Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا،هفتمین دوره بازی‌های جهانی آیواز 2017 از 9 تا 15 آذرماه در "ویلا رئال دسانتو آنتونیو" پرتغال برگزار می‌شود که این رقابت‌ها در بخش پاراتکواندو از 12 آذرماه به مدت 3 روز پیگیری خواهد شد و ایران با 5 نماینده در این رقابت‌ها رو در روی حریفان خود قرار می‌گیرد.

در ادامه گفت‌و‌گو با  نمایندگان اعزامی  کشورمان را می‌خوانید:

جعفرزاده: برای کسب بهترین نتیجه تمام تلاشم را می‌کنم

محمود جعفرزاده هوگوپوش وزن75- کیلوگرم تیم ملی پاراتکواندوی ایران در خصوص شرایط خودش و تیم اظهار داشت: از 7 آبان‌ماه تمرینات خود برای حضور در بازی‌های جهانی آیواز آغاز کرده و روزانه دو نوبت تمرین فنی و بدنسازی را پشت سر گذاشتیم و خدا را شکر همگی به آمادگی مطلوبی رسیده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاپیتان تیم‌ملی پاراتکواندو با اشاره به نتیجه‌ای که در مسابقات قهرمانی جهان 2017 کسب کرد گفت: در این دوره از رقابت‌ها کلاس بندی من را تغییر دادند و متاسفانه با توجه به اینکه تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته و از آمادگی بالایی برخوردار بودم اما موفق به کسب مدال نشدم.

وی افزود: حضور در میادین بین‌المللی بسیاری را تجربه کرده‌ام و از هیچ کدام آنها دست خالی برنگشتم اما در این رقابت‌ها و با توجه به اینکه روز پیش از مسابقات این موضوع را اعلام کردند نتوانستم خود را با شرایط هماهنگ سازم. امیدوارم با توجه به پیگیری‌های که فدراسیون انجام می‌دهد به کلاس قبلی خود بازگردم و در همان کلاس مبارزه کنم.

دارنده مدال برنز بازی‌های جهانی آیواز 2015 در رابطه با سطح این دوره از مسابقات اذعان داشت: راجع به حریفانم در این کلاس شناختی ندارم اما تلاش خود را می‌کنم تا بهترین نتیجه را کسب کنم.

پوررهنما: بازی‌های آیواز هم سطح رقابت‌های جهانی است

مهدی پوررهنما هوگوپوش تیم ملی پاراتکواندو که در بازی‌های جهانی آیواز 2015 مدال طلا را کسب کرد در خصوص شرایطش پیش از آغاز هفتمین دوره این رقابت‌ها گفت: بعد از مسابقات جهانی از ناحیه زانوی چپ آسیب داشتم اما خدا را شکر بهتر شدم و از لحاظ بدنی آمادگی لازم برای حضور در این رقابت‌ها را کسب کردم.

وی با اشاره به کسب عنوان فنی ترین بازیکن در رقابت‌های جهانی افزود: در این دوره از مسابقات قهرمانی جهان موفق شدم برای نخستین بار در رشته پاراتکواندو به عنوان نماینده ایران لقب فنی‌ترین بازیکن را بدست آورم و قطعا حس شیرینی را برای من به همراه داشت. کسب این عنوان را مدیون کادرفنی و هم تیمی‌هایم هستم چراکه من در کنار آنها این عنوان را بدست آوردم.

پوررهنما در رابطه با سطح بازی‌های آیواز خاطرنشان ساخت: با توجه به اینکه در این رقابت‌ها از تمامی کشورها شرکت می‌کنند سطح فنی مبارزات بالا است و پاراتکواندوکاران نامدار جهانی در آن حضور دارند.

پوررهنما در پایان گفت: همه برای کسب بالاترین امتیاز در این رقابت‌ها ظاهر می‌شوند و من نیز با توجه به اینکه در میدان‌های زیادی حضور داشتم از آمادگی خوبی برخوردارم.

صادقیان پور: با نتیجه خوب مزد زحمات کادر فنی را می‌دهم

سعید صادقیان‌پور هوگوپوش وزن 61- کیلوگرم کشورمان با بیان اینکه تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته‌اند گفت: روزانه دو نوبت تمرین فشرده را پشت سر گذاشتیم و با توجه به اینکه برای شرکت در رویداد‌های مختلف در اردو حضور داشتیم آمادگی مطلوبی را کسب کردیم.

نماینده کشورمان اینطور ادامه داد: حریفانم را به خوبی می‌شناسم و با تلاشی که داشته‌ا‌م برای کسب بهترین عنوان در این رقابت‌ها حضور پیدا می‌کنم. خدا را شکر از نظر روانی نیز آمادگی لازم را کسب کرده‌ام.

وی در پایان گفت: در این مدت تمام توانایی خود را به کار گرفته‌ام و انشاا... با بدست آوردن خوشرنگ‌ترین مدال پاسخ زحمات کادرفنی را به بهترین شکل می‌دهم.

