Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در گفت‌و‌گو با یک سایت کروات، درباره مسائل مختلفی از جمله پرسپولیس و شرایط زندگی‌اش در ایران صحبت کرده است. به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، برانکو ایوانکوویچ مصاحبه‌ای مفصل با سایت Vecernji کرواسی انجام و درباره مسائل مختلفی از جمله پرسپولیس، زندگی‌اش در ایران و اوضاع فوتبال کرواسی صحبت کرده است که بخش‌هایی از آن را در ادامه می‌خوانید:

چند سال قصد داری در ایران بمانی؟
در اولین تیمم من 5 سال ماندم و در دومی که الان هم هستم، اینجا در پرسپولیس 3 سال حضور داشته‌ام.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینجا وضعیت عالی است. من و دستیارانم به شرایط کار در اینجا عادت کرده‌ام و مردم ما را هم پذیرفته‌اند. من خوشحالم و رابطه خوبی با باشگاه دارم. ما در باشگاه بزرگی کار می‌کنیم که 40 میلیون طرفدار دارد و کاملاً مشخص است که سطح انتظارات از آن بالاست و خیلی‌ها به موفقیتش امیدوارند. در واقع هیچ مانعی برای کار ما نیست. مسئولان باشگاه هم از کارمان راضی هستند و می‌گویند که ما می‌توانیم حداقل دو سال دیگر تمدید کنیم چون از سوی هواداران و وزارت تحت فشار هستند.

آیا کار برای شما در اولویت قرار دارد؟
ما راضی هستیم چون توانستیم انتظارات را برآورده کنیم. ما حرفه‌ای هستیم اما باید مراقب خانواده‌مان هم باشیم. پیشنهاهایی از سایر کشورها هم داشته‌ایم و باید دید که کدام یک برای ما، باشگاه و همه آنهایی که ذینفع هستند بهتر است. سال گذشته ما قهرمان شدیم آن هم با اقتدار. ما همه رکوردها را شکستیم و 3 هفته به پایان لیگ قهرمان شدیم. علاوه بر این ما بازی‌های جذابی هم ارائه می‌کردیم. همه راضی بودند و مردم ایران هم اعتراف کردند که ما روح و سنت فوتبال ایران را تغیییر داده‌ایم. در لیگ قهرمانان هم فوق‌العاده بودیم و در نیمه نهایی به الهلال عربستان که جزو کامل‌ترین و پرافتخارترین تیم‌های آسیاست باختیم. با این حال باز هم موفقیت‌های بزرگی کسب کردیم.

وضعیت‌تان در این فصل چطور است؟
ما الان دوم هستیم و فقط یک امتیاز از تیم اول کمتر داریم و می‌توانیم به صدر جدول برسیم. متأسفانه مشکلی که ما در این فصل داریم این است که بهترین بازیکن و گلزن‌مان در دو فصل اخیر (مهدی طارمی) را فیفا جریمه کرده است. با این حال ما توانسته‌ایم نتایج خوبی کسب کنیم و هنوز هم داریم به شیوه‌ای بازی می‌کنیم که سبب شده است که هنوز به عنوان بخت اول قهرمانی شناخته شویم.

آیا برای شما ضرب‌الاجلی از سوی مدیران باشگاه در نظر گرفته شده است؟
خب یکسری مشکلات هست. این روزها با استعفای رئیس باشگاه که هنوز دلیلش مشخص نیست، موجی از تردید درباره آینده تیم و رئیس جدید را شکل داده است که روی بازیکنان تأثیر منفی گذاشته است و این را در بعضی از بازی‌ها شاهد بوده‌ایم. ما منتظر رئیس جدید هستیم و کاملاً مشخص است که در چنین وضعیتی بازیکنان همیشه نگران هستند و مشکلاتی خواهند داشت. آنها می‌خواهند در بهترین شرایط کار کنند و به طور مرتب حقوق‌های‌شان را دریافت کنند.

