Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-02@01:23:34 GMT

اتحاد و همفکری گروهی عامل موفقیت در کارهاست

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۸۵۷۰۰۰

اتحاد و همفکری گروهی عامل موفقیت در کارهاست

فرماندارسپیدان اتحاد وهفکری گروهی را عامل توفیق در کارها دانست وافزود:هرکجا توفیقی حاصل شده است گروهی حاصل شده البته به شرطی که توکل به خدا داشته باشند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مارگون ؛فرماندار سپیدان درنشست صمیمی با مردم سپیدان اظهارداشت: شهرستان سپیدان دارای ظرفیت ها و استعدادهای بالقوه زیادی است که در یک نگاه، ساده و قابل شناخت می باشد اما واقعیت این است که شناخت ظرفیت ها وپتانسیل این شهرستان حتی برای افرادی که در این شهرستان نیز زندگی می کنند، کارآسانی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شبیر زارع خفری بی توجهی مسئولین و مردم شهرستان را دلیل عمده نابرخوردای سپیدان بیان کرد واذعان داشت: سپیدان علی رقم این پتانسیل ها و ظرفیت ها برخودار نبوده ومحروم ونیازمندمحسوب میشود که دلیل عمده این نیازمندی به رفتار وعمکرد مردم وما مسئولین برمیگردد.
فرماندارسپیدان اتحاد وهفکری گروهی را عامل توفیق در کارها دانست وافزود:یک نفر به تنهایی نمیتواند کار بزرگی انجام دهد همانطور که همیشه شاهد بوده ایم هرکجا توفیقی حاصل شده است گروهی حاصل شده البته به شرطی که توکل به خدا داشته باشند.

زارع خفری با بیان اینکه ازابتدای خدمتم بعنوان فرماندار سپیدان تاکنون تعداد زیادی از مقامات کشوری واستانی به این شهرستان سفر کرده اند، تصریح کرد:در مدتی که بنده بعنوان فرماندار خدمت دوستان بوده ام الحمدالله تلاش کرده ایم وتلاش می کنیم که استعدادها وظرفیت های شهرستان را به اطلاع مسئولین مربوطه کشوری و استانی برسانیم که در همین راستا تاکنون اقدامات خوبی صورت پذیرفته و نتایج مثبتی را به همراه خواهد داشت.
فرماندار سپیدان عامل سنجش عملکرد مدیران شهرستان را رضایت مردم برشمرد وافزود: بنده به عنوان فرماندار گروه وجناح در عملکرد کاری به دردم نمیخورد من مدیری میخواهم که کار کند و اگر احیانا مدیری با شعار دادن به طرفداری از دولت و باحضور در جلسات باعنوان اینکه طرفدار دولت هستم مردم را ناراضی کند به نظر من مخالف دولت بوده و روش وشیوه او مخالف دولت است وجایگاهی ندارد زیرا این دولت، دولت همه مردم است مدیر این دولت نیز مدیر همه است و زمانی که مدیر این دولت بعنوان مدیر پشت میز می نشیند هرکس که بعنوان شهروند  وارد اتاق او میشود قابل تکریم ، احترام وقابل بزرگداشت است.

این مقام مسئول با تاکید براینکه فرماندار یک شهرستان باید همه را به یک چشم ببیند، اظهار داشت؛ ما معتقدیم که مدیران دستگاههای اجرایی باید مدافع حق وحقوق دولت باشند امامدافع حق وحقوق دولت بودن به شعار دادن نیست، شعار بخش ناچیزی از کار است مدیری که طرفدار دولت است باید طرفدار مردم وپاسخگوی آنها باشد و رعایت قانون از اهم واجبات است.
زارع خفری در پایان با اشاره به تشکیل کمیته استعداد یابی در شهرستان سپیدان، افزود:امروز ما در راستای ظرفیت ها وپتانسیل شهرستان کمیته ای را تشکیل داده ایم که این کمیته استعدادها وتوانمندی های شهرستان را هم رصد میکند وهم آن را مکتوب می کند و امید دارم با کمک مردم و دلسوزان برنامه بلندمدت شهرستان برای عمران و آبادانی تدوین شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۵۷۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیرهادی: اتحاد جنبش‌های دانشجویی دنیا علیه ظلم اعجاز مقاومت غزه است

