Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس ستاد اقانه نماز استان با اشاره به اینکه امروز همه مسئولانی که دغدغه ارزش‌های دینی و‌ مذهبی را دارند فضای مجازی را یک تهدید بزرگ می‌دانند گفت: باید ترویج فرهنگ نماز ‌در رأس برنامه‌های مسئولان قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ملایر، حجت‌الاسلامسیدمرتضی حسنی حلم ظهر امروز در دومین اجلاس نماز شهرستان ملایر با اشاره به اینکه بسیاری از مشکلات فرهنگی و اجتماعی فعلی جامعه ناشی از نگاه سطحی و تئوری به فرهنگ نماز است، اظهار داشت: اگر فرهنگ نماز در جامعه، دانشگاه‌ها، مدارس، ادارات ما به خوبی تببین شود آنگاه فضای مجازی به فرصتی مطلوب در راستای اعتلای و رشد اعتقادات و باورها تبدیل می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به سخنان رهبری در خصوص فضای مجازی که فرمود امروز فصای مجازی، به یک فضای حقیقی تبدیل شده است، تصریح کرد: همه ظرفیت‌های فضای مجازی را به کمک ترویج فرهنگ نماز بیاوریم .

حسنی حلم با اشاره به جذابیت‌ها و کشش‌های فضای مجازی اظهار داشت: ضروری‌است در ترویج فرهنگ نماز و اعتقادات دینی نیز جذابیت و تنوع ایجاد شود و امروز نواختن زنگ نماز در مدارس حرکتی نمادین برای بیان رویکرد مهم آموزش و پرورش در این مسئله است.

رئیس ستاد اقامه نماز استان با تاکید بر اینکه نماز بهترین معروف بوده و برای حفظ جامعه از آسیب‌های اجتماعی ،فحشا و ‌منکرات باید نماز را در جامعه اقامه کنیم تصریح کرد: اقامه نماز به معنای واقعی در جامعه سبب حفظ حق و حقوق دیگران، مسئولیت‌شناسی ، حفظ بیت المال، تربیت صحیح و غیره می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه اگر مسئولان جامعه به دنبال کاهش آسیب‌های اجتماعی هستند باید ترویج فرهنگ نماز را در رأس برنامه‌های خود قرار دهند گفت: نماز کلید پیشگیری از همه ناهنجاری‌های اجتماعی و سر منشأ هم خیر‌ها و کمال و راهی برای رسیدن جامعه به سعادت است.

حسنی حلم با اشاره به اینکه مدارس، مراکز آموزش‌ عالی و دانشگاه‌ها نقش بسزایی در تشویق و ترغیب نوجوانان و‌جوانان به فریضه ارزشمند نماز دارند گفت: اگر در جامعه نماز اقامه شود اما منجر به‌کاهش آسیب‌ها و ‌ناهنجارهای اجتماعی نشود در حقیقت نماز به معنای واقعی آن اقامه نشده است.

رئیس ستاد اقامه استان با تاکید بر اینکه ما امروز نتوانستیم به خوبی فضای مجازی را مدیریت کنیم افزود: با توجه به تاکیدات رهبری ضروری‌است از همه ظرفیت‌ها و توانمندی فضای مجازی در راستای تولید محتوی احکام دینی، ترویج و توسعه فرهنگ نماز و پاسخ‌گویی به شبهات دینی و غیره استفاده ‌کنیم.

انتهای پیام/

R41405/P1377/S6,75/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۵۰۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کدام مرجع تقلید بر پیکر عروس امام ( ره) اقامه نماز کرد؟ +عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، پیکر مرحومه معصومه حائری همسر شهید آیت‌الله سید مصطفی خمینی و عروس امام (ره) امروز با حضور چهره‌های سیاسی و برخی از مردم از مسجد نو به سمت حرم حضرت معصومه (س) تشییع و بعد از اقامه نماز به امامت آیت‌الله جعفر سبحانی، در مقبره شیخ فضل‌الله نوری به خاک سپرده شد.

۲۷۲۱۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900309

دیگر خبرها

  • وزیر ارشاد: به کنسرت رپ مجوز ندادیم
  • توجه به اقامه نماز موجب ارتقای معنویت در سازمان‌ها می‌شود
  • تنفس ۲۰ دقیقه‌ای جلسه صحن مجلس برای اقامه نماز
  • حکمرانی رسانه را جدی بگیریم
  • گذشت و بخشش باید در جامعه تبدیل به فرهنگ شود
  • برگزاری دوره تخصصی نماز در شهرکرد
  • نماز اول وقت در ادارات اقامه شود
  • آسیب‌های موجود در جامعه به واسطه فقدان اقامه نماز است
  • آیین نامه ترویج نماز در هیات دولت تصویب شد
  • کدام مرجع تقلید بر پیکر عروس امام ( ره) اقامه نماز کرد؟ +عکس