Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@16:27:24 GMT

زمینه اشتغال ۲۵۵ بانه‌ای فراهم شد

تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۸۵۳۴۸۴

زمینه اشتغال ۲۵۵ بانه‌ای فراهم شد

فرماندار شهرستان بانه گفت: خوشبختانه با تصویب ۱۲ طرح اشتغالزایی زمینه اشتغال ۲۵۵ نفر بانه‌ای فراهم شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بانه، محمد فلاحی امشب در چهارمین جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری که با حضور مسئولان شهرستان در سالن جلسات فرمانداری این شهر برگزار شد، اظهار داشت: رفع بیکاری و اشتغالزایی از مهم‌ترین دغدغه‌های مردم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: امسال تسهیلات اشتغالزایی در سه سرفصل برای استان کردستان پیش‌بینی شده که سهم شهرستان بانه از این اعتبارات 10 درصد است.

فرماندار شهرستان بانه تصریح کرد: خوشبختانه تاکنون 12 طرح اشتغالزایی با اعتباری بالغ بر 24 میلیارد تومان در این شهرستان به تصویب رسیده و زمینه اشتغال 255 نفر بانه‌ای نیز فراهم شده است.

وی تاکید کرد: باید مسئولان دستگاه‌های اجرایی این شهرستان برای دریافت سهمیه اعتبارات در نظر گرفته شده خود تلاش کنند.

فلاحی افزود: جلسه کارگروه اشتغال هر هفته یکبار در فرمانداری این شهر برگزار می‌شود و باید مدیران از اقدامات و فعالیت‌های انجام شده خود در حوزه اشتغالزیی گزارش عملکرد ارائه بدهند.

طرح‌های اشتغال‌زایی در روستاهای شهرستان بانه تسهیلات کم‌بهره می‌گیرند

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان بانه نیز در ادامه این جلسه از ابلاغ 630 میلیون تومان اعتبار مشاغل خانگی به این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: این اعتبار بین دستگاه‌های متولی و مرتبط با این حوزه توزیع می‌شود تا در اختیار متقاضیان قرار بگیرد.

حمید ساعدپناه همچنین از تخصیص 64 میلیارد تومان اعتبار اشتغالزایی فراگیر به شهرستان بانه خبر داد و افزود: این تسهیلات با کارمزد 18 درصد به متقاضیان و افراد جویای کار که دارای طرح اشتغالزایی هستند، داده می‌شود.

وی گفت: در مرحله نخست 60 درصد از اعتبار اشتغالزایی فراگیر که حدود 38 میلیارد تومان بوده به این شهرستان تخصیص یافته و مابقی اعتبار نیز پس از اعطای این تسهیلات اختصاص داده می‌شود.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان بانه تصریح کرد: در طرح اشتغال فراگیر محدودیت اعتباری وجود ندارد و برای طرح‌های اشتغالزایی در روستاها تسهیلات با کارمزد 5 درصد به روستانشینان پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/

R7848/P1377/S6,66/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۵۳۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات تعاونی‌ در سبزوار پرداخت شد

محمود یزدی گفت: این تسهیلات با هدف توسعه، تامین سرمایه ثابت و در گردش تعاونی ها، از محل منابع داخلی بانک ها و بند "ب" تبصره ۱۶ بودجه ۱۴۰۱ اعطا شده است.

وی اظهار کرد: در مجموع ۷۷۸ شرکت تعاونی در سبزوار فعال است که از طریق فعالیت آن‌ها برای بیش از ۱۳ هزار نفر اشتغال ایجاد شده است.

رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی سبزوار گفت: عمده تعاونی های ایجاد شده در بخش‌های خدماتی، توزیعی، تولیدی، فرش، مسکن، مصرف، صنعتی و کشاورزی تشکیل شده است.

یزدی افزود: راه‌اندازی اتاق تعاون در سبزوار و صدور کارت بازرگانی، زمینه‌ساز تسهیل صادرات محصولات شرکتهای تعاونی‌ این شهرستان شده و همچنین فعالیت اتاق تعاون سبزوار رفع مشکلات شرکت‌های تعاونی شهرستان در حوزه بیمه و مالیات تعاونگران را به دنبال داشته است.

مرکز شهرستان ۲۸۵ هزار نفری سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • پرداخت ۳۴ هزار فقره تسهیلات اشتغالزایی به متقاضیان
  • اشتغال زندانیان از مهم‌ترین کارهای امنیت‌ساز است
  • ۷۰۰ نفر بیمه شده قالی بافی در سرپل ذهاب فعالیت دارد
  • پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به ۱۳۷۰ نفر در بابل
  • پیشرفت کاری ۳۵ درصد مسکن ملی شهرستان ملایر
  • ۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات تعاونی‌ در سبزوار پرداخت شد
  • احداث شهرک‌های شیلاتی نهاوند در مرحله مکان یابی
  • توانمندسازی مددجویان، مانعی در برابر تولید فقر است
  • فیلم| وداع مادر شهید «جلال اعتماد» با فرزند شهیدش
  • واردات میوه های گرمسیری زمینه رشد تجارت خارجی را فراهم می کند