Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرج - ایرنا- جانشین دبیر نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری البرز گفت: 70 درصد ایده های پژوهشی ارائه شده در چهارمین نمایشگاه استانی پژوهش و فناوری متعلق به دانش آموزان این استان است.

مسعود سعیدی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در این نمایشگاه 400 ایده پژوهشی ارائه شده که از این تعداد 300 طرح مربوط به دانش آموزان البرزی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه نبض نمایشگاه استانی پژوهش در دستان دانش آموزان است،خاطر نشان کرد: مشارکت بالای دانش آموزان در این رویداد بزرگ پژوهی نشان از استعداد و توانمندی آنان در حوزه علوم نوین دارد.
وی یاد آورشد: چهارمین نمایشگاه استانی پژوهش با 300 غرفه و با حضور 100 شرکت دولتی، نیمه خصوصی و خصوصی در مساحت 2700 متر مربع به میزبانی دانشگاه پیام نور دایر شده است.
سعیدی ادامه داد: در این نمایشگاه بیش از 50 طرح اجرایی ارائه شده است.
وی گفت : حضور فعال دانش آموزان البرزی در دو حوزه مشارکت در برگزاری نمایشگاه و بازدیدهای دانش آموزی قابل تقدیر است.
وی تاکید کرد: پیش بینی می شود بیش از 20 هزار دانش آموز و معلم البرزی از چهارمین نمایشگاه استانی پژوهش و فناوری بازدید کنند.
2819 / 6155 خبرنگار: مهین مالمیر ** انتشار دهنده: محمد عزیزپور

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۵۰۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی مجموعه آزمایشگاه های تحقیقاتی و پژوهشی در استان ها

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مهدی طهرانچی صبح سه شنبه در حاشیه آیین افتتاح شبکه آزمایشگاهی مجتمع آموزشی سما با بیان اینکه بنا داریم به صورت حرفه ای آزمایشگاه داری کنیم، بیان کرد: در هر استان یک مجموعه آزمایشگاهی تحقیقاتی و خدماتی پژوهشی در حال راه اندازی است.

وی با بیان اینکه امروز شاهدیم که این اتفاق در استان البرز رقم خورد و مجموعه آزمایشگاهی افتتاح شد که امید است منافع آن به مردم و منطقه برسد، عنوان کرد: آزمایشگاه های استانداردی که بتوانند خدمات استاندارد ارائه دهند، سرمایه دانشگاه را به صورت فعال و در خدمت صنعت و مردم در می آورند.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: با توجه به قرارگیری فرودگاه بین المللی پیام در البرز این استان می تواند یکسری آزمایشگاه های صادرات را نیز پشتیبانی کند. آزمایشگاه های این حوزه باید استانداردهای اروپایی و مورد نیاز برای صادرات را نیز اخذ کنند که مقدمه آن تشکیل این مرکز آزمایشگاهی بود.

طهرانچی مجموعه آزمایشگاهی که امروز افتتاح شد در حوزه های غذا، بیوتکنولوژی، امور متناسب با کشاورزی و وزارت بهداشت و نیز علوم پزشکی فعالیت می کند، مطرح کرد: با توجه به اینکه نوآوری لزوماً نو بودن نیست بلکه اتصال دادن مجموعه ها به یکدیگر برای ارائه خدمات است، شیرازه و شاکله این مجموعه برای من جذاب بود.

کد خبر 6092923

دیگر خبرها

  • دانشگاهیان برای رفع نیازهای پژوهشی شهرداری اصفهان مشارکت کنند
  • البرز به ۱۱ هزار کلاس درس جدید نیاز دارد
  • کمبود زمین برای ساخت مدرسه در البرز/ درخواست کمک از دستگاههای ملی
  • راه اندازی مجموعه آزمایشگاه های تحقیقاتی و پژوهشی در استان ها
  • برنامه‌ریزی برای پژوهش در محور‌های سوخت پاک و هوش مصنوعی
  • رقابت دانش آموزان البرزی در مسابقات قرآن و عترت
  • پایان چهارمین نمایشگاه دستاورد‌های وقف
  • نخستین فراخوان نیاز پژوهشی شرکت ملی حفاری ایران در سال ۱۴۰۳ منتشر شد
  • نمایشگاه تولیدات خوداتکایی مدارس شبانه‌روزی در سنندج برپا شد
  • نمایش دستاوردهای خودکفایی دانش‌آموزان با نیازهای ویژه در سنندج