Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بلاغ مازندران»
2024-05-08@16:40:01 GMT

اژه‌ای شایعه دریافت 5 سکه را تکذیب کرد

تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۸۵۴۳۶۴

اژه‌ای گفت: یک آقایی گفته بود که در جلسه ای که زمانی که بحران تحریم ها بوده، که مسئولان هر کدام 5 سکه دادیم و رسید نگرفتیم. دروغ محض است.به گزارش بلاغ، حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای در صد و بیست‌ و یکمین نشست خبری خود با اصحاب رسانه ادامه داد: ایشان(احمدی نژاد) می گوید که رییس قوه قضاییه با هیئت منصفه مخالف بود و بر همین اساس یکسال و نیم نمی‌گذاشت هیئت منصفه تشکیل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این هم دروغ و خلاف است.

وی ادامه داد: رییس قوه قضاییه که الان دوره دومش است، دوره اولش از سال 88 شروع شد. همین امروز پرسیدم که گفتند در سال 88 و 89 هیئت منصفه داشتیم و جلسه هم داشتند.

اژه‌ای گفت: طبق آماری که دادند از مهر 88 تا مهر 90، جمعا 135 جلسه دادگاه مطبوعات با حضور هیئت منصفه برگزار شده است.

وی افزود: یک نکته را ایشان یا نتوانسته فهم کند یا جهت دیگری دارد، آن چیزی را که ریاست قوه قضاییه به صورت صریح و شفاف و روشن در جلسه با اعضای هیئت منصفه مطرح کردند و گفتند نظر شخصی شان و شورای نگبهان است، این بود که قاضی ملزم نیست در هر صورت نظر هیئت منصفه را اعمال کند.

سخنگوی قوه قضاییه اضافه کرد: ما یک توقف کوتاهی در سال 82 و 83 داشتیم که ربطی به دوره آیت الله آملی ندارد. آن موقع در مجلس ششم در رابطه با هیئت منصفه قانونی وضع شد که گفتند هیئت منصفه 500 نفر انتخاب شوند و از بین آن 500 نفر اعضا انتخاب شوند که یک وقفه ای انداخت که بعدا این قانون اصلاح شد.

اژه‌ای گفت: یک آقایی گفته بود که در جلسه ای که زمانی که بحران تحریم ها بوده، که مسئولان هر کدام 5 سکه دادیم و رسید نگرفتیم. دروغ محض است.

در آن تاریخ ها و قبل و بعدش، هیچ وقت جلسه ای با این ترکیب برگزار نشده است. جلساتی که برگزار شده صوت و تصویر دارد. جلسه ای که من طائب و جعفری و رییسی بوده باشیم، دروغ است و این ترکیب اصلا هیچ وقت اتفاق نیفتاده است.

وی ادامه داد: بله در زمان دولت آقای احمدی نژاد زمانی که در دولت بودم در اعیاد اسلامی، واقعا سکه می داد؛ ربع سکه یا یک سکه و فکر کنم یکبار دو سکه هم دارد. در دولت نهم به مناسبت هایی آقای احمدی نژاد به اعضای دولت و غیر دولت سکه می داد.

اگر اینها را جمع کرده و 5 تا شده، خبر ندارم اما اینکه در یک جلسه با این ترکیب سکه ای بدهند، دروغ است.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۵۴۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبیین مولد سازی دارایی‌های دانشگاه های تبریز و علوم پزشکی

دریافت 60 MB

به گزارش خبرنگار مهر، جلسه بررسی و تبادل نظر درخصوص مسائل، مباحث و ابهامات مربوط به مولد سازی دارایی‌های دانشگاه تبریز و دانشگاه علوم پزشکی تبریز ظهر امروز چهارشنبه باحضور واقف بهروزی مدیرکل امور اقتصادی و دارایی آذربایجان شرقی، معاونان دانشگاه تبریز و دانشگاه علوم پزشکی تبریز و فعالان محیط زیستی، برگزار شد.

واقف بهروزی در حاشیه این جلسه در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص مولد سازی دارایی‌های دولت اظهار داشت: در این طرح دولت اموال بلا استفاده‌ای که دارد یا اموالی که ارزش افزوده و بهره وری پایین دارد و سال‌ها رها شده‌اند و استفاده مطلوبی از این اموال صورت نمی‌گیرد را شناسایی می‌کند تا این اموال بهینه سازی شود.

وی ادامه داد: مولدسازی دارایی‌های دولت یک نوع ثروت آفرینی است.

کد خبر 6100421

دیگر خبرها

  • تبیین مولد سازی دارایی‌های دانشگاه های تبریز و علوم پزشکی
  • جایزه 23 میلیاردی دولت به کشتی گیران
  • در حاشیه جلسه هیات دولت
  • افشاگری جدید یک نماینده مجلس درباره دریافت خودرو فیدلیتی توسط نمایندگان
  • هر چقدر می‌توانیم برای پیشرفت کار دولت تسهیل‌گری انجام دهیم/ هیئت تطبیق مصوبات می‌تواند ضامن اجرای قانون باشد
  • قالیباف: هیئت تطبیق مصوبات می‌تواند ضامن اجرای قانون باشد
  • ۲ دستور کار کمیسیون راهبری اقتصاد دیجیتال دولت
  • اسبقیان: هدف هیئت دولت ممانعت از ورود بانوان به ورزشگاه‌ها نیست/ هیچ مشکلی با تاج نداریم
  • فعالسازی ظرفیت‌های دولت در پشتیبانی از یادمان‌های دفاع مقدس
  • ◄ تکذیب نقل قول ذکر شده از مدیرعامل راه آهن در پیامک ارسال شده برای کارکنان