Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-05-01@12:07:50 GMT

بازگشت مدافعان حرم مازندرانی

تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۸۵۳۲۶۸

بازگشت مدافعان حرم مازندرانی

به گزارش جام نیوز، جواد بخشی، معاون سپاه کربلای مازندران با اشاره به اینکه ستاد استقبال از مدافعان حرم استان مازندران با هدف تکریم از آنان و به بهانه نابودی داعش تشکیل شده است، عنوان کرد: از مدافعان حرم مازندرانی که در عملیات بوکمال شرکت داشتند تجلیل می‌شود.

 

رزمندگان مازندرانی در طی سه مرحله از امروز هفتم آذرماه، تا آخر هفته وارد استان مازندران می شود و تجلیل ها براساس شهرستانی دسته‌بندی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حدود ۴۶ نفر از این رزمندگان صبح فردا چهارشنبه هشتم آذرماه وارد فرودگاه تهران و تا ظهر فردا وارد استان مازندران می‌شوند.

 

اولین گروه از رزمندگان از آمل، بابل، محمودآباد و ۱۴ نفر از غرب استان هستند که از مبدا وارد چالوس و بقیه نیز در شهرستان مراسم استقبال انجام می‌شود. مراسم استقبال از مدافعان حرم شهرستان قائم‌شهر و ساری نیز نهم آذرماه صورت می‌گیرد.

 

بخشی با بیان اینکه طی دو تا سه روز تمامی رزمندگان مدافعان حرم وارد استان می‌شوند و در دو شهرستان چالوس و قائم‌شهر مراسم استقبال انجام می‌گیرد، گفت: در تمامی شهرستان‌ها و شورای اداری و شورای تامین که با حضور فرمانداران و مسئول حوزه ناحیه آن ستاد استقبال برنامه ریزی شده است.

 

وی افزود: در شهرستان‌های ساری، قائم‌شهر و آمل ساماندهی و مراسم استقبال انجام می‌شود و در چالوس نیز چون برخی از رزمندگان مستقیما از این منطقه اعزام شده‌اند نیز ستاد استقبال آماده سازی شده است.

 

معاون سپاه کربلای مازندران از عموم مردم خواست در مراسم استقبال از مدافعان حرم شرکت کنند.

 

ایسنا

 

منبع: جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۵۳۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر مطهر شهید گمنام عصر روز جمعه مورد استقبال مردم رفسنجان قرار می‌گیرد

سرهنگ محسن جمال‌زاده عصر ۱۰ اردیبهشت در نشست خبری با تشریح برنامه‌های حضور شهید گمنام در رفسنجان و انار اظهار کرد: پیکر مطهر شهید گمنام پس از حضور در یادواره شهدای انار و مراسم دعای ندبه کوهبنان، عصر روز جمعه ۱۴ اردیبهشت مورد استقبال مردم رفسنجان قرار می‌گیرد.

وی افزود: اولین مکان حضور پیکر مطهر به میزبانی هیأت دانش‌آموزی دختران حاج قاسم در محل حسینیه شهید زینلی رفسنجان است و یادواره‌های شهدای لطف‌آباد انار و شهر کشکوییه نیز عصر همان روز به عطر شهدا عطرآگین می‌شود.

دبیر ستاد استقبال از شهید گمنام در رفسنجان بیان کرد: تجمع هیئت‌های مذهبی در محل امامزاده سید غریب رفسنجان به مناسبت شهادت امام صادق علیه‌السلام، یادواره شهدای عیش آباد و مراسم عزای امام صادق علیه‌السلام در روستای داوران نیز جمعه شب میزبان پیکر مطهر شهید گمنام خواهند بود.

جمال‌زاده بیان کرد: پیکر مطهر شهید جمعه‌شب در محل حسینیه نخل قرار دارد و در این مکان ویژه برنامه‌های مناجات‌خوانی توسط هیأت کربلا در نظر گرفته شده است.

وی افزود: صبح روز شنبه، ۱۵ اردیبهشت ماه مردم شهیدپرور خطه نوق در مسیر کاروان صادقیه و امامزاده سید جلال الدین اشرف پذیرای پیکر مطهر خواهند بود.

جمال‌زاده یادآور شد، مراسم تشییع پیکر شهید گمنام عصر روز شنبه از ساعت ۱۵ از محل میدان شهید سلیمانی به سمت میدان ابراهیم برگزار و پیکر مطهر در جوار حسینیه نخل به خاک سپرده می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • یادواره شهدای کارگر مازندران برگزار شد
  • ۹ معلم مازندرانی نمونه کشوری شدند
  • جوان مازندرانی عضو هیأت رئیسه فدراسیون وزنه‌برداری شد
  • عزیمت زائران مازندرانی به عمره مفرده
  • بهره‌مندی ۳۶۰۰ دانش‌آموز مازندرانی از طرح سراد
  • بازگشت تیم ملی فوتسال به کشور
  • پیکر مطهر شهید گمنام عصر روز جمعه مورد استقبال مردم رفسنجان قرار می‌گیرد
  • تیم ملی فوتسال ایران با جام قهرمانی به وطن بازگشت
  • استقبال ۲۰ هزار میلیارد ریالی مازندرانی ها از طرح کالابرگ و فجرانه
  • استقبال از تیم ملی فوتسال پس از بازگشت به ایران+فیلم