Web Analytics Made Easy - Statcounter

قزوین- سرپرست سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین از اجرای ویژه برنامه های متنوع فرهنگی و مفرح به مناسبت هفته وحدت در شهر قزوین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین؛ محمد درافشانی در این باره اظهار کرد: دومین جشنواره کیک و شیرینی قزوین با عنوان «کدبانوی قزوینی» از برنامه هایی است که در هفته وحدت توسط معاونت فرهنگی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:دومین جشنواره کیک و شیرینی قزوین «کدبانوی قزوینی» ۱۴ آذرماه سالجاری ساعت ۱۰ صبح در سالن ورزشی کوثر برگزار می شود، مهلت ثبت نام در این جشنواره تا پایان وقت اداری شنبه، ۱۱ آذر ماه امسال است.

درافشانی اضافه کرد:اجرای زنده برنامه پخت باقلوای قزوین، تجلیل از سه بانوی پیشکسوت قناد خانگی و ... از بخش های دومین جشنواره کیک و شیرینی قزوین خواهد بود.

برگزاری دهمین مرحله تجلیل از حافظان قرآن در قزوین

این مسئول خاطرنشان کرد:برگزاری دهمین مرحله تجلیل از حافظان قرآن در قزوین از جمله برنامه هایی است که به مناسبت هفته وحدت برگزار توسط سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین برگزار خواهد شد.

درافشانی اظهار کرد:در دهمین مرحله تجلیل از حافظان قرآن از ۴۸۵ نفر از حافظ قرآن کریم در ۷۹۶ جزء قرآن تجلیل بعمل خواهد آمد.

جشنواره ترشیجات در بوستان ملاخلیلا قزوین برگزار می شود

درافشانی، سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین از برپایی جشنواره ترشیجات در بوستان ملاخلیلا خبر داد.

وی جشنواره ترشیجات و فروش ترشی توسط بانوان کارآفرین همراه با اجرای برنامه های شاد و مفرح برای کودکان و خانواده ها به مناسبت هفته وحدت در بوستان بوستان ملاخلیلا برگزار خواهد شد.

درافشانی افزود: آخرین مهلت ثبت نام تا ۱۱ آذر ماه سالجاری است و علاقمندان می توانند برای ثبت نام در این جشنواره به فرهنگسرا شهید رجایی واقع در خیابان شهدا (چهار راه سپه) روبروی مسجد طاق بهلول طبقه اول مراجعه یا با شماره تلفن  ۳۳۵۶۷۸۵۳تماس بگیرند.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین در ادامه گفت: برگزاری جشن میلاد پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد (ص) در آسایشگاه معلولین توسط فرهنگسرا شهید رجایی، برگزاری جشنی با عنوان «خاتم» به مناسبت میلاد پیامبر گرامی اسلام در خانه فرهنگ شهید نواب صفوی و برگزاری جشن میلاد و پیاده روی خانواده ۱۵ آذر ماه سالجاری توسط خانه فرهنگ دانش  از مهمترین برنامه هایی است که به مناسبت هفته وحدت در سطح مراکز سازمان برگزار خواهد شد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۶۱۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه پویش ارومیه شهر دوستدار کودک برگزار شد

اختتامیه پویش ارومیه شهر دوستدار کودک و تجلیل از ایده‌های برتر در سالن آمفی تئاتر شهید سلیمانی شهرداری ارومیه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، همایش ملی شهر دوستدار کودک امروز _پنج‌شنبه سیزدهم اردیبهشت_ با شعار «چگونه محله ام را زیباتر کنم» با حضور میهمانانی از استانداری آذربایجان‌غربی، شورای اسلامی شهر ارومیه، اداره کل آموزش و پرورش و اداره کل ارشاد استان و به میزبانی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه برگزار شد.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری، رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر ارومیه و رئیس سازمان فرهنکی اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه از سخنرانان این مراسم بودند.

در این همایش پویش "چگونه محله‌ام را زیباتر کنم"برگزار شد و از ۱۵۷ آثار ارسال شده، ۶ ایده برتر توسط داوران به عنوان آثار برتر انتخاب و با اهدای جایزه از نفرات برگزیده شده تجلیل به عمل آمد.

هدف اصلی شهر دوستدار کودک مشارکت کودکان و شنیده شدن صدای کودکان توسط مسئولین، مدیران و تصمیم‌گیران شهری است.

شهر دوستدار کودک زمینه ای فراهم می سازد تا این قشر از اجتماع که بی‌صدا هستند و نمی‌توانند صدا، نظرات، ایده‌ها، مسائل و مشکلات خود را به گوش بزرگ‌ترها برسانند، صدای آنها را به گوش مدیران، تصمیم‌گیران شهری رسانده و به این وسیله این نظرات و ایده ها در برنامه‌های توسعه شهری و مسائل مدیریت شهری انعکاس یابد.

کد خبر 750126

دیگر خبرها

  • چهارمین جشنواره گردشگری گولاچ روستای بیابانک برگزار شد
  • شورای اسلامی و شهرداری شیراز به فرهنگ و ورزش توجه ویژه‌ای دارند
  • پیشرفت ورزش استان یزد با همکاری تمامی نهاد‌ها
  • برگزاری نخستین جشنواره فرهنگی، ورزشی بومی -محلی در دانشگاه آزاد بجنورد
  • اجرای بیش از ۳۰۰ برنامه متنوع و باشکوه در سطح استان
  • شهرداری ایروان مایل به همکاری با اصفهان در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی است
  • اختتامیه پویش ارومیه شهر دوستدار کودک برگزار شد
  • برگزاری جشنواره‌‎ گل‌محمدی و آیین گلابگیری در قزوین و بویین‌زهرا
  • برگزاری جشنواره‌‎ گل محمدی و آیین گلابگیری در قزوین و بویین زهرا
  • اجرای ۲۰۰عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی درگیلان