Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@20:08:16 GMT

لزوم کاهش فاصله درآمد و مصرف

تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۸۵۲۲۷۱

لزوم کاهش فاصله درآمد و مصرف

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان؛ رحمت الله اکرمی معاون نظارت مالی و خزانه داری کل کشور در ششمین همایش سراسری معاونین نظارت مالی و روسای خزانه معین استان ها در گرگان گفت: رشد منابع مالی برای سال گذشته ۳۳.۸ درصد بوده و رشد مصرف ۳۶.۷ درصد بوده است که این نشان می دهد ما در مسیر حرکت نکرده ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: تلاش می شود برای امسال تمام بودجه ۳۰۶ هزار میلیارد تومان برای پیشبرد اهداف هزینه ای کشور محقق شود.


مناف هاشمی استاندار گلستان نیز در این همایش گفت: برای توازن بخشی منطقه ای باید شاخصه های توسعه ای اصلاح شود.


وی افزود: همه مدیران دستگاه های اجرایی ما باید این را در نظر بگیرند که در کجاها می توانند تاثیرگزار باشند و تنها مدیر هزینه نباشند بلکه مدیر درآمد و هزینه باشند.


هاشمی اضافه کرد: از عوامل موثر در تامین منابع مالی جدید استان ها استفاده از روش های توان بخشی ملی در سطح استانی برای کسب درآمدهای بیشتر است.


وی گفت: اگر استان ها در سهم وصول مالیات و درآمدهای استان از استانی که نفت، گاز، مالیات و یا صادرات دارد سهم ناچیزی در نظر نگیریم نگاه درآمدی در حوزه ی مدیریتی جا نمی افتد.


در دو روز برگزاری این همایش معاونین نظارت مالی و روسای خزانه داری استان های کشور راه های کسب منابع درآمدی بیشتر و هزینه های کارآمدتر را در کارگروه های تخصصی معرفی می کنند.


انتهای پیام/ق

 

همایش سراسری معاونین نظارت مالی و روسای خزانه معین استان ها

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۵۲۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم تأمین منابع مالی برای تکمیل پروژه‌های آبرسانی به مشهد مقدس

به گزارش خبرنگار مهر، محسن داوری صبح یکشنبه در دومین جلسه قرارگاه آب در محل شرکت آب و فاضلاب مشهد مقدس تأمین منابع مالی برای تکمیل پروژه‌های آبرسانی به شهر مشهد را ضروری دانست و اظهار کرد: تابستان امسال با توجه به حجم مناسبت‌ها شهر مشهد میزبان زائران و مسافران بسیاری خواهد بود که در کنار گرمای هوا موضوعی قابل اهمیت است، بنابراین همان طور که تکمیل پروژه‌های آبرسانی به صورت جدی در دستور کار است برای تأمین مالی تکمیل پروژه‌های آبرسانی اقدامات فوری انجام شود.

فرماندار مشهد بیان کرد: بالادست سدها مهم است و باید مدیریت شود و این تکلیف شرعی و قانونی مسؤولان اجرایی است بنابراین لازم است برخورد با انشعابات غیرمجاز آب به ویژه در بالادست سدها در دستور کار تمام دستگاه‌های اجرایی و مرتبط در شهرستان باشد.

وی افزود: تأمین آب شهر مشهد از اولویت‌های اساسی است و این قابل پذیرش نیست در حالی که مشترکان مجاز حقوق قانونی خود را می‌پردازند، عده‌ای دیگر با ایجاد انشعاب غیرمجاز ضمن اجحاف به حق مشترکان مجاز به منابع آبی صدمه بزنند و فقط منافع خود را در شرایطی که با خشکسالی و کمبود آب مواجه هستیم تأمین کنند.

داوری ضمن اشاره و تاکید بر مصوبه اجرایی برخورد با برداشت غیرمجاز در بالادست سه سد ارداک، طرق و کارده از مصوبات قرارگاه آب تصریح کرد: بازدیدهای میدانی در بالادست سدها به صورت هفتگی در قالب تیمی با محوریت بخشداری انجام و با متخلفان دارای انشعابات غیرمجاز آب به ویژه در باغ ویلاها ضمن تشکیل پرونده قضائی برخورد جدی خواهد شد.

کد خبر 6090737

دیگر خبرها

  • لزوم نظارت، حمایت و هدایت، پس از صدور مجوز مؤسسات فرهنگی
  • همایش روز شوراهای خراسان جنوبی برگزار شد
  • لزوم تأمین منابع مالی برای تکمیل پروژه‌های آبرسانی به مشهد مقدس
  • مشکل تأمین برق ناشی از ناترازی درآمد و هزینه‌های شرکت برق است
  • رئیس جامعه دندانپزشکی ایران : هزینه‌های دندانپزشکی گران نیست ؛ درآمد مردم کم است
  • هزینه های دندانپزشکی گران نیست؛ درآمد مردم کم است
  • «هزینه‌های دندانپزشکی گران نیست؛ درآمد مردم کم است»
  • رشته‌های عفونی و خون متقاضی کمتری دارند/ شاهد گسترش مصرف سیگار هستیم
  • استفاده از ابزار‌های نوین در کنترل نظام بانکی کشور
  • مثبت شدن تراز درآمد و هزینه تأمین اجتماعی