می‌گویند غذای ایرانی‌ها خوشمزه است؟
بله غذاهای ایرانی فوق‌العاده است. سبک آشپزی پارس‌ها در دنیا زبانزد است و غذاهای‌شان خیلی شبیه غذاهای خود ماست. غذاهایی مانند کباب و برنج خیلی پرطرفدار هستند، البته میزان مصرف برنج در این کشور بسیار زیاد است و میزان کالری غذاها بالاست اما عموماً غذاهای ایرانی خوشمزه هستند.

بیاید به مباحث کاری برگردیم. اگر با رئیس جدید به توافق نرسید و قراردادتان تمدید نشود، به کرواسی باز خواهید گشت؟
 نه نمی‌خواهم برگردم چون هدفم این است که چند سال دیگر اینجا بمانم. مسلماً همیشه یکسری چالش‌ها وجود خواهد داشت چه در ایران کار کنم چه در هر کشور دیگری. به هر حال من می‌خواهم چند سال دیگر اینجا بمانم و در نهایت برای سپری کردن دوران بازنشستگی‌ام به کرواسی برمی‌گردم و فقط به تماشای مسابقات خواه نشست. من در حال حاضر برای مربیگری روزمره بسیار شور و شوق دارم و به همین دلیل مربیگری در رده باشگاهی‌ را به هدایت یک تیم ملی ترجیح دادم.

به تیم ملی اشاره کردید. چرا تیم ملی کرواسی با این همه ستاره، سخت به جام جهانی صعود کرد؟
من تمام بازیکنانم را می‌شناسم و بسیار از آنها را هم تمرین داده‌ام. آنها بازیکنانی با ذهنیتی پیروزطلب هستند. با این حال من فکر می‌کنم که انتطارات از آنها بسیار زیاد است. من هم ناراحت شدم که آنها نتوانستند قدرت واقعی‌شان را به نمایش بگذارند. با این حال من فکر می‌کنم که جام جهانی روسیه فرصت خوبی باشد تا آنها بتوانند قابلیت‌های‌شان را نشان دهند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۴۳۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد گلزنی در لیگ برتر انگلیس شکسته شد

با وجود اینکه هنوز چند هفته به پایان مسابقات لیگ برتر انگلیس باقی مانده است اما رکورد گلزنی در یک فصل 20 تیمی شکسته شد.

به گزارش طرفداری، هری مگوایر موفق به زدن گل شماره 1085 در این فصل از مسابقات لیگ برتر انگلیس شد.

با گلزنی هری مگوایر در دقیقه 43 بازی مقابل شفیلدیونایتد، تعداد گل‌های زده شده در این فصل از مسابقات لیگ برتر به عدد 1085 رسید تا بدین‌ترتیب رکورد بیشترین تعداد گل زده در یک فصل از لیگ ۲۰ تیمی شکسته شود. این رکورد جالب‌توجه در حالی به ثبت رسیده است که هنوز ۴۵ بازی دیگر تا پایان لیگ برتر امسال باقی مانده است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • سرمربی پرسپولیس یک شهر ایران را دوست ندارد!
  • کلوپ: هر کجای دنیا باشم، لیورپول را تماشا خواهم کرد
  • کارلتو یک جام تا بلعیدن رکورد زیدان
  • اشتباه عجیب اوسمار در آستانه ال‌کلاسیکو/ سرمربی پرسپولیس به سپاهان پاس گل داد؟
  • رکورد جذاب: سرمربی اورتون به آنچلوتی رسید
  • استوری جالب اوسمار برای میثاقی
  • اوسمار: هوادران پرسپولیس پس از گل‌محمدی به دنبال برانکو بودند
  • رکورد لیگ برتر شکست: بیشترین گل زده تاریخ
  • (عکس) استوری اینستاگرامی اوسمار برای محمدحسین میثاقی
  • رکورد گلزنی در لیگ برتر انگلیس شکسته شد