Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@09:20:14 GMT

تعیین تکلیف یک صندوق بازنشستگی در مجلس

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۸۵۵۳۳۹

تعیین تکلیف یک صندوق بازنشستگی در مجلس

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس از بررسی طرح تعیین تکلیف بیمه اعضای موسسه صندوق حمایت و بازنشستگی آینده ساز در کمیسیون متبوعش خبر داد.

محمد وحدتی عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به طرح تعیین تکلیف بیمه اعضای موسسه صندوق حمایت و بازنشستگی آینده‌ساز، اظهار داشت:در جلسه اخیر کمیسیون با حضور مسئولان ذیربط و طراحان، در مورد طرح مذکور بحث و تبادل نظر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در توضیح این طرح، گفت: افرادی که  تحت پوشش این صندوق قرار دارند، تمایل دارند که به صندوق تامین اجتماعی منتقل شوند و تحت پوشش این سازمان قرار بگیرند.

بیشتر بخوانید

جزئیات چگونگی پرداخت عیدی و پاداش کارکنان دولت

عضو کمسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه صندوق تامین اجتماعی نمی‌تواند به این صندوق کمک کند، گفت: صندوق تامین اجتماعی معقوله دیگر و صندوق حمایت و بازنشستگی آینده ساز معقوله‌ای دیگر است.

وحدتی تصریح کرد: لذا پس از استماع نظر موافقان و موافقان، طرح مذکور به رأی اعضای کمیسیون اجتماعی گذاشته شد که با رأی اکثریت اعضا طرح تعیین تکلیف اعضای موسسه صندوق حمایت و بازنشستگی آینده‌ساز و تحت پوشش قرار گرفتن آنها توسط صندوق تامین اجتماعی رد شد.

به گزارش تسنیم، صندوق حمایت و بازنشستگی آینده ساز از سال 1355 پس از طی تشریفات قانونی لازم بر اساس ماده 2 قانون تاسیس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران و موافقت سازمان امور اداری و استخدامی کشور و مصوبه شورای عالی تامین اجتماعی و موافقت‌نامه تشکیل صندوق به عنوان مؤسسه‌ای غیر انتفاعی ثبت و به منظور تامین و برقراری حقوق بازنشستگی از کار‌افتادگی و حقوق وظیفه بازماندگان کارکنان سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران و شرکت‌ها و واحدهای تابعه و وابسته فعالیت خود را آغازکرده.

انتهای‌ پیام/

R1385/P1361/S1,15/CT1 موضوعات مرتبط بیمه بازنشستگی کمیسیون اجتماعی

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۵۵۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین تکلیف عوارض و کمیسیون‌های ماده ۵، ۷ و ۱۰۰ در سال ۱۴۰۳

معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران بر تعیین تکلیف عوارض و کمیسیون‌های ماده ۵، ۷ و ۱۰۰ برای روزهای پایانی سال ۱۴۰۳ تاکید کرد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، دومین هم‌اندیشی شهرداران مناطق 22 گانه شهر تهران در سال 1403 با حضور عباس شعبانی؛ معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران، حمیدرضا صارمی؛ معاون شهرسازی و معماری و لطف‌اله فروزنده؛ معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران به میزبانی معاونت هماهنگی و امور مناطق برگزار شد.

عباس شعبانی؛ معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران ضمن اشاره به تشکیل جلسات تخصصی در راستای برنامه‌ریزی درآمدی سال 1403 مناطق 22 گانه بر ضرورت تحقق برنامه‌ریزی ماهانه مناطق در راستای رسیدن حداکثری به اهداف پیش بینی شده تاکید کرد.

معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران از در نظر گرفتن برنامه فصلی برای مناطق 22 گانه خبر داد و اظهار کرد: ما امسال به تفکیک هر فصل بر مبنای زمان‌بندی مشخص هدف فصل مورد نظر را محقق خواهیم کرد و هدف‌گذاری برای سال پیش رو با در نظر گرفتن سقف‌های درآمدی پیش‌بینی شده است که باید در راستای ارائه خدمات بهتر و کیفی‌تر به شهروندان صرف شود.

شعبانی حل کردن موضوعات مشترک و تخصصی و موارد خاص مناطق 22 گانه را اولویت 2 ماه ابتدایی سال 1403 دانست و افزود: باید این موارد در راس همه موضوعات قرار بگرد تا همه موضوعات مربوط به مناطق 22 گانه خصوصاً در مباحث مربوط به عوارض و کمیسیون های ماده 5، 7 و ماده 100 برای روزهای پایانی سال 1403 تعیین تکلیف و برطرف شود.

حمیدرضا صارمی؛ معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران در ادامه ضمن تشکر از معاون هماهنگی و امور مناطق و شهرداران مناطق 22 گانه در راستای فعالیت‌ها و تلاش‌های بی‌وقفه در سال 1402 افزود: با وجود تغییر متغیرهای مربوط به قانون درآمدهای پایدار شهری با فعالیت همه‌جانبه مناطق، سال 1402 را با تحقق اهداف پیش‌بینی شده پشت سر گذاشتیم.

معاون شهرسازی شهرداری تهران با توجه به پشت سرگذاشتن روز معمار و تبریک این روز گرامی به همه معماران گفت: ان‌شاءالله آینده شهر تهران بتواند یک شهر با کیفیت برای زندگی شهروندان باشد.

لطف‌اله فروزنده؛ معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران ضمن تقدیر از عملکرد مناطق 22 گانه در سال 1402 گفت: هر منطقه باید یک بسته اطلاع‌رسانی پروژه‌های مهم شهری که در راستای خدمت‌رسانی بیشتر و بهتر به شهروندان در حال انجام است را با یک شیوه مدون و اثرگذار تدوین به اطلاع مردم رساند.

فروزنده در ادامه از اختصاص بودجه مختص به مناطق 22 گانه در جهت تحقق فعالیت‌های عمرانی خبر داد.

مهدی شریفیان؛ مدیرکل برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی معاونت هماهنگی و امور مناطق در ادامه این جلسه به ارائه گزارشی از موضوعات تخصصی مناطق در حوزه شهرسازی، و مالی و اقتصاد شهری و ارائه پیشنهادات ویژه مختص هر منطقه برای رفع این موضوعات پرداخت.

در پایان این نشست شهرداران مناطق 22،21،2،1،3،15،13به بیان چالش‌ها و پیشنهادات در خصوص تحقق حداکثری اهداف پیش‌بینی شده برای مناطق در سال 1403 پرداختند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جزئیات افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی / همسان‌سازی یا افزایش حقوق کدامیک مهم‌ترند؟
  • تذکر چندباره بذرپاش به زیر مجموعه وزارت اقتصاد / صندوق تامین خسارت بدنی به تکلیف قانونی خود عمل کند
  • تعیین تکلیف عوارض و کمیسیون‌های ماده ۵، ۷ و ۱۰۰ در سال ۱۴۰۳
  • تعیین تکلیف نهضت ملی مسکن در شهرستان کیار تا ماه آینده
  • سیاست‌های صنعتی باید تعیین تکلیف شود/ سهم اندک تولید از اعتبارات بانکی
  • تمدید نام نویسی بیمه رایگان بازنشستگی مادران روستایی و عشایری
  • بررسی و تعیین تکلیف ۱۵ پرونده در کمیسیون ماده ۵ استان آذربایجان‌غربی
  • لایحه بودجه ۱۴۰۳ شهرداری کرمانشاه تعیین تکلیف شود
  • پیشرفت رو به جلو صنعت دفاعی قابل مشاهده و اندازه گیری هست
  • پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی برای ۲۰۱۰ مددجوی گلستانی