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه اعجاز مقاومت غزه در همراه و متحد کردن جنبش‌های دانشجویی سرتاسر دنیا علیه ظلم ورای مرزهای جغرافیایی است، گفت: اعتراضات زنجیره وار دانشجویان در حمایت از مردم غزه حتما بر تعدیل سیاست های آمریکا و رژیم صهیونیستی اثرگذار است و امیدواریم به عاملی برای توقف نسل کشی در غزه و انزوای بیش از پیش اسرائیل در جهان بدل شود.

محسن پیرهادی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری درباره اعتراضات دانشجویان دنیا در محکومیت رژیم صهیونیستی و حمایت از مردم غزه گفت: اگرچه زمانی ایستادگی مقابل جنایات امریکا و اسرائیل در فلسطین محدود به کشورها و تشکل های اسلامی بود اما در هفته‌های اخیر سرتاسر دنیا ضرورت توجه به این جنایات را فریاد می‌زنند و دانشجویان کشورهای اروپایی و امریکایی ورای تعلقات ایدئولوژیک و سیاسی خود پرچم دار این مبارزه شده‌اند.

پیرهادی با تاکید بر اینکه ذات تشکل‌ها و جنبش‌های دانشجویی با مطالبه گری گره خورده است،افزود: جنبش‌های دانشجویی همیشه و در همه ادوار تاریخ موثرترین قشر در کلید زدن بزرگترین رویدادهای سیاسی و اجتماعی بوده و این پتانسیل، آنها را به تاثیرگذارترین قشر در تحولات بدل کرده است .

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اعجاز مقاومت غزه در همراه و متحد کردن جنبش‌های دانشجویی سرتاسر دنیا علیه ظلم ورای مرزهای جغرافیایی است؛ اعتراضات زنجیره وار دانشجویان در حمایت از مردم غزه حتما بر تعدیل سیاست های امریکا و رژیم صهیونیستی اثرگذار است و امیدواریم به عاملی برای توقف نسل کشی در غزه و انزوای بیش از پیش اسرائیل در جهان بدل شود.

پیرهادی همچنین درباره تاثیر عملیات «وعده صادق» بر ایجاد انگیزه در دانشجویان کشورهای دیگر برای  ایستادگی در مقابل تجاوزات رژیم صهیونیستی گفت: ماهیت عملیات وعده صادق، نمایان کردن توانمندی دفاعی و نظامی کشورمان بود اما اهمیت و بازتابش این عملیات، آن را به مانوری برای نشان دادن توان مقابله با تجاوزات و نسل کشی مردم مظلوم فلسطین بدل کرد؛ اقتدار ایران در این عملیات توان نظامی و دفاعی اسرائیل را زیر سوال برد و انگیزه منتقدان و معترضان اقدامات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی را برای ایستادگی و مقاومت در برابر اسرائیل دوچندان کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیشرفت ۵۰ درصدی طرح انتقال آب به اصفهان/ اتفاقات خوشایند حوزه تولید ثمره همدلی مردم است
  • در دفاع از امنیت ملی اتحاد را به رقابت رسانه‌ای ترجیح می‌دهیم
  • پیرهادی: اتحاد جنبش‌های دانشجویی دنیا علیه ظلم اعجاز مقاومت غزه است
  • ثبت ۵ اثر طبیعی شهرستان سپیدان در فهرست آثار طبیعی ملی
  • فرماندار کهگیلویه از حضور پرشور مردم در اجلاسیه شهدا تقدیر کرد
  • شوراها عملکردهای خود را به مردم اطلاع رسانی کنند
  • تکمیل زیرساخت‌های شهرک دارویی بیضا شتاب می‌گیرد
  • فرماندار: نارضایتی اجتماعی از هیچ دستگاه اجرایی در زهک پذیرفتنی نیست
  • مصالحه ۷۰ درصدی پرونده‌ها، حاصل تلاش ۹۰ روانشناس در پلیس اصفهان است
  • استاندار لرستان: امنیت استان حاصل مشارکت پلیس و مردم است