Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز | 

جمهوری اسلامی ایران، قزاقستان، چین و ترکمنستان درباره افزایش حجم حمل و نقل ریلی میان چهار کشور به توافق رسیدند.

به گزارش ایرنا، خبرگزاری کازینفورم به نقل از واحد مطبوعاتی راه آهن قزاقستان گزارش داد که با امضای این توافقنامه حجم حمل و نقل ریلی در مسیر چین– قزاقستان– ترکمنستان- ایران افزایش خواهد یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس این گزارش، دیدار چهارجانبه نمایندگان نهاد‌های راه آهن چهار کشور قزاقستان، ایران، چین و ترکمنستان در شرکت راه آهن قزاقستان برگزارشد و در این دیدار تعیین تعرفه حمل و نقل قابل رقابت در مسیر چین – قزاقستان – ترکمنستان و ایران نیز مورد بررسی قرار گرفت.

نمایندگان چهار کشور حاضر در این دیدار با اشاره به اهمیت دالان بین المللی حمل و نقل ترانزیتی چین– قزاقستان– ترکمنستان– ایران بر ضرورت سازماندهی خدمات کانتینری در این مسیر تاکید کردند.

«سانژار الیوبایوف» معاون امور لجستیکی راه آهن قزاقستان، بر ضرورت فراهم شدن شرایط لازم برای حمل و نقل کانتینری و استفاده از نرخ تعرفه تایید شده برای حمل و نقل محموله و کانتینر‌ها و همچنین انجام اقدامات لازم برای جلب بیشتر صاحبان محموله‌ها به این مسیر تاکید کرد.

در نشست چهارجانبه مسئولان راه آهن‌های ایران، چین، قزاقستان و ترکمنستان همچنین اپراتور‌های مسئول برای سازماندهی قطار‌های کانتینری در مسیر چین– قزاقستان– ترکمنستان– ایران نیز مشخص شد.

در پایان این دیدار پروتکل چهارجانبه از سوی نمایندگان چهار کشور به امضا رسید.

منبع: تین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۵۲۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزگرد بهره وری در حمل و نقل ریلی

تین نیوز

میزگرد "بهره وری در حمل و نقل ریلی"با حضور مدیران سازمان ملی بهره وری ایران و انجمن صنفی شرکت های ریلی توسط آزمایشگاه سیستم های حمل و نقل لجستیک دانشکده مهندسی راه آهن دانشگاه علم و صنعت ایران برگزار می شود. 

این میزگرد روز دوشنبه ٢٤ اردیبهشت ١٤٠٣، ساعت ١٣ الی ١٤:٣٠ در سالن آمفی تاتر دانشکده مهندسی راه آهن تشکیل می شود و  حضور برای عموم آزاد است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • فاجعه بزرگ در حمل و نقل ریلی استان یزد/ قطار سریع‌السیر یزد حذف شد
  • فاجعه در حمل و نقل ریلی یزد
  • پایان کار تیم ایران در بوکس امید‌های آسیا با کسب ۳ نشان برنز
  • تداوم افزایش ترانزیت خارجی از مسیر ایران
  • تداوم افزایش ترانزیت خارجی از مسیر ایران/ رشد ۴۷ درصدی ترانزیت خارجی از مسیر ایران در فروردین
  • حرکت دومین محموله ریلی افغانستان از مسیر ایران به ترکیه
  • بررسی مجدد پروژه توسعه شرقی خط 2 مترو تهران
  • فرصت توسعه صادرات محصولات و ماشین‌آلات کشاورزی به ترکمنستان
  • میزگرد بهره وری در حمل و نقل ریلی
  • خروجی اکسپو فرصتی برای پیگیری قراردادهای تجاری مناسب بین کشورهاست