Web Analytics Made Easy - Statcounter

ملایر - رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای ملایر از ثبت یک هزار و ۴۴۰ نفرساعت گشت راهداری طی آبان ماه سال جاری در جاده های این شهرستان خبر داد.

جواد نگاهداری در گفتگو با خبرنگار مهر از ثبت یک هزار و ۴۴۰ نفرساعت گشت راهداری طی آبان ماه سال جاری در راه های این شهرستان خبر داد و گفت: این اقدام به منظور حفظ و افزایش ایمنی در محورهای شهرستان ملایر انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: گشت های مستمر راهداری با هدف شناسایی نواقص و عوامل آسیب رسان به ایمنی راه و نیز سرعت بخشی به رفع نواقص از جایگاه ویژه ای برخوردار هستند.

وی با بیان اینکه افزایش ایمنی و کاهش حوادث جاده ای در دستور کار اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای است، عنوان کرد: اداره راهداری با رویکردی تخصصی تر و به همت نیروهای آموزش دیده اقدام به گشت های راهداری در راه های شریانی، اصلی و فرعی شهرستان کرده است.

رئیس راهداری شهرستان ملایر، بررسی وضعیت راهها، علایم و تابلوها، وضعیت حریم راه ها، وضعیت آسفالت راه ها و مسائل فنی راه ها را از جمله اقدامات اجرایی این گشت ها عنوان کرد.

وی افزود: در آبان ماه سال جاری پاکسازی و تنظیم قنوها با گریدر به طول ۱۰۰ کیلومتر در راه های فرعی، اصلی و روستایی، ۱۰ مورد تنقیه و لایروبی پل ها و نیز ۱۰ مورد زه کشی و دریواسیون پل ها انجام شده است.

وی در ادامه به اهمیت علائم و تابلوها در محورهای برون شهری در انتقال پیام به کاربران راه اشاره و تأکید کرد: تعمیر و نصب ۱۲۰ عدد انواع تابلوهای اخطاری و انتظامی و مسیر نما در محورهای حوزه استحفاظی و تعمیر و اصلاح ۶۰ مترمربع تابلوهای اطلاعاتی در آبان ماه انجام شده است.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۶۴۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جابه جایی بیش از ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تن کالا در سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان، تیمورباقری افزود: در سال گذشته سه میلیون و ۶۶۷ هزار و۵۵۷ تن کالا با ۲۴۵ هزار و ۳۴۴ سفر باری از مبدأ شهرستان‌های استان جابه جا شده است.

وی اضافه کرد: عمده کالاهای حمل شده طی این مدت از استان، سیمان، فرآورده‌های نفتی و آرد بوده است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان، تصریح کرد: از این میزان حجم کالای جابه جا شده، دو میلیون و ۹۵۸ هزار ۷۶۹ تن درون استانی و ۷۰۸ هزار و ۷۸۸ تن کالا به مقصد برون استانی بوده است.

باقری خاطرنشان کرد: در حال حاضر سه پایانه بار ،۷۶ شرکت حمل و نقل کالا، بیش از ۱۰ هزار راننده باری و بیش از نه هزار ناوگان باری در حوزه تحت پوشش این اداره کل در حال فعالیت هستند.

وی با بیان اینکه در قالب کمیسیون ماده ۱۲ نظارت ویژه بر عملکرد شرکت‌های حمل و نقل انجام می‌شود، از مردم، رانندگان و صاحبان کالا خواست هرگونه شکایات خود را از طریق سامانه ۱۴۱ برای رسیدگی به این اداره‌کل اطلاع دهند.

کد خبر 6090595

دیگر خبرها

  • آمادگی مشترک پلیس راه، هلال احمر، اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و اورژانس شهرستان تکاب برای مقابله با حوادث غیر مترقبه
  • رفع خطر ۱۸ نقطه پر تصادف شناسایی شده استان
  • بهره برداری از طرح آبرسانی سد کوثر به شهرستان بهمئی تا آبان ماه
  • حذف نقطه حادثه خیز حوزه شهرستان بشرویه در محور روستایی کرند
  • فراخوان بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران منتشر شد
  • جابه جایی بیش از ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تن کالا در سیستان و بلوچستان
  • افتتاح پل روستای نوخاله در شهرستان صومعه سرا
  • افتتاح پل روستای نوخاله شهرستان صومعه سرا
  • تصادفات فوتی و جرحی در تنگستان کاهش یافته است
  • ثبت بیش از ۶۵ میلیون تردد در جاده‌های ایلام