن حاضر نشد با اردوغان دیدار کند؟
  • لغو دیدار اردوغان و بایدن
  • دیدار بایدن و اردوغان به تعویق افتاد
  • دیدار رئیس جمهور با شهروندان مناطق ۱۷ و ۱۸ تهران
  • اسراییل تبدیل به بلای جان آمریکا شده است
  • کاخ سفید: برنامه‌ای برای سفر اردوغان به آمریکا وجود ندارد
  • گزارش| سفر رئیسی به سریلانکا؛ نمایش اقتدار مهندسی ایرانی
  • ایران صادرکننده خدمات مهندسی و تکنولوژی های روز دنیاست
  • دیدار مردم جنوب غرب تهران با رئیس جمهور
  • عکس/ دیدار مردم جنوب غرب تهران با رئیس جمهور