Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم بسکتبال بانوان تیم گاز گفت: بازی سخت و حساسی را برابر تیم آبادان در پیش داریم.

فرانک طیاری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم اظهار داشت: دور رفت رقابت‌های سوپر لیگ بسکتبال بانوان این هفته به پایان می‌رسد و تیم گاز این هفته ابتدا به مصاف تیم پالایش نفت می‌رود. تیم پر مهره و قدرتمند که رقابت با آنها سخت خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تمام نقاط ضعف و قوت تیم بسکتبال بانوان آبادان را بررسی کرده‌ایم. به لحاظ روحی و روانی برای پیروزی برابر این تیم آماده‌ایم. به طورحتم بازی جذابی را بین دو تیم شاهد خواهیم بود.

سرمربی تیم بسکتبال گاز در پاسخ به این سوال که آیا تشکیل تیم ملی بسکتبال بانوان تاثیری در لیگ داشته است، گفت: شاید تغییر چندانی نکرده باشد اگرچه بازیکنان با انگیزه تر شده‌اند. به هرحال شرایط بسکتبال بانوان به گونه‌ای بود که ما سال‌ها از حضور در میادین بین المللی محروم بودیم به همین دلیل همه تمرکز بازیکنان و مربیان روی مسابقات داخلی بود و این بازی‌ها برای ما در حکم مسابقات آسیایی بود.

طیاری ادامه داد: از سالیان پیش جامعه بسکتبال بانوان امیدوار بود که محرومیت‌ها و ممنوعیت‌های ایجاد شده از بین برود. مربیانی همچون ثریا بختیار که همواره تاکید داشت که بالاخره بسکتبال بانوان ایران نیز به میدان‌های بین المللی قدم خواهد گذاشت. ما هیچ زمانی امیدمان را از دست ندادیم به همین دلیل انگیزه های بانوان بسکتبال برای تلاش همیشه وجود داشته است.

وی یادآور شد: در فضای امروز شاید مهم ترین دغدغه را برای بسکتبال بانوان انتخاب مربی خارجی بدانند. انتخاب مربی خارجی لازم است اما نباید  در خصوص مربی خارجی عجولانه تصمیم بگیریم. در این زمینه باید همه جوانب را در نظر گرفت. حضور در مسابقات خارجی متعدد در این شرایط نیاز صلی بسکتبال بانوان است.

سرمربی تیم بسکتبال گاز تصریح کرد: اگر مربی خارجی را هم انتخاب کردند باید چند مربی داخلی را کنار او بگذارند تا زمینه برای آموزش مربیان داخلی نیز فراهم شود.

انتهای پیام/

R7870/P1435/S3,31,32/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۶۱۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب حسنی پور به عنوان یکی از مربیان برتر ورزش هنگ کنگ

به گزارش خبرگزاری مهر، در مراسم انتخاب مربیان برتر هنگ کنگ، سعید حسنی پور مربی ایرانی این تیم به عنوان یکی از مربیان برتر ورزش هنگ کنگ در سال ۲۰۲۳ انتخاب و معرفی شد.

سعید حسنی پور نزدیک به ۳ سال است که در هنگ کنگ به عنوان مربی کومیته مشغول به فعالیت است. هنگ کنگ سال گذشته در مسابقات قهرمانی آسیا مالزی برای نخستین بار در تاریخ موفق به کسب مدال طلا در بخش کومیته توسط یی تینگ سانگ شد.

حسنی پور مدال طلای بازی های آسیایی ۲۰۱۴ اینچئون را در کارنامه دارد و پس از خداحافظی از تاتامی به عنوان بازیکن، برای مدت ۳ سال مربی تیم ملی بزرگسالان کشورمان بود. حسنی پور سابقه مربیگری در رده‌های پایه تیم ملی ایران را نیز در کارنامه‌اش دارد.

کد خبر 6092240

دیگر خبرها

  • انتخاب سرمربی تیم ملی بسکتبال از میان ۲ گزینه اروپایی و ۲ مربی داخلی
  • قرارداد هاکان دمیر سرمربی تیم ملی بسکتبال تمدید نشد
  • انتخاب حسنی پور به عنوان یکی از مربیان برتر ورزش هنگ کنگ
  • گلایه‌های مربی سقزی از کمبود امکانات وزنه‌برداری
  • معرفی دو گزینه اروپایی سرمربیگری تیم ملی بسکتبال
  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست/ شاید سرمربی تیم ملی یکی از ۴ گزینه خارجی باشد
  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست
  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست/ مربی ایتالیایی در جوانگرایی موفق بوده
  • اردوی تیم ملی مینی بسکتبال در رامسر
  • نمایندگان خراسان رضوی در اردوی انتخابی تیم ملی سپک تاکرای بانوان