Web Analytics Made Easy - Statcounter

جذابیت و پرمخاطب بودن دو برنامه پربیننده شبکه هیسپان ایران باعث شده تا شبکه آرژانتینی «باریکادا» (BarricadaTv) شروع به پخش اختصاصی این دو برنامه یعنی «در جست و جوی حقیقت» و «قاره ها» از آنتن خود کند. به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو؛ جذابیت و پرمخاطب بودن دو برنامه پربیننده شبکه هیسپان ایران باعث شده تا شبکه آرژانتینی «باریکادا» (BarricadaTv) شروع به پخش اختصاصی این دو برنامه یعنی «در جست و جوی حقیقت» و «قاره ها» از آنتن خود کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



شبکه آرژانتینی BarricadaTv در تعاملی که با شبکه هیسپان تی وی ایجاد کرده، در اولین اقدام، شروع به پخش دو برنامه از مهم‌ترین برنامه‌های هیسپان تی وی، یعنی «در جستجوی حقیقت» با اجرای روبرتو دلا مادرید و «قاره ها» با اجرای سباستین سالگادو کرده است.
شبکه آرژانتینی BarricadaTv که جزو شبکه هایی است که از طریق فرستنده‌های زمینی در این کشور پخش می‌شود، در کنداکتور پخش خود دو برنامه مهم این شبکه را گنجانده است که نشان دهنده موفقیت برنامه‌های هیسپان تی وی در میان جوامع مخاطب خود در آمریکای لاتین است.

برنامه «در جست و جوی حقیقت» (Detras de la Razon) که از پربیننده‌ترین برنامه‌ها در میان شبکه‌های اسپانیایی زبان دنیا است، با اجرا و کارگردانی روبرتو دلا مادرید، به بررسی اتفاقات مهم سیاسی، اجتماعی و اقتصادی دنیا به خصوص مسلمانان می‌پردازد و از شنبه تا سه شنبه ساعت ۳۰: ۲۲ به وقت تهران به صورت زنده به روی آنتن هیسپان می‌رود.

برنامه «قاره ها» (continents) به تهیه کنندگی و اجرای سباستین سالگادو از آرژانتین نیز برنامه‌ای تحلیلی است و معمولا با موشکافی موضوعات داغ سیاسی - اقتصادی همراه می‌شود. در این میزگرد ۲۵ دقیقه‌ای، دو میهمان -کارشناس، سالگادو را همراهی می‌کنند و معمولا برای چالشی‌تر کردن بیشتر برنامه، ویدئو کلیپ‌ها و گزارش هایی که از قبل تهیه شده اند، در میان برنامه پخش شده و کارشناسان میهمان درباره آن‌ها به بحث و تبادل نظر می‌پردازند.
برنامه «قاره ها» نیز هر هفته پنج شنبه‌ها ساعت ۰۳: ۹ به وقت تهران به روی آنتن هیسپان تی وی می‌رود.

هیسپان تی وی نخستین و تن‌ها شبکه تلویزیونی بین المللی ایران برای نزدیک به ۵۰۰ میلیون نفر سخنور زبان اسپانیایی در آمریکای لاتین، اسپانیا و دیگر اسپانیایی زبانان پراکنده در جهان است. این شبکه ۲۴ ساعته، به پخش اخبار ایران، منطقه آمریکای جنوبی و جهان پرداخته و در کنار آن/، برنامه‌های متنوع سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و ... در قالب مستند، برنامه‌های ترکیبی و گفت و گو محور و آثار نمایشی ایرانی را در جدول پخش خود دارد. هیسپان تی وی از سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرده است.

«آفتاب نهان: پیش غنی سازی اورانیوم در مجتمع یو سی اف اصفهان» عنوان مستندی در شبکه پرس تی وی است که مرحله قبل از غنی سازی اورانیوم را به تصویر می‌کشد.

مستند «پیش غنی سازی اورانیوم در مجتمع یو سی اف اصفهان" (The Hidden Sun: Uranium Pre-Enrichment at Isfahan UCF) اپیزود چهارم از مجموعه ۲۶ قسمتی «آفتاب نهان» محصول سال ۲۰۱۶ شبکه سحر است که به کارگردانی عزیز اسماعیلی و تهیه کنندگی احسان میرزا ابوالحسنی تولید شده است. این مستند روایی چرخه تولید سوخت هسته‌ای بومی شده در ایران اسلامی را همراه با کاربردهای گوناگون فناوری هسته‌ای و توانمندی‌های مهندسان و دانشمندان ایرانی در طراحی و ساخت تأسیسات و تجهیزات این صنعت به تصویر کشیده است.

