Web Analytics Made Easy - Statcounter

پتر اشتوگر سرمربی کلن وضعیت مناسبی ندارد و خود را در معرض اخراج می بیند.

طرفداری - کلن وضعیت خوبی در بوندس لیگا ندارد و در حالی که سیزده هفته از شروع رقابت ها سپری شده از هم اکنون خطر سقوط این تیم را تهدید می کند. کلن که فصل گذشته عملکردی درخشان داشت و جواز حضور در رقابت های یورو لیگ را نیز بدست آورد در این فصل افت شدیدی داشته و در پایان هفته سیزدهم تنها 2 امتیاز کسب کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کلن که هنوز در یورو لیگ شانس صعود دارد در بازی آخر دور گروهی به مصاف ستاره سرخ می رود و در صورت کسب برد راهی مرحله بعدی رقابت ها می شود. بازی بعدی کلن که در بوندس لیگا از سوی رسانه های آلمان به عنوان آخرین شانس پتر اشتوگر عنوان شده و این سرمربی اتریشی در صورت ناکامی در بازی مقابل شالکه باید پس از 3 سال و نیم کلن را ترک کند.

مارکو روز سرمربی 41 ساله ردبول سالزبورگ اتریش به عنوان گزینه اول باشگاه کلن برای جانشینی پتر اشتوگر معرفی شده است. این سرمربی جوان آلمانی در این فصل بوندس لیگا اتریش همراه سالزبورگ نتایج خوبی کسب کرده است و تیمش هم اکنون در رده دوم جدول قرار دارد. کریستف فرویند مدیر ورزشی باشگاه سالزبورگ این اخبار را ناصحیح می داند و می گوید:

این اولین بار است که این شایعه را می شنوم.

پتر اشتوگر که تا 2020 با کلن قرارداد دارد تاکنون در 167 بازی هدایت این تیم را برعهده داشته و به صورت میانگین 1.41 امتیاز در هر بازی کسب کرده است.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۶۰۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی اشتوتگارت 3-1 بایرن مونیخ (بوندس لیگا آلمان 2023/24)

در چارچوب هفته سی‌ ودوم بوندسلیگا، اشتوتگارت مقابل بایرن مونیخ با نتیجه 3-1 پیروز شد.

دانلود (48.9MB)

دیگر خبرها

  • ارنستو والورده و اشتفان کونتس، گزینه‌های جدید هدایت بایرن مونیخ
  • تن‌هاخ جانشین توخل می‌شود؟/ بی‌میلی زیدان به مربیگری بایرن
  • در صورت جدایی از منچستریونایتد؛ اریک تن هاخ آماده جانشینی توماس توخل در بایرن مونیخ
  • جشنواره گل لورکوزن برای جاودانگی
  • 3 گزینه اوسمار برای جانشینی کاپیتان پرسپولیس
  • پوچتینو محکوم به کسب سهمیه لیگ اروپا؛ هانسی فلیک گزینه جانشینی نیست
  • سه گزینه برای جانشینی کاپیتان پرسپولیس در قائم‌شهر
  • لیکرز به دنبال تغییر سرمربی
  • اریک تن هاخ گزینه مورد علاقه بایرن مونیخ و آژاکس
  • خلاصه بازی اشتوتگارت 3-1 بایرن مونیخ (بوندس لیگا آلمان 2023/24)