Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه زنجان گفت: برنامه مناظره با موضوع «رابطه با آمریکا» با حضور حمید رسایی و اکبر اعلمی به مناسبت روز دانشجو برگزار می‌شود. به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ابوالفضل محمدی دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه زنجان با تشریح برنامه‌های این تشکل دانشجویی به مناسبت روز دانشجو از برگزاری یک مناظره در دانشگاه زنجان خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



محمدی با بیان اینکه کرسی‌های آزاداندیشی یکی از جدی‌ترین مطالباتی است که رهبر فرزانه‌ی انقلاب همواره در دیدارهایشان با دانشجویان و مجموعه‌های دانشگاهی مطرح کرده‌اند گفت: با وجود این و به رغم مطالبه‌ی صریح و جدی مقام معظم رهبری، هنوز آن چنان که باید و شاید در دانشگاه‌ها به بحث کرسی‌های آزاداندیشی پرداخته نشده است.

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه زنجان خاطرنشان کرد: ما امسال در جامعه اسلامی رویکردی گفتمانی و تفکر محور در پیش گرفته ایم و بر مبنای همین محور، بر سیر مطالعاتی، مسابقه کتابخوانی، مناظرات، کرسی های آزاد اندیشی و تریبون ها تاکید ویژه داریم.

وی با اشاره به اینکه امسال در همین راستا در هفته منتسب به دانشجویان سه برنامه برگزار می کنیم ادامه داد: ساعت۱۱ روز یکشنبه برنامه تریبون آزاد «صدای دانشجو» با محوریت صدای  مشکلات دانشجویان در مقابل سلف سرویس مرکزی و برنامه مناظره در رابطه با « ارتباط با آمریکا» با حضور حمید رسایی و اکبر اعلمی با همکاری بسیج دانشجویی و انجمن دانشجویی ساعت ۱۵:۳۰ در سالن غدیر برگزار خواهدشد.

محمدی در پایان تصریح کرد: همچنین در روز دوشنبه نیز یک برنامه مناظره با موضوع  «ماهیت جنبش دانشجویی از گذشته تا آینده» با حضور نمایندگان تشکل های دانشگاه، ساعت ۱۵:۳۰ در سالن غدیر برگزار خواهد شد.  

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۶۰۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت دانشجویان دانشگاه تهران از خیزش دانشجویی ضدصهیونیستی آمریکا

دریافت 34 MB کد خبر 6090028

دیگر خبرها

  • اجتماع دانشجویی در همبستگی با دانشجویان آمریکایی و اروپایی مقابل دانشگاه تهران
  • جنبش دانشجویی در آمریکا مورد حمایت دانشجویان شهرکرد قرار گرفت
  • تجمع دانشجویان زنجانی برگزار می شود
  • برگزاری تجمع دانشجویی «تا مسجدالاقصی» در قزوین
  • برنامه بایدن برای مقابله با جنبش دانشجویی حامی فلسطین چیست؟
  • حمایت جامعه علمی قم از از اعتراضات دانشجویی در آمریکا
  • سال گذشته اردوی راهیان نور با حضور بیش از ۱۵۰ نفر از دانشجویان برگزار شد
  • حمایت دانشجویان دانشگاه تهران از خیزش دانشجویی ضدصهیونیستی آمریکا
  • حمایت جامعه دانشگاهی آبادان و خرمشهر از جنبش دانشجویی جهان علیه صهیونیست ها
  • حمایت جامعه دانشگاهی اهواز از اعتراضات دانشجویی در آمریکا علیه صهیونیست‌ها