درقسمت چهارم این مجموعه با عنوان «پیش غنی سازی اورانیوم در مجتمع یو سی اف اصفهان» بینندگان ابتدا با مجری همراه شده و به شهر اصفهان سفر می‌کنند و در بدو ورود سری به میدان نقش جهان و سی و سه پل می‌زنند و پس از آن راهی مجتمع UCF می‌شوند.
در این مستند مراحل تبدیل کیک زرد به UF۶ و آماده سازی آن برای غنی سازی به نمایش گذاشته می‌شود و طی آن، فرایند تبدیل توسط کارشناسان این مجتمع توضیح داده می‌شود.

مستند «آفتاب نهان: پیش غنی سازی اورانیوم در مجتمع یو سی اف اصفهان» چهارشنبه ۸ آذر ماه ساعت ۰۰: ۰۷ به وقت تهران به مدت ۲۵ دقیقه روی آنتن شبکه پرس تی وی می‌رود. تکرار این مستند نیز چهارشنبه ساعت ۰۰: ۲۳، پنجشنبه ساعت ۰۰: ۱۷، شنبه ساعت ۰۰: ۱۲ و یکشنبه ساعت ۰۰: ۰۳ پخش خواهد شد.

مستند «زندگی در نوار غزه» با موضوع زندگی مردم غزه و مشکلاتی که با آن دست و پنجه نرم می‌کنند، از شبکه پرس تی وی پخش می‌شود.
به گزارش روابط عمومی شبکه پرس تی وی، «زندگی در نوار غزه» (strip life) به کارگردانی نیکولا گرینانی محصول سال ۲۰۱۴ است و به زبان عربی تولید شده است.

این مستند در تلاش است تا زندگی روزمره مردم غزه را به تصویر بکشد و نشان دهد که به رغم همه مشکلاتی که مردم این منطقه با آن دست و پنجه نرم می‌کنند، زندگی در ابعاد مختلفش در جریان است.
«زندگی در نوار غزه» فعالیت روزانه آدم‌های مختلف را دنبال می‌کند تا نشان دهد که مردم غزه نیز مانند سایر مردم، با وجود تجاوز رژیم صهیونیستی ناگزیر از فعالیت و تلاش برای امرار معاش هستند.

در این مستند با شخصیت هایی با حرفه‌های مختلف نظیر باغبانی، خبرنگاری، ساختمان سازی، ماهیگیری، گله داری، خوانندگی و ... همراه می‌شویم و داستان زندگی آن‌ها را از زبان خودشان می‌شنویم.
مستند «زندگی در نوار غزه» در سه قسمت ۲۵ دقیقه روزهای ۷ تا ۹ آذر ماه ساعت ۰۰: ۰۴ بامداد به وقت تهران از شبکه پرس تی وی پخش می‌شود و تکرار آن در ساعات ۰۰: ۰۹، ۰۰: ۱۵، ۰۰: ۲۱ و ۰۰: ۰۱ به روی آنتن می‌رود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۴۳۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فصل جدید برنامه «جام‌جم» به زودی تولید می‌شود

برنامه «جام جم» که نگاهی نقادانه به رویکرد‌های کلان حوزه فرهنگ و رسانه دارد، با نگاهی تحلیلی موضوعات بحث برانگیزی را که سازمان صداوسیما با آنها مواجه بوده، نقد و بررسی می‌کرد.

گفتنی است فصل جدید برنامه «جام جم» در دست طراحی است، زمانبندی تولید و پخش آن از طریق درگاه‌های رسمی معاونت سیما اطلاع رسانی خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • مستند «مسئله حجاب» به تلویزیون رسید + ساعت پخش
  • پخش مستند «ابوجهاد» از شبکه مستند
  • «بیگانه» در آنتن شبکه ۳ دیده ‌می‌شود
  • مستند «ابوجهاد» از شبکه مستند پخش می‌شود
  • خاطره‌بازی با عصر بزرگداشت مقام معلم
  • فصل جدید برنامه «جام‌جم» به زودی تولید می‌شود
  • نگاهی به ۳ سریال جدید تلویزیون
  • ویژه برنامه‌های تلویزیون در روز معلم
  • پخش «جاده‌های سرد» و «رابطه» از تلویزیون در هفته بزرگداشت مقام معلم
  • پخش مستند‌هایی با موضوعات اجتماعی، فرهنگی و تاریخی از شبکه افق