Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-30@00:44:27 GMT

اظهارات سرمربی کشتی صاحب جمله: «باید ببازی»

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۸۶۰۵۴۴

اظهارات سرمربی کشتی صاحب جمله: «باید ببازی»

حتما این روزها در فضای مجازی با هشتگ «#باید_ببازی» روبه‌رو شده‌اید. اتفاقی که در مسابقات جهانی کشتی آزاد زیر ٢٣‌ سال جهان رخ داد، باعث شد تا چنین هشتگی در فضای مجازی دست به دست شود. این جمله از دهان علیرضا رضایی، سرمربی تیم‌ملی کشتی آزاد امید خارج شده بود که در شرایطی سخت و به‌ناچار مجبور شد از شاگردش بخواهد تا کشتی را مقابل حریف روسی ببازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرویس ورزشی فردا: حتما این روزها در فضای مجازی با هشتگ «#باید_ببازی» روبه‌رو شده‌اید. اتفاقی که در مسابقات جهانی کشتی آزاد زیر ٢٣‌ سال جهان رخ داد، باعث شد تا چنین هشتگی در فضای مجازی دست به دست شود. این جمله از دهان علیرضا رضایی، سرمربی تیم‌ملی کشتی آزاد امید خارج شده بود که در شرایطی سخت و به‌ناچار مجبور شد از شاگردش بخواهد تا کشتی را مقابل حریف روسی ببازد. در شرایطی که برخی انتقادات متوجه سرمربی تیم‌ملی کشتی آزاد شده، او خودش را در این مسأله بی‌تقصیر دانسته است. روزنامه شهروند در ادامه با این سرمربی مصاحبه کرده است که بخشی از آن را می خوانید:

علیرضا رضایی در این رابطه می گوید: «وقتی شب قبل از مسابقه فهمیدیم که برنده کشتی کریمی با حریف روس به برنده نمایندگان آمریکا و اسراییل برخورد می‌کند، اصلا فکرش را هم نمی‌کردیم که کشتی‌گیر آمریکایی در این مصاف شکست بخورد. ٢مسابقه این وزن تقریبا به صورت همزمان آغاز شد و کریمی هم با انگیزه بالا و جنگندگی خودش تا آستانه شکست حریف روس پیش رفت. تقریبا ٥دقیقه از زمان کشتی سپری شده بود که به من اطلاع دادند، کشتی‌گیر اسراییلی برنده شده است. در آن شرایط بهترین تصمیم این بود که کریمی بازنده شود تا از رویارویی او با نماینده رژیم صهیونیستی جلوگیری کنیم.»

رضایی ادامه می دهد: «بهترین تصمیم ممکن در آن شرایط شکست علیرضا مقابل نماینده روس بود. لحظه اول به خود من هم شوک وارد شد اما سریعا تصمیم گرفتم که به کریمی بگویم نتیجه را واگذار کند. اگر کشتی‌گیر ما در این مسابقه برنده می‌شد و در دور بعدی طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران مقابل نماینده رژیم صهیونیستی به روی تشک نمی‌رفت، اتفاقات خیلی بدی برای کشتی ما رخ می‌داد. در آن صورت کشتی‌گیر روس حذف می‌شد و آنها به دنبال این می‌افتادند تا با استفاده از قدرت خود کشتی ایران و علیرضا کریمی را با محرومیت سنگین روبه‌رو کنند.»

این سر مربی می گوید: «اگر من نمی‌گفتم، بباز چه کسی باید می‌گفت؟ مگر راه دیگری هم داشتیم؟ همان‌طور که گفتم، اگر این کار را نمی‌کردیم، برای ما تبعات سنگینی داشت. باور کنید برای من از همه سخت‌تر بود که چنین اتفاقی رخ دهد. افرادی که از این تصمیم انتقاد می‌کنند، چیزی از ورزش نمی‌دانند و تخصصی ندارند. من برای همه دوستان احترام قایل هستم اما بهتر است تحت‌تأثیر احساسات قرار نگیریم و کمی منطقی فکر کنیم. مثلا اگر کریمی آن مسابقه را می‌برد و بعدا محروم می‌شد، همه‌ چیز خوب بود؟ برای کشتی‌گیر ما فرقی نمی‌کرد، چون در هرصورت یا باید در دور اول حذف می‌شد یا در دور دوم. تنها تفاوت این بود که این مسیر باعث شد محروم نشویم.»

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۶۰۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل مهدی کریمی به تایلند در جام ملت های فوتسال آسیا (تایلند 0-1 ایران)

گل مهدی کریمی به تایلند در جام ملت های فوتسال آسیا (تایلند 0-1 ایران)

دیگر خبرها

  • فیلم اظهارات عجیب سخنگوی شورای شهر تهران | مشکلات تقصیر گرگ‌های رسانه‌ای افتاد!
  • تغییر احتمالی زمان و مکان جام تختی کشتی آزاد
  • اظهارات دانشجوی ناهی از منکر از روز حادثه/ برای دفاع از ۳ دختر تذکر لسانی دادم و اوباش با چاقو حمله‌ور شدند
  • اسامی نفرات دعوت شده اردوی هفتم تیم کشتی آزاد جوانان
  • گل مهدی کریمی به تایلند در جام ملت های فوتسال آسیا (تایلند 0-1 ایران)
  • در جلسه حسن یزدانی با علیرضا دبیر و محسن کاوه چه گذشت؟
  • عصبانیت طرفداران منچستریونایتد از اظهارات تن هاخ: فصل بعد هم خبری از قهرمانی نخواهد بود!
  • نفرات و تیم‌های برتر کشتی فرنگی جام تختی مشخص شدند + جزئیات
  • در مستند «آقای خاص»؛فرزاد حسنی راوی ناگفته‌های زندگی سرمربی تیم ملی شد
  • درخشش کشتی‌گیر کهگیلویه و بویراحمد در رقابت‌های بین‌المللی