Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهور روسیه به منظور جلوگیری از روند کاهش رشد جمعیت کشورش، با اعمال تدابیر تشویقی برای کمک به افزایش میزان زاد و ولد در روسیه خبر داد، کمک های مالی پس از تولد اولین کودک آغاز و تا زمان 18 ماهگی این کودک ادامه خواهد داشت. این کمک ها برای تولد دومین فرزند از اکنون تا پایان سال 2021 ادامه خواهد یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایران آنلاین / ولادیمیر پوتین با اشاره به اهمیت تثبیت وضعیت جمعیتی کشورش و همچنین جلوگیری از ادامه کاهش روند رشد جمعیت روسیه در ده سال آینده بر ارائه کمک مالی و بسته های تشویقی تاکید کرد.  به گزارش خبرگزاری شین هوا، پوتین ضمن هشدار درباره وخامت آمار زاد و ولد در روسیه، خسارات سنگین ناشی از جنگ دوم جهانی و مشکلات اقتصادی در دهه 90 میلادی و سقوط اتحاد جماهیر شوروی را مهمترین عوامل کاهش رشد جمعیت این کشور توصیف کرد. وی با هدف تقویت رشد جمعیت روسیه از ارائه بسته حمایت های مالی برای خانواده های پرجمعیت و کم درآمد به ویژه جوانان و همچنین ایجاد بسته های تشویقی اضافی برای تولد دومین یا سومین فرزند خبر داد.

رئیس جمهور روسیه همچنین با اشاره به آغاز پرداخت کمک درآمد ماهانه از سال آینده به خانوارهای مورد نظر گفت «کمک های مالی پس از تولد اولین کودک آغاز و تا زمان 18 ماهگی این کودک ادامه خواهد داشت.» در چارچوب این برنامه مدون برای خانوارهایی که دارای دومین فرزند یا کودکان بیشتری شوند اینگونه حمایت های مالی تا پایان سال 2021 ادامه خواهد یافت.
همچنین برنامه های کمک پرداخت ودیعه مسکن برای خانواده های دارای دو یا بیش از دو کودک، مهد کودک های بهتر و مجهزتر، مراقبت های پزشکی و پرستاری و تجهیزات ویژه برای کودکان از دیگر بسته های تشویقی رئیس جمهور روسیه برای افزایش جمعیت این کشور به شمار می رود.
براساس پیش بینی های آژانس آمار روسیه، در صورت ادامه اوضاع جمعیتی کنونی، جمعیت این کشور چه بسا ممکن است تا سال 2036 بدون تغییر باقی بماند یا در بدترین شرایط ممکن، با کاهش رشد به 138 میلیون و 400 هزار نفر کاهش یابد.

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۵۶۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کودک ۲ ساله سردشتی غرق شد اما نجات یافت!

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان‌غربی از نجات جان کودک دو ساله سردشتی با تلاش امدادگران این جمعیت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، حمید محبوبی امروز _جمعه هفتم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران از نجات جان یک کودک غرق شده سردشتی توسط امدادگران این جمعیت خبر داد.

وی در تشریح این خبر افزود: عصر امروز جمعه ۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳؛ در جاده مهاباد - سردشت غرق شدن یک کودک ۲ ساله در روستای گردشیلان گزارش شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان‌غربی گفت: با اعلام این خبر نجاتگران هلال‌احمر پایگاه امداد و نجات کله کاوی مهاباد بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

محبوبی تصریح کرد: در این حادثه کودک دوساله مغروق بعد از انجام اقدامات پیش بیمارستانی، ساکشن و اکسیژن‌تراپی نجات داده شده و جهت سیر مراحل بعدی به مرکز درمانی انتقال داده شد.

کد خبر 748167

دیگر خبرها

  • تصویب لایحه کاهش هزینه پروانه و عوارض ساختمانی در شیراز
  • هشدار تند کرملین به توقیف‌کنندگان غربی دارایی‌های روسیه
  • نزول طلا و ارز ادامه دارد | افزایش تیراژ تولید خودرو
  • خراسان جنوبی به لحاظ افزایش ولادت چهارمین استان کشور است
  • کرملین: انگلیس مانع توافق آتش‌بس اوکراین شد
  • مسکو: انگلیس مذاکرات صلح اوکراین را خراب کرد
  • کرملین: روسیه و چین فشارهای غرب را تحمل می‌کنند
  • نبردی که تکلیف پیروز جنگ در شرق اوکراین را مشخص می‌کند/ چاسیویار؛ شهری که کلید دونباس را به کرملین تقدیم می‌کند +نقشه و تصاویر
  • حفظ کیان خانواده سلامت جامعه را ارتقا می‌دهد
  • کودک ۲ ساله سردشتی غرق شد اما نجات یافت!