Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس، گفت: کمیسیون انرژی علاوه بر کمک‌های عمومی آمادگی ارائه هر نوع کمکی در مباحث طرح‌های حوزه انرژی به کمیته امداد امام خمینی (ره) را دارد.

به گزارش حوزه پارلمانی گروه سیاسی خبرگزاری آنا، اسدالله قره‌خانی در خصوص نشست مشترک امروز (سه‌شنبه 7 آذر) کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: این جلسه مشترک در دفتر مرکزی کمیته امداد امام خمینی(ره) با آقای فتاح برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در این جلسه مسائل، تنگناها و مشکلات حوزه‌های انتخابیه و استان‌های مورد نظر و راهکارهای تقویت کمیته امداد از ناحیه نمایندگان مجلس شورای اسلامی در این جلسه مطرح شد، گفت: معاونین و ریاست کمیته امداد امام خمینی(ره) در این جلسه گزارش بسیار خوبی را ارائه کردند.

نماینده مردم علی‌آباد کتول در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه به‌منظور اینکه افراد را از وابستگی به کمیته امداد بی‌نیاز کنند و خودکفا شوند اقدامات و فعالیت‌های خوبی صورت گرفته است، ادامه داد: این فعالیت که دوره مدیریت جدید کمیته امداد اتفاق افتاده شایسته تقدیر است.

وی ادامه داد: کمیسیون اعلام آمادگی کرد چنانچه طرح‌هایی را برای سرمایه‌گذاری در حمایت از طبقات و اقشار آسیب‌پذیر وابسته به کمیته در خصوص مباحث تعرفه‌ای که قبلا اتفاق افتاده، یا تولید برق خورشیدی به‌صورت پراکنده که در جایجای این کشور می‌توان سرمایه‌گذاری کرد و یا طرح‌های نوین توسط این کمیته ارائه و مورد مطالعه قرار گیرد، حمایت‌های لازم را انجام می‌دهد.

به گزارش خانه ملت، سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: کمیسیون انرژی علاوه بر کمک‌های عمومی آمادگی ارائه هر نوع کمکی در مباحث طرح‌های حوزه انرژی به کمیته امداد امام خمینی (ره) را دارد.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۴۹۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب جدول مربوط در مورد مصارف استانی در مجلس

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز و در ادامه بررسی بخش دوم لایحه بودجه سال ۱۴۰۳، جدول ۱۰ – ج مربوط به مصارف استان‌ها را به تصویب رساندند.

حمیدرضا حاجی بابایی رئیس کمیسیون تلفیق در توضیح این جدول اظهار کرد: مجلس شورای اسلامی تغییری در جدول شماره ۱۰ مربوط به استان‌ها به وجود نیاورده است و فقط چهار ستون به آن اضافه کرده که مربوط به توازن در توزیع می‌شود.

حاجی بابایی گفت: در این جدول ۱۵۰۰ میلیارد تومان برای کار‌های جهادی آمده که بین همه استان‌ها تقسیم می‌شود و هر استان ۵۰ میلیارد تومان برای گروه‌های جهادی دارد. کمیسیون تلفیق هیچ‌گونه اعمال نظری درباره بودجه‌های استانی نکرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

دیگر خبرها

  • مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم به شکل مطلوب برگزار خواهد شد
  • تصویب جدول مربوط در مورد مصارف استانی در مجلس
  • اشتغالزایی برای ۱۲ هزار و ۴۸۱ مددجوی کمیته امداد آذربایجان‌غربی
  • سرمایه گذاری انرژی های تجدید پذیر در استان اصفهان
  • سردار کوثری: کار آمریکا به جایی رسیده که دانشجو سرکوب می‌کند
  • برای رفع مشکل مصرف انرژی باید صندوق بهینه‌سازی سوخت را فربه کنیم
  • برای اولین بار قرار است «جداول بودجه» در صحن مجلس بررسی شود
  • جداول بودجه ۱۴۰۳ کاملا شفاف است
  • اعطای ۱۲ هزار و ۴۸۱ وام و تسهیلات اشتغال‌زایی در آذربایجان‌غربی
  • نهاد کتابخانه‌ها با کمیته امداد تفاهمنامه امضا می‌کند