Web Analytics Made Easy - Statcounter

بجنورد- ایرنا- فرمانده انتظامی خراسان شمالی از دستگیری سرکرده باند کالای قاچاق و کشف بیش از 28 هزار قلم انواع لوازم آرایشی و بهداشتی به ارزش یک میلیارد ریال در بجنورد خبر داد.

به گزارش ایرنا سردار علیرضا مظاهری گفت: در پی دستگیری چند باند کالای قاچاق در بجنورد، دستگیری سرکرده اصلی این باند در دستور کار ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه ماموران با تلاش چند روزه موفق به شناسایی سرکرده اصلی باند ورود کالای قاچاق به استان شدند، افزود: ماموران در اقدامی غافلگیرانه متهم اصلی این پرونده که اقدام به ورود و پخش انواع کالای قاچاق در شهرستان بجنورد می کرد را دستگیر کردند.
سردار مظاهری افزود: در بازرسی از محل اختفای متهم تعداد 28 هزار و 503 قلم انواع لوازم آرایشی و بهداشتی به ارزش یک میلیارد ریال کشف که برای انجام تحقیقات به مقر انتظامی منتقل شد.
وی با اشاره به اینکه بعد از تشکیل پرونده، متهم برای انجام اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شد، خاطر نشان کرد: در اجرای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر مبارزه بی امان با ورود کالای قاچاق، این موضوع به صورت جدی و مستمر در دستور کار ماموران قرار دارد.
فرمانده انتظامی خراسان شمالی از شهروندان نیز انتظار می رود هرگونه اخباری را در این خصوص که ضربه سنگینی به اقتصاد کشور وارد می کند را از طریق پل ارتباطی 110 به پلیس اطلاع دهند.
اخبار خراسان شمالی را در کانال تلگرامی اخبار ایرنا خراسان شمالی به نشانی ???? @IRNABOJNURD پیگیری کنید.
7185 / 6042 خبرنگار: کبری علی آبادی** انتشاردهنده: سیدحسین قدسی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۶۳۱۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس اینترپل در خراسان شمالی

سردار سعید مطهری‌زاده در گفت‌وگو با مهر اظهار کرد: در پی اقدامات اطلاعاتی و پلیسی ماموران سازمان اطلاعات شهرستان شیروان یک نفر متهم به کلاهبرداری میلیاردی از تعدادی از شهروندان در این شهرستان شناسایی شد.

وی در ادامه افزود: ماموران طی یک عملیات غافلگیرانه متهم را دستگیر نموده و به مقر پلیس انتقال دادند.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی خاطر نشان کرد: این متهم دارای سوابق متعدد کلاهبرداری با مبالغ میلیاردی در استان خراسان رضوی بوده و به مدت ۷ سال متواری شده بود و به همین جهت از سوی پلیس بین الملل تحت تعقیب بود که با تیزهوشی ماموران پلیس شیروان دستگیر شد.

این مقام ارشد انتظامی در پایان گفت: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

کد خبر 6092555

دیگر خبرها

  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی بعد از ۷ سال ‌در شیروان
  • بازداشت کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس اینترپل در خراسان شمالی
  • از دستگیری عامل تیراندازی تا کشف ۱۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در فارس
  • کشف بیش از ۷۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره سارقان به عنف/نوشابه‌های قاچاق به بازار نرسید
  • کشف بیش از ۵۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان اردبیل
  • کشف ۱۰ تن انواع خوراک آبزیان خارجى قاچاق در مراغه
  • جریمه بیش از ۵ میلیارد ریالی، فرجام قاچاق لوازم یدکی خودرو در تایباد
  • کشف بیش از ۴۸ میلیارد کالای قاچاق در ایلام
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه