Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

به نقل از سایت تیم رسانه ورزش ورزش، تیم فوتبال رسانه ورزش که چندی پیش به مناسبت نخستین سالگرد مرحوم منصور پورحیدری در دیداری نمادین به مصاف پیشکسوتان استقلال رفته بود، قصد دارد این بار به مناسبت چهلمین روز درگذشت مرحوم ابراهیم آشتیانی و یادبود جان باختگان زلزله اخیر کرمانشاه به مصاف تیمی متشکل از ستاره های فوتبال ایران برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



دیدار تیم های فوتبال رسانه ورزش و ستاره های فوتبال ایران ساعت 14 روز شنبه 11 آذرماه در ورزشگاه خاطره انگیز شهید شیرودی تهران برگزار می شود و قرار است به طور مستقیم از شبکه تلویزیونی ورزش روی آنتن برود.

در تیم ستاره های فوتبال ایران چهره هایی چون: احمدرضا عابدزاده،پرویز برومند، نیما نکیسا، مهدی مهدوی کیا، خداداد عزیزی، علی کریمی، مهرداد میناوند، سهراب بختیاری زاده، رحمان رضایی، اسماعیل حلالی، احمد مومن‌زاده، بهروز رهبری فرد، محمدرضا مهدوی، علیرضا امامی فر، رضا شاهرودی، کریم باقری، حمید استیلی، سیروس دین محمدی، رضا عنایتی، ادموند بزیک، اردلان آشتیانی، و ... به میدان خواهند رفت.

مهدی مناجاتی: سرمربی

فرامرز ظلی: سرپرست

تیم فوتبال رسانه ورزش را در برگزاری این دیدار شرکت آریا شیک قشم، صمدی مدیر مجموعه ورزشی شهید شیرودی و شیعه مدیر شبکه تخصصی ورزش همراهی می کنند.

 

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۶۵۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم تشییع پیکر مسعود اسکویی گوینده پیشکسوت رادیو

شادروان مسعود اسکویی، گوینده و مجری کارشناس پیشکسوت شبکه رادیویی ورزش روز چهارشنبه درگذشت. مراسم تشییع پیکر او امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ با حضور مدیران رسانه ملی و جمعی از دوستان این هنرمند در مسجد بلال صداوسیما برگزار شد.

دوستداران ورزش از نسل قدیم، گزارش‌های مسعود اسکویی پیشکسوت رسانه‌های ورزشی را در برنامه «ورزش از نگاه دو» تلویزیون از جمله فوتبال به یاد دارند. وی از سال ۶۰ به بعد به رادیو رفت و مسابقات ورزشی را گزارش می‌کرد.

استاد اسکویی قدیمی‌ترین مجری کارشناس و گوینده ورزشی صدا و سیما بود که دوره تهیه کنندگی برنامه‌های تلویزیونی را در تلویزیون آلمان گذراند و یکسال در شهر‌های زونه گورگ و ماینس با تلویزیون همکاری کرد.

یکی از شاخصه‌های او در اجرا، ارائه گزارش مسابقات ورزشی بدون داشتن نگاه جانبدارانه بود. او همیشه در مصاحبه هایش با اهالی رسانه به ریشه اش در ایران و عشق به کارش تاکید می‌کرد 

همچنین مجلس یادبود زنده یاد اسکویی روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ساعت ۱۳ تا ۱۴ و ۳۰ دقیقه در مسجد بلال خواهد بود. 

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • ستاره جوان فوتبال ایران میلیون دلاری شد
  • عمو مسعود باشکوه بدرقه شد
  • پذیرایی «شایسته» از عادل فردوسی پور
  • جبلی: مسعود اسکویی مصداق بارز نشاط و سرزندگی بود
  • مراسم تشییع مرحوم مسعود اسکویی برگزار شد
  • مراسم تشییع پیکر مسعود اسکویی گوینده پیشکسوت رادیو + فیلم
  • مراسم تشییع پیکر مسعود اسکویی گوینده پیشکسوت رادیو
  • ستاره‌های سپاهان پشت باشگاه و هواداران (عکس)
  • افشین قطبی شدیدا دلخور و به حضور در تیم ملی واکنش نشان داد
  • برگزاری نخستین المپیاد ورزش‌های فناورانه ویژه دانشجویان سراسر کشور