Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان بسیج حقوقدانان خراسان رضوی گفت: همایش «مدافعان حرم، مدافعان حقیقی حقوق بشر» نهم آذرماه با حضور مسئولان استانی و کشوری در مشهد برگزار می‌شود.

محمد فدوی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس اظهار داشت: این همایش پنجشنبه نهم آذرماه در ورزشگاه امام رضا(ع) با حضور مسئولان استانی و کشوری و خانواده‌های شهدای مدافع حرم برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس بسیج حقوقدانان خراسان رضوی در ارتباط با هدف برگزاری این همایش گفت: با توجه به اینکه 12 آذرماه روز بسیج حقوقدانان است و این ایام مصادف با پیروزی جبهه مقاومت شده بر آن شدیم تا همایشی با محوریت نگاهی حقوقی به موضوع مدافعان حرم برگزار کنیم.

فدوی ادامه داد: سخنران اصلی همایش «عباسعلی کدخدایی» سخنگوی شورای نگهبان است، همچنین در این مراسم از خانواده‌های شهدای حقوقی مدافعان حرم نیز تجلیل به عمل می‌آید.

وی افزود: ما در قالب این همایش می‌خواهیم پیام مهم حقوقدانان بسیجی را به گوش جهانیان برسانیم که مدافعان حرم، مدافعان حقیقی حقوق بشر، حقوق انسانی و کرامت و آزادگی هستند و این آمریکا با وجود شعارهای پوشالی ناقض حقوق بشر است.

به گزارش تسنیم، همایش «مدافعان حرم مدافعان حقیقی حقوق بشر» نهم آذرماه با حضور مسئولان کشوری و استانی در مشهد مقدس برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

R41347/P41362/S6,1188/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۴۵۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامه رئیس دانشگاه فردوسی به روسای دانشگاه‌های آمریکا در حمایت از تجمعات ضداسرائیلی دانشجویان

ایسنا/خراسان رضوی رئیس دانشگاه فردوسی مشهد در نامه‌ای به روسای دانشگاه‌های آمریکا از دانشجویانی که شجاعانه علی‌رغم سرکوب شدید پلیس آمریکا، با تحصن و تجمع صدای مردم مظلوم غزه شدند، حمایت کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فردوسی مشهد، متن نامه مسعود میرزایی به شرح زیر است:

به نام خدا

همکاران محترم؛ دانشگاه‌های ما به عنوان حافظان آموزش عالی و آزاداندیشی، باید به عنوان سنگری جهت تبادل آزاد نظرات و ایده‌ها عمل کنند. ما در دانشگاه فردوسی مشهد، عمیقاً احساس می‌کنیم که باید نگرانی خود را نسبت به سرکوب تظاهرات مسالمت‌آمیز دانشگاه‌ها علیه جنگ غزه، و به طور مشخص‌تر، اقدامات و سیاست‌های بی‌رحمانه اسرائیل ابراز کنیم.

اقدامات خشنی که برای خفه کردن گفتمان آکادمیک در مورد این مسائل مهم حقوق بشری انجام شده، عمیقاً نگران‌کننده است. این نه تنها قداست و حرمت آزادی آکادمیک را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد، بلکه مانع تلاش جمعی‌ ما برای دستیابی به حقیقت و عدالت می‌شود.

با توجه به تأثیر مخرب جنگ بر زندگی انسان‌های بی‌گناه از جمله کودکان، این وظیفه اخلاقی ماست که اقداماتی که حقوق بشر را نقض می‌کند، محکوم و در مورد این نگرانی‌های فوری و حیاتی جهانی، گفت‌وگوی باز را تشویق کنیم. به عنوان آموزگاران، ما باید از آرمان صلح و عدالت دفاع و اطمینان حاصل کنیم که جوامع دانشگاهی ما فضای امنی برای طرح انتقاد و حمایت از آرمان‌ صلح و عدالت هستند.

ما از همه دست‌اندرکاران می‌خواهیم که قاطعانه از این اصول حمایت کنند تا بر تعهد خود نسبت به آزادی اندیشه و کرامت انسانی مجدداً تاکید کنیم.

با احترام و دعوت به اقدام، مسعود میرزایی شهرابی، رئیس دانشگاه فردوسی مشهد

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • همایش «قدس از چشمان آقای نادر» برگزار می‌شود
  • مسئولان، صدای مردم میمند درخصوص موقوفه میمند باشند
  • شوراهای اسلامی به‌منظور حکمرانی مردمی شکل گرفتند
  •  نشست مشترک مسئولان قضایی گلستان با جامعه کارگری و کارفرمایی استان برگزار شد
  • نشست مسئولان قضایی گلستان با جامعه کارگری و کارفرمایی استان
  • نامه رئیس دانشگاه فردوسی به روسای دانشگاه‌های آمریکا در حمایت از تجمعات ضداسرائیلی دانشجویان
  • برگزاری همایش پیاده روی خانودگی در بهبهان +فیلم
  • نماینده دائم ایران در ژنو: ضرب و شتم، مدافعان حقوق بشر را ساکت نمی‌کند
  • نمایندگی ایران: ضرب و شتم، مدافعان حقوق بشر را ساکت نمی‌کند
  • روحانیون کاروان‌های حج مشعل داران معارف و مناسک هستند