Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@03:52:11 GMT

اجرای ۱۶۸ پروژه محرومیت زدایی در بیجار

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۸۶۴۳۵۸

اجرای ۱۶۸ پروژه محرومیت زدایی در بیجار

بیجار-فرمانده بسیج سپاه بیجار از اجرای ۱۶۸ پروژه محرومیت زدایی دراین شهرستان خبر داد و گفت: طرح محرومیت زدایی در ۴۰ روستای شهرستان بیجار توسط قرارگاه پیشرفت و آبادنی شهرستان صورت گرفته است.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ حسسن عسگری ظهر امروز در نشست خبری با جمعی ازخبرنگاران استان کردستان در بیجار از اجرای طرح محرومییت زدایی در ۴۰ روستای شهرستان خبر داد و اظهار داشت:سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر اساس وظیفه ذاتی خود هر زمان که احساس شده مشکلی وجود دارد وارد عمل شده و در راستایی رفع مشکلات و توسعه و آبادانی قدم برداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی  عنوان کرد: خوشبختانه طرح شهید شوشتری یکی از طرح های مهمی است که  در راستای رفع محرومیت‌زدایی و آبادانی روستاها با مشارکت و همکاری مردم و ادارات دولتی در شهرستان بیجار در حال اجرا است.

وی به مشارکت خوب مردم در اجرای طرح های محرومییت زدایی اشاره کرد و اظهارداشت:خوشبختانه مردم  مشارکت  بسیار خوبی در اجرای بهتر پروژه‌های در حال اجرا داشته اند و این مهم سبب دلگرمی و ایجاد انگیزه برای ایجاد طرح های بیشتر در ایین شهرستان شده است.

عسگری به برخی از طرح های اجرایی در راستای سازندگی و محرومیت زدایی شهرستان از سال ۹۰ تا کنون اشاره کرد و گفت:احداث یک باب مدرسه سه کلاسه روستایی به ارزش ۶۰ میلیون تومان، احداث ۲۱ مورد خانه عالم به ارزش ۳۴۵ میلیون تومان ،استقرار روحانی، احداث ۱۸ مورد غسالخانه به ارزش ۲۳۴ میلیون تومان در روستا های محروم واحداث دو باب خانه ایتام به ارزش ۱۶۴ میلیون تومان بخشی از طرح های اجرایی در این شهرستان است.

وی افزود:احداث ۱۵ باب خانه محروم، بازسازی ۵۰ سرویس بهداشتی مساجد، مرمت ۸ مسجد، بازسازی راه مزار شهدای روستا و تعداد ۱۰ مورد باز سازی مدارس بخشی از اقدامات اجرای در راستایی توسعه و آبادانی شهرستان بوده است.

فرمانده بسیج سپاه بیجاربیان کرد: توجه به کارهای عمرانی و زیر بنایی و تثبیت جمعیت با ایجاد زمینه مناسب برای بازگشت روستائیانی که به اطراف شهرهای بزرگ مهاجرت کرده اند از مهم ترین اهداف اجرای طرح های محرومیت زدایی در شهرستان است.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۶۴۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روان آب‌ها شهر یزد به درون قنوات هدایت نمی‌شود

شهردار یزد با بیان این که در اجرای پروژه هدایت آب های سطحی، ادعای انتقال روان آب‌ها به قنوات متروکه بی پایه و اساس است، گفت: سه مقصد نهایی و خروجی برای این کانال‌ها طراحی شده و به هیچ وجه در اجرای این طرح، آب‌های جمع آوری شده به درون قنوات هدایت نمی‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از روابط عمومی شهرداری یزد، ابوالقاسم محی‌الدینی با اشاره به اینکه کانال‌ها و تأسیسات دفع آب‌های سطحی ایجاد شده توسط شهرداری بر اساس بررسی‌های کارشناسی ایجاد شده است، اظهار کرد: این کانال‌ها، روان آب‌های شهر یزد را به سه مقصد مسیل مرکزی شهر، محدوده آبخوان سیل بند شاهدیه واقع در جنوب شهر شاهدیه و آبخوان مجاور بوستان محیطی کویر واقع در بلوار نصر هدایت می‌کنند.

وی افزود: اجرای پروژه هدایت آب‌های سطحی در سال جاری متوقف نشده و این طرح در بلوار جمهوری اسلامی، بلوار نصر و بلوار آزادگان در دستور کار شهرداری بوده و در حال اجرا است.

شهردار یزد با تأکید مجدد بر اینکه در اجرای پروژه دفع آب‌های سطحی، روان آب‌ها به هیچ عنوان به قنوات متروکه هدایت نمی‌شود، اعلام کرد: تمام تلاش‌های شهرداری و شورای اسلامی شهر یزد در اجرای این پروژه، پیشگیری از مسدود شدن مسیرهای اصلی شهر، احیای مسیل مرکزی و هدایت آب‌های باران به سفره‌های زیرزمینی به صورت امن است تا فضایی شاداب برای شهروندان به دور از مشکلات ناشی از آب‌گرفتگی به وجود آید.

کد خبر 750931

دیگر خبرها

  • روند اجرای عملیات پروژه تأمین آب آشامیدنی منطقه جنوب استان بررسی شد
  • اجرای هزار میلیارد تومان پروژه در شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت
  • همایش یاد یاران، فرصتی برای جهاد تبیین است
  • بهره برداری بیش از ۳۰۰ طرح محرومیت زدایی آبفای گیلان
  • روان آب‌ها شهر یزد به درون قنوات هدایت نمی‌شود
  • اراده کمیته محرومیت‌زدایی شورای اسلامی شیراز برای رفع فقر
  • اجرای بیش از ۴۰ طرح محرومیت‌زدایی و عمرانی در هفته جهاد سازندگی
  • محرومیت زدایی از چهره فارس با اجرای بیش از هزار برنامه جهادی
  • آغاز اجرای خط انتقال ۱۰ اینچی گاز در هشترود
  • اجرای بیش از ۴۰ طرح محرمیت زدایی و عمرانی در سروستان