Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی گفت: نوع نگاه برخی نشان می دهد که باید در چند سال آینده درباره مساجدمان هم با آمریکا مذاکره کنیم.به گزارش بلاغ،حمیدرضا حاجی بابایی رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو، در واکنش به تیتر جنجالی روزنامه جامعه فردا مبنی بر اینکه با پیروزی های بدست آمده جبهه مقاومت در کشورهای عراق و سوریه، اکنون زمان مذاکره بر سر مسائل موشکی فرا رسیده است، اظهار داشت: این نوع نگاه نشان می دهد که ما باید در چند سال آینده در رابطه با مساجدمان هم با آمریکا مذاکره کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 گفتنی است؛ روزنامه جامعه فردا روز گذشته در اقدامی عجیب با تیتر «چرا باید برای موشک ها مذاکره کرد» رسما گامی بر خلاف امنیت ملی برداشت.  این روزنامه با اشاره به دستاورد تازه محور مقاومت در بازگرداندن امنیت به کشورهای سوریه و عراق پس از چند سال جنگ داخلی، در تحلیلی شاذ از مسئولان کشور خواست تا این دستاوردها را هم مثل دستاوردهای هسته ای در طبق اخلاص نهاده و عازم میدان مذاکره با طرف غربی شوند.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۵۶۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر جانباز و مدافع حرم سوریه و عراق در گرگان تشییع شد

به گزارش خبرنگار مهر، پیکر بسیجی جانباز شهید علی اصغر جفایی نوده از جانبازان مدافع حرم امروز با حضور نماز گذاران گرگانی تشییع و به خاک سپرده شد.

بسیجی مدافع حرم علی اصغر جفایی نوده از نیروهای مدافع حرم واحد تخریب طی سال‌های گذشته در مبارزه با تکفیری‌ها چندین بار به درجه جانبازی نائل آمده بود

کد خبر 6095849

دیگر خبرها

  • حمله به پایگاه آمریکا در شرق سوریه
  • پیکر جانباز و مدافع حرم سوریه و عراق در گرگان تشییع شد
  • تشییع پیکر جانباز و مدافع حرم سوریه و عراق امروز در گرگان
  • عکس/ تیتر روزنامه‌های ورزشی پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت
  • صفحه نخست روزنامه‌های خراسان جنوبی - پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت
  • واکنش جالب نویدکیا به غیبت منتظر محمد
  • ۹۵ درصد بودجه پیشنهادی دولت تایید شد
  • پیشنهاد عجیب برای اهدای زمین‌های ایران به اتباع
  • واکنش مرسدس به مذاکره با فرستاپن
  • صفحه نخست روزنامه‌های خراسان جنوبی - چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت