Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت الله قرهی گفت: اگر خدایی نکرده سایه شریف شیخ عیسی قاسم از سر مردم بحرین کم شود، دمار حاکمان بحرین که به ظلم حکومت می کنند در می آید و طومار ظلمشان برچیده خواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آیت الله روح الله قرهی در گفتگو با پایگاه خبری ناب نیوز با بیان اینکه آیت الله شیخ عیسی قاسم مردی الهی است که بر مردم بحرین اثر بسیار عالی داشته، گفت: ایشان همیشه سعی کرده بحرین را در آرامش قرار دهد و مواظبت کند تا هم مردم از بین نروند و هم کشور به آشوب کشیده نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر حوزه علمیه حضرت مهدی (عج) تصریح کرد: متاسفانه حاکمان بحرین که در اقلیت هستند و براکثریت حاکمیت دارند، باانواع مختلف آزارهایی به این مرد رسانده اند؛ دولت ها و حتی کسانی که ادعای عربیت می کنند هیچ حمایتی از شیخ عیسی قاسم نکردند و در یک سکوت رسانه ای، کاری کرده اند که حال این مرد الهی رو به وخامت بگذرد و درخواست رسیدگی پزشکی را قبول نمی کنند.

 

وی با بیان اینکه این حوادث جایی مطرح نمی شود اما اگر برای یک فرد شرور اتفاقی بیفتد، در بوق وکرنا می کنند، عنوان کرد: متاسفانه نبود اتحاد بین مسلمین باعث شده عده ای کاملا سواستفاده کنند و هرکار که می خواهند انجام دهند و احدی هم نیست که جلوی آنها را بگیرد.

 

آیت الله قرهی تاکید کرد: نکته ای که حاکمان بحرین که دست نشانده های وهابیت و آل سعود هستند، باید بدانند این است که اگر کوچکترین مشکلی برای شیخ عیسی قاسم به وجود بیاید، ظلم آنان پایدار نخواهد بود؛ مردم بحرین را تاکنون این مرد بزرگوار آرام نگه داشته است اما زمانی که کاسه صبر آنها سرریز شود خواهیم دید آنگونه که پادشاهان تصور می کردند، نخواهد بود.

 

وی افزود: اگر خدایی نکرده سایه شریف شیخ عیسی قاسم از سر مردم بحرین کم شود، دمار حاکمان بحرین که به ظلم حکومت می کنند در می آید و طومار ظلمشان برچیده خواهد شد اما آنها هنوز به این باور نرسیده اند که وجود نازنین شیخ عیسی قاسم بوده که آرامش را در بحرین ایجاد کرده و نخواسته خونریزی به پا شود.

 

مدیر حوزه علمیه حضرت مهدی (عج) با بیان اینکه وجود این مرد بزرگوار حتی برای حاکمان مفسد بحرین هم نعمت و باعث آرامش نسبی بوده خاطرنشان کرد: اما متاسفانه آنها دست بردار این قضایا نیستند و باید بدانند وقتی کسی دست بردار نباشد، اوضاع به سکوت این رژیم غاصب خواهد کشید.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۵۸۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت شبانه‌روزی ۱۷۰۰ نیروی خدمات شهری برای رفع آبگرفتگی

محمد موحدی مجد مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری کرمانشاه در خصوص آبگرفتگی معابر شهر کرمانشاه بدنبال بارش‌های اخیر، گفت : با توجه به اینکه شدت بارش‌ها بالا بوده و حجم بارش در زمانی کوتاهی صورت گرفت، آبگرفتگی معابر یک امر طبیعی است و در تمام شهر‌ها و کلانشهر‌های دنیا رخ می‌دهد. مهم این است که این آبگرفتگی‌ها اختلال جدی ایجاد نکرده و طولانی مدت نشود.

وی خاطرنشان کرد: ظرفیت کانال‌های دفع آب‌های سطحی در تمام دنیا بر اساس میانگین بارندگی‌ها در هر منطقه طراحی و همین امر موجب می‌شود که در بارش‌های شدید در بازه زمانی کوتاه، شاهد آبگرفتگی معابر باشیم.

موحدی مجد با اشاره به صدور هشدار نارنجی هواشناسی برای بارش‌های اخیر، از آماده‌باش ۱۷۰۰ نیروی خدماتی شهرداری کرمانشاه خبر داد و گفت: با توجه به شدت بارندگی‌ها این نیرو‌ها در سه شیفت کاری تقسیم شده و در هر شیفت حدود ۶۰۰ نفر در حال خدمات‌رسانی هستند.

وی با بیان اینکه آماده‌باش نیرو‌ها تا پایان بارندگی‌ها ادامه دارد، از مردم خواست در این شرایط از تردد غیرضروری در شهر اجتناب کرده تا نیرو‌ها بتوانند راحت‌تر فعالیت کرده و مشکل ترافیکی ایجاد نشود.

موحدی مجد با بیان اینکه تاکنون مشکل حادی در خصوص بارندگی‌ها نداشته‌ایم، گفت: تنها یک مورد که قدری ایجاد مشکل کرده و نیرو‌ها پیگیر رفع آن هستند، آبگرفتگی زیرگذر میدان شهدا است.

وی افزود: این زیرگذر مشکل اساسی دارد و باید تاسیسات آن مانند زیرگذر امام حسین (ع) کاملا بازسازی شود تا دیگر شاهد آبگرفتگی مشکل ساز در این نقطه نباشیم.

طبق اعلام هواشناسی، سامانه ناپایدار مستقر در جو استان، تا روز شنبه به فعالیت خود ادامه خواهد داد .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • روز خلیج فارس با شهنواز
  • فعالیت شبانه‌روزی ۱۷۰۰ نیروی خدمات شهری برای رفع آبگرفتگی
  • سردار رادان: آرام و قرار نداریم | برای عفت اسلامی درنگ نخواهیم کرد
  • (تصاویر) کوچکترین مدرسه دنیا
  • طرح «دختران حاج قاسم» نمونه یک کار فرهنگی موثر است
  • افلاطون در آخرین ساعات عمرش چه می‌کرد؟
  • آخرین ساعات زندگی افلاطون فاش شد: افلاطون در آخرین ساعات زندگی‌اش چه می‌کرد؟!
  • خیزش بزرگ دانشجویان بیان انزجار از تحرکات حمایتی حاکمان امریکایی و اروپایی است
  • بدون آرام سازی اقتصاد هیچ کاری انجام نمی شود
  • بدون آرام‌سازی اقتصاد امکان انجام هیچ کاری نیست