Web Analytics Made Easy - Statcounter

استان‌ها > اردبیل - نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس گفت: ارائه تسهیلات کم‌بهره برای نوسازی بافت‌های فرسوده برای ما حائز اهمیت بسیار است که امیدواریم با بهره پایین در اختیار متقاضیان قرار بگیرد تا استقبال خوبی نسبت به نوسازی بافت‌های فرسوده انجام شود.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ صدیف بدری در نشست روسا و مدیران فنی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان‌های شمالغرب کشور در اردبیل اظهار داشت: اجرای ساختمان در کشور نباید توسط مالکان زمین انجام شود که نیاز است در این زمینه اتخاذ تصمیمات مناسب و اساسی مبنای کار قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همه ساخت و سازهای کشور باید توسط مجری ذی‌صلاح انجام شود تا بتوانیم به تمامی اهداف خود در راستای مقاومت مطلوب ساختمان‌ها دست یابیم و برای تحقق اهداف مورد نظر استفاده از مصالح ساختمانی مناسب و استاندارد باید در دستور کار قرار بگیرد تا مشکلات موجود در این زمینه به حداقل برسد.

بدری اظهار کرد: مهندسان نظام مهندسی با استفاده از ظرفیت‌ها و امکانات موجود باید در ارتباط با بهبود وضعیت ساخت و سازها تلاش کنند تا بتوانیم از این طریق استحکام ساخت و سازها را تقویت کرده و به تمامی اهداف خود در راستای تامین سلامتی مردم دست یابیم.

نماینده مردم شهرستان‌های اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: کمیسیون عمران مجلس مخالف تفکیک وزارت راه و شهرسازی است و در این زمینه انتظار داریم دولت نیز اهتمام ویژه‌ای داشته باشد تا وزارت راه و شهرسازی همچنان در جای خود باقی بماند و راه و شهرسازی باید همیشه در کنار هم باشند تا بتوانند از این طریق پیشرفت و توسعه را به همراه داشته باشند.

بدری بیان کرد: ارائه تسهیلات کم‌بهره به نوسازی بافت‌های فرسوده برای ما حائز اهمیت بسیار است که امیدواریم با بهره پایین در اختیار متقاضیان قرار بگیرد تا استقبال خوبی نسبت به نوسازی بافت‌های فرسوده انجام شود و بتوانیم به تمامی اهداف خود در این زمینه دست یابیم.

46

کلید واژه‌ها : استان اردبیل -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۵۵۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از مدرسه ۶ کلاسه در سنندج

مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کردستان گفت: برای ساخت این مدرسه ۶ میلیارد تومان هزینه از آورده خانواده مرحوم حبیب اله شاه ویسی و اعتبارات نوسازی مدارس استان هزینه شده است.

ابراهیم مرادی گفت: مساحت این مدرسه ۴۲۰ متر مربع است.

وی افزود: با اضافه شدن این ۶ کلاس بخشی از نیاز دانش آموزان ابتدایی شهرک بهاران بر طرف شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • برگزاری ۵ رزمایش برای نوسازی بافت های فرسوده
  • عکس‌های تکان‌دهنده از سردر یک باشگاه لیگ برتری؛ بافت فرسوده یا ساختمان باشگاه صنعت نفت آبادان؟
  • بسته تشویقی ویژه بافت‌های فرسوده شهر اصفهان اعلام شد
  • بافت‌های فرسوده شهری، فرصتی برای توسعه گردشگری
  • آغاز اجرای طرح چهره به چهره در محلات فرسوده با ۷۰۰ گروه
  • بهره برداری از مدرسه ۶ کلاسه در سنندج
  • نوسازی ۴۰۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن در قالب نوسازی بافت‌های فرسوده تا پایان سال
  • مسیرگشایی در بافت فرسوده خوی با اعتباری بالغ بر ۳۹۰ میلیاردتومان
  • بسته‌های تشویقی شهرداری جهت رغبت در نوسازی بافت‌های فرسوده!
  • افزایش آمار جمعیت بدمسکن در کشور