Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: مدیر عامل شبکه ملی مؤسسات نیکوکاری و خیریه کشور از برگزاری همایش سازمان های مردم نهاد و کار داوطلبانه در ایران خبر داد و گفت: این همایش روز دوشنبه ۱۳ آذر در ساختمان آرشیو ملی ایران برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار شبستان، فیروزه صابر، مدیر عامل شبکه ملی مؤسسات نیکوکاری و خیریه کشور در نشست خبری از برگزاری همایش سازمان های مردم نهاد و کار داوطلبانه در ایران خبر داد و گفت: این همایش روز دوشنبه ۱۳ آذر در ساختمان آرشیو ملی ایران برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صابر افزود: زمینه ها و تاثیرات اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی کار داوطلبانه در ایران، موانع و راهکارهای مدیریت کار داوطلبانه در سازمان های مردم نهاد و عوامل موثر بر ترویج فعالیت های داوطبانه از محورهای همایش سازمان های مردم نهاد و کار داوطلبانه در ایران است.

وی در ادامه با اشاره به فعالیت های شبکه ملی موسسات نیکوکاری گفت: شبکه ملی موسسات نیکوکاری از 4 سال پیش با اهداف تقویت همگرایی بین افراد، تحکیم موقعیت NGO‌ها و توانمندسازی اعضا آغاز به کار کرده است و 130 عضو دارد.

صابر با بیان اینکه ترویج کار داوطلبانه از جمله برنامه‌های اصلی شبکه ملی موسسات نیکوکاری است، خاطرنشان کرد: در بحث‌های توسعه سه ضلع سازمان‌های مدنی، دولت و مردم وجود دارند که بخش کوچکی از ان را NGO‌ها انجام می‌دادند اما در همه جا باید  نقش خود را حفظ کنند.

 

وی با اشاره به زلزله کرمانشاه و حضور و امدادرسانی سازمان های مردم نهاد، گفت: چهره‌های مشهور سرمایه‌های اجتماعی هستند که می‌توانند مروج کارهای داوطلبانه باشند و به واسطه اعتماد زیادی که به آنها می‌شود کمک زیادی را جمع‌آوری کنند اما به یک نهاد احتیاج است که این کمک‌ها را ساماندهی کند و ما در این رابطه تفکر نهادسازی را می‌خواهیم تا کمک‌ها به صورت پایدار و بلندمدت شود.

 

 آراسب احمدیان، مدیرعامل مؤسسه محک و دبیر همایش کار داوطلبانه نیز در این نشست خبری گفت: در همایش کار داوطلبانه 3 پنل تخصصی در رابطه با تأثیرات کار داوطلبانه بر جامعه، سازمان‌های مردم‌نهاد و افراد داوطلب برگزار می‌شود.

 

 

 

پایان پیام/47

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۶۷۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش پیاده روی خانودگی در بهبهان +فیلم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، با حضور جمعی از خانواده‌ها، ورزشدوستان و شهروندان بهبهانی همایش پیاده روی خانوادگی در این شهرستان برگزار شد.

در این همایش پیاده روی  که به نام پویش سلامتی را قدم بزن و به مناسبت هفته سلامت برگزار شد، شرکت کنندگان در یک فضا پرنشاط پیاده روی کردند.

مژگان اعتبار، معاون فنی معاونت بهداشت دانشکده علوم پزشکی بهبهان گفت:  پیاده روی نقش بسزایی در کاهش قند خون، فشار خون و در مجموع برای سلامت بسیار مناسب است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • میزگرد تخصصی ارزیابی عملکرد رسانه‌ای ایران در عملیات وعده صادق در قم برگزار شد
  • کارکرد‌های مختلف وقف در نمایشگاه دستاورد‌های این نهاد
  • همایش روز شوراهای خراسان جنوبی برگزار شد
  • «ادز آپ» به بررسی چالش های تبلیغات دیجیتال در ایران می پردازد
  • همایش «ادزآپ» در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴ برگزار می‌شود
  • دبیرکل کتابخانه‌ها‌‌: مردم ایران کتاب‌نخوان نیستند + فیلم
  • نهاد کتابخانه‌ها با کمیته امداد تفاهمنامه امضا می‌کند
  • برگزاری نخستین همایش خوشنویسی «کاتبان وحی» + تصویر
  • برگزاری همایش پیاده روی خانودگی در بهبهان +فیلم
  • همایش پیاده‌روی همگانی به مناسبت روز ملی میمند برگزار شد