Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فدراسیون قایقرانی گفت: استخدام عادل مجللی قایقران گلستانی دارنده مدال مسابقات قهرمانی جهان و بازی‌های آسیایی جزو وظایف مدیرکل ورزش و جوانان استان است.

به گزارش "ورزش سه" غلامرضا امینی در گفتگو با مهر ، در خصوص مشکل اشتغال «عادل مجللی» قایقران گلستانی تیم ملی و دارنده مدال برنز مسابقات قهرمانی جهان و بازی‌های آسیایی، اظهار کرد: عادل مجللی یکی از برندهای قایقرانی ایران است و به وجود این جوان که توانست در مسابقات قهرمانی جهان مقام سوم را کسب کند افتخار می‌کنیم و امیدواریم در میادین بزرگ‌تری ماننند المپیک بدرخشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: فدراسیون قایقرانی برای مجللی اسپانسر پیدا کرده و به این ورزشکار کمک می‌کند، اردوهای داخلی و خارجی هم برای آماده سازی حضور در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا برای وی تدارک دیده‌ایم.

 

وی ادامه داد: قایقرانی یکی از رشته‌های پر مدال بازی‌های آسیایی می‌تواند باشد و وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک هم از قایقرانان حمایت می‌کنند.

 

رئیس فدراسیون قایقرانی خاطرنشان کرد: با همت وزارت ورزش و جوانان ورزشکارانی که در مسابقات قهرمانی جهان و بازی‌های آسیایی مدال کسب کرده‌اند به ترتیب در حال استخدام دولتی هستند و عادل مجللی هم از این قاعده مستثنی نیست و می‌تواند برای استخدام اقدام کند.

 

امینی ادامه داد: قایقرانانی مانند عباس صیادی در گیلان و مهسا جاور در زنجان از این امتیاز استفاده کرده‌اند و عادل مجللی هم باید خودش بخواهد تا استخدام شود.

 

وی تصریح کرد: استخدام مدال آوران مسابقات قهرمانی جهان و بازی‌های آسیایی تبدیل به قانون شده و وزارت ورزش و جوانان به مدیران کل ورزش و جوانان استان‌ها ابلاغ کرده تا این ورزشکاران به ترتیب استخدام شوند.

 

امینی افزود: عادل مجللی هم در مسابقات قهرمانی جهان و هم در بازی‌های آسیایی مدال کسب کرده و صاحب دو امتیاز است.

 

وی یادآور شد: استخدام عادل مجللی از گلستان که دارنده مدال مسابقات قهرمانی جهان و بازی‌های آسیایی است جزو وظایف مدیرکل ورزش و جوانان استان بوده و خود مجللی هم باید این موضوع را پیگیری کند.

قایق رانی عادل مجللی قایقرانی

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۵۵۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سالن ورزشی آلاشت بازسازی می شود

به گزارش خبرنگار مهر، علی رجبی عصر دوشنبه در دیدار مدیران شهری آلاشت با بیان اینکه سوادکوه و شهر آلاشت یک ظرفیت برای استان مازندران است، افزود: صنایع مختلفی در آلاشت وجود دارد و می توان از آن برای جذب توریست و گردشگر استفاده کرد زیرا ورزش بخش مهمی است و باید در آلاشت روی آن سرمایه گذاری کرد.

رجبی از مرمت و بازسازی اماکن ورزشی شهر آلاشت گفت و ادامه داد: وظایف دولت خدمتگزاری است و ما سعی می‌کنیم هر قولی که می دهیم را عملی کنیم از این رو مرمت و بازسازی مشکلات سالن ورزشی آلاشت بزودی و ظرف مدت مشخص شده، رفع می شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران تاکید کرد: باید برنامه ریزی صورت دهیم تا در آینده از ظرفیت شهر آلاشت در بحث گردشگری و توریسم ورزشی به درستی بهره ببریم.

شهردار آلاشت در این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از پیگیری‌های مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران، اظهار داشت: مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران در طول این مدت نگاه ویژه‌ای به شهر آلاشت داشت که از این بابت از ایشان تشکر دارم.

امین مستوفیان از موقعیت‌های عالی شهر آلاشت در بحث ورزشی سخت گفت و افزود: توجه به ورزش آلاشت می تواند در بحث گردشگری و توریسم ورزشی کمک شایانی به ورزش استان و بحث گردشگری داشته باشد.

کد خبر 6092407

دیگر خبرها

  • سالن ورزشی آلاشت بازسازی می شود
  • اوجاقی:به سمت برگزاری مسابقات ورزشی پایتخت‌های آسیایی می رویم
  • ۴ پیروزی ملی‌پوشان امید بوکس در مسابقات آسیایی
  • پایان کار دونده های ایران با دو مدال و کسب نخستین طلای جوانان
  • بدرقه ساحلی بازان زیر ۱۹ سال والیبال به مسابقات آسیایی
  • در سال ۱۴۰۲ در ورزش خراسان رضوی چه گذشت؟
  • امیر ملکی‌پور درگذشت + سوابق
  • قهرمان اسبق ایران درگذشت
  • کسب نقره قهرمانی آسیا از سوی پرتابگر جوان ایران
  • طلای تاریخی دختر ایرانی در قهرمانی آسیا