عزیزی: هدفم کسب مدال طلا است

اصغر عزیزی پاراتکواندوکار وزن 75+ کیلوگرم در بازی‌های جهانی آیواز در رابطه با شرایط خود پیش از حضور در این دوره از رقابت‌ها گفت: اردوی کوتاهی را برای شرکت در این رقابت ها که در آن تمامی قهرمانان و نامداران مطرح جهانی حضور دارند پشت سر گذاشتیم و فازهای مختلف تمرینی را اجرا کردیم تا انشاا... با نتیجه خوب و دست پر بازگردیم.

هوگوپوش کشورمان که پیش از این طلای بازی‌های آیواز 2015 را در کارنامه خود ثبت کرده است تصریح کرد: این رقابت‌ها با توجه به اینکه به صورت بازی‌ها برگزار می‌شود سطح فنی بالایی دارد و من در دوره قبل موفق شدم با اقتدار تمامی حریفانم را از پیش رو بردارم و قهرمان شوم. در این دوره نیز برای تکرار قهرمانی دوره گذشته حضور پیدا می‌کنم.

وی با بیان اینکه برای کسب بهترین نتیجه در این رقابت‌ها شرکت می‌کند در پایان گفت: هیچ مسابقه ای را نمی توان پیش بینی کرد اما همه ما برای کسب بهترین نتیجه تلاش می‌کنیم و از همه مردم می‌خواهم برای ما دعا کنند تا در این میدان سربلند شویم.

نریمانی: برای جبران نتیجه مسابقات جهانی تلاش کردم

احمد نریمانی نماینده پاراتکواندو کشورمان در وزن 75+ کیلوگرم در خصوص میزان آمادگی خود پیش از حضور در بازی‌های‌ جهانی آیواز گفت: تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و با کمک کادرفنی به آمادگی لازم رسیده‌ایم. امیدوارم بتوانیم خوشرنگ‌ترین مدال‌ها را در این رقابت‌ها به نام ایران ثبت نماییم.

وی افزود: در مسابقات جهانی نتوانستم نتیجه‌ای که شایسته است را کسب کنم، تمام تلاشم را می کنم در این بازی‌ها جبران کرده و بهترین عنوان را بدست آورم.

پاراتکواندوکار کشورمان در پایان خاطرنشان ساخت: با تدابیری که کادرفنی اندیشیده بودند برای حضور در مسابقات جهانی آمادگی کاملی داشتم اما متاسفانه با توجه به شرایطی که برای دیگر هم تیمی‌هایم اتفاق افتاد من نیز از نظر روحی تحت تاثیر قرار گرفتم، انشاالله در این مسابقات طلایی می‌شوم.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۴۷۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری روز نخست رقابت‌های بین المللی تنیس ساحلی

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، نخستین روز رقابت های بین المللی تنیس ساحلی در بخش بانوان و آقایان برگزار و تیم‌های حاضر در راند نخست جدول اصلی با هم دیدار کردند.

این مسابقات در بخش آقایان با انجام ۱۶ دیدار پیگیری شد و در پایان برترین ها به مرحله یک هشتم نهایی صعود کردند و در بخش بانوان نیز ۸ تیم مدعی جواز حضور در مرحله یک چهارم نهایی را به دست آوردند.

مسابقات امروز با انجام ۱۴ دیدار دیگر پیگیری می شود.در بخش بانوان ۱۴ و در بخش آقایان ۳۰ تیم حضور دارند.

سرداوری و مدیریت این مسابقات در بخش آقایان بر عهده مسیح صلاح سرداور نشان نقره و کسری حجازی است و در بخش بانوان لعیا خیام باشی داور نشان سفید کشورمان و سمیرا قدسی به عنوان سرداور و مدیر مسابقات، حضور دارند.

این مسابقات از ۷ تا ۱۳ اردیبهشت ماه در زمین‌های تنیس مارینا و پلاژ بانوان آغاز شده و در حال برگزاری است.

کد خبر 6089714

دیگر خبرها

  • ورزش فارس در ۸ اردیبهشت
  • آمار عجیب پرسپولیس بدون کاپیتان؛ سرنوشتی که بدون عالیشاه گره می خورد!
  • برگزاری اردوی تدارکاتی تیم‌های هندبال بانوان و جوانان دختر
  • برگزاری روز نخست رقابت‌های بین المللی تنیس ساحلی
  • برگزاری اردوی تیم تنیس روی میز دختران جوان
  • تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال افغانستان و عراق در انتخابی جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴
  • پیروزی نوجوانان هندبال ایران در دومین دیدار تدارکاتی اردوی ترکیه
  • پیروزی تیم هندبال جوانان در دومین دیدار تدارکاتی مقابل سپاهان نوین
  • بازدید معاون وزیر ورزش از اردوی ملی‌پوشان جوجیتسو
  • رقابت ساره جوانمردی با ستارگان مطرح پاراتیراندازی جهان