Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@21:07:35 GMT

فاز دوم بیمارستان ۵۶ تخت‌خوابی دیر راه‌اندازی شد

تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۸۵۰۱۵۳

فاز دوم بیمارستان ۵۶ تخت‌خوابی دیر راه‌اندازی شد

بندر دیر - سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر گفت: فاز دوم بیمارستان امام هادی (ع) دیر با استقرار پزشکان متخصص فعالیت خود را آغاز کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد آخوندی بعد از ظهر سه‌شنبه در نشست معارفه پزشکان متخصص بیمارستان امام هادی (ع) دیر اظهار کرد: در روند راه‌اندازی فازهای مختلف بیمارستان یک سری کمبودها وجود دارد که انتظار داریم همه نهادها و سازمان‌ها یاریگر حوزه سلامت بوده و به مجموعه شبکه بهداشت و درمان کمک دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه بهره‌برداری از بخش درمانی و خدماتی بیمارستان امام هادی(ع) دیر به صورت گام به گام تعریف شده است، اضافه کرد: فاز نخست بیمارستان امام هادی (ع) شامل درمانگاه تخصصی، رادیولوژی، آزمایشگاه، اورژانس، داروخانه و ساختمان اداری بوده است که هم اکنون فعال بوده و به مردم خدمات درمانی ارایه می‌دهد.

وی افزود: فاز دوم این بیمارستان که بخش بستری است با استقرار پزشکان متخصص و پذیرش بیمار فعالیت خود را آغاز کرده است.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر گفت: پزشک متخصص داخلی، زنان و بیهوشی جذب بیمارستان شده‌اند و پزشکان متخصص گوش و حلق و بینی، پوست، قلب، اعصاب و روان نیز در این بیمارستان مردم را ویزیت می‌کنند.

وی با تاکید بر نقش خیرین در حوزه سلامت اظهار کرد: حوزه بهداشت و درمان نیازمند نگاه خیرین و حضور آنها در این حوزه است و ما از ورود آنها به این بخش استقبال می‌کنیم.

در این نشست پزشکان متخصص داخلی و زنان و زایمان معرفی شدند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۵۰۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام نخستین عمل رادیکال نفروکتومی در بیمارستان شهید بهشتی تفت

مرد ۶۷ ساله که در بررسی‌های به عمل آمده و به دلیل تومور وسیع کلیه چپ که چسبندگی زیادی هم به بافت‌های اطراف داشت، تحت عمل جراحی قرار گرفت.

تیم جراحی این بیمار شامل : آیت اللهی (پزشک متخصص اورولوژی)، احراری (پزشک متخصص اورولوژی)، کیانفر (پزشک متخصص بیهوشی) و پرسنل اتاق عمل بیمارستان شهید بهشتی تفت، آقایان سرخی زاده، طباطبایی و صباغچی بود.

هم اکنون حال عمومی بیمار مساعد است.

 منبع: روابط عمومی بیمارستان شهید بهشتی تفت

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • خدمات تخصصی درمانی با حمایت خیران سلامت شهرستان نور انجام می‌شود
  • راه‌اندازی قرارگاه جهش تولید در دستور کار
  • راه‌اندازی قرارگاه جهش تولید
  • انجام نخستین عمل رادیکال نفروکتومی در بیمارستان شهید بهشتی تفت
  • کلنگ زنی و افتتاح پروژه‌های بهداشتی و درمانی خراسان شمالی با حضور معاون وزیر بهداشت
  • رشته‌های عفونی و خون متقاضی کمتری دارند/ شاهد گسترش مصرف سیگار هستیم
  • ‌ویزیت پزشکان‌ در کرمانشاه چند؟
  • رئیس جامعه پزشکان متخصص داخلی: فقط ۱۰ درصد پزشکان از شغل خود راضی هستند
  • مسوولان برای درمان سراغ پزشکان معروف می روند
  • راه اندازی ۲ دستگاه تصویربرداری پیشرفته در بیمارستان‌های امام رضا (ع)