Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست به نقل از مخابرات منطقه تهران؛ ارتباط تلفنی مشترکان در مرکز مخابرات شهید مطهری با پیش شماره های 8810، 885 و 8870 تا 8872 در محدوده خیابان های سید جمال الدین اسدآبادی، بیستون، دهم و چهاردهم به مدت 12 ساعت مختل می شود.

در مرکز مخابرات شهید عرب سرخی با پیش شماره های 3374 تا3377 و 3337 تا 3339 در محدوده خیابان های غیوری، گلستان دوم، مالک اشتر، فدائیان اسلام و کوچه های شهید تاجیک، 8 متری نصر اختلال ایجاد می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در مرکز مخابرات شهید کرمی با پیش شماره های 6620 تا 6624 و 6629 تا 6631 در محدوده خیابان های پژاوند، آیت ا... سعیدی، پژاند و شهید احمد حسینی به مدت 72 ساعت با اختلال همراه است.

ارتباط تلفنی مشترکان در مرکز مخابرات توحید از ساعت 1 بامداد به مدت 4 ساعت مختل می شود.

بر اساس آخرین گزارش وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، ضریب نفوذ تلفن ثابت کشور در بازه زمانی ابتدای سال 1386 تا انتهای شهریورماه امسال در حالی به رقم 38.69 درصد رسید که در سال 1386 این ضریب33.43درصد و در پایان خردادماه امسال 38.61 بود.

تعداد تلفن های ثابت دایری کشور تا پایان خردادماه امسال 30 میلیون و 590 هزار و 323 شماره و تا پایان پارسال 30 میلیون و 506 هزار و 633 شماره بود.

البته رسیدن ضریب نفوذ تلفن ثابت به عدد 38.69 نشان دهنده آن است که با وجود توسعه تلفن همراه در کشور و توزیع بیش از 165 میلیون سیم کارت هنوز تلفن ثابت جایگاه خود را در بین مردم از دست نداده و همچنان وسیله ای محبوب برای ارتباط مردم با یکدیگر است.

تعداد مشترک پهن باند ثابت کشور تا پایان شهریورماه امسال در حالی به 10 میلیون و 490 هزار و 118مشترک رسیده که این تعداد تا پایان اسفندماه پارسال 9 میلیون و 408 هزار و 23 مشترک بوده است.

تعداد تلفن همگانی کشور نیز تا پایان خردادماه امسال 115 هزار و 550 دستگاه و تا پایان سال 1395 حدود 115هزار و 764دستگاه بود که این امر نشان از کاهش تعداد دستگاه های تلفن همگانی در کشور در رقابت با تلفن همراه است.

تازه ترین گزارش دفتر بررسی های فنی معاونت برنامه ریزی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تعداد روستاهای دارای تلفن خانگی را 48،976 روستا اعلام کرده؛ در حالی که این تعداد تا پایان اسفندماه پارسال 49 هزار و 29روستا بوده است.

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۶۸۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز برداشت خوشه‌های طلایی از مزارع کازرون از فردا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کازرون گفت: برداشت گندم از ۴۱ هزار هکتار از مزارع کازرون از فردا دهم  اردیبهشت آغاز می شود  و تا آخر خرداد.

حمید رشیدی با بیان اینکه  ۱۰ هزار هکتار از مزارع گندم این شهرستان آبی و مابقی دیم است افزود: پیش بینی می‌شود حدود ۵۰ هزار تن گندم از این مزارع تولید شود.

وی بیان کرد: با توجه به خشکسالی، کاهش بارندگی و کاهش کیفیت و میزان آب‌های سطحی، نسبت به  پارسال،  ۵۰ درصد کاهش عملکرد داشته ایم.
رشیدی گفت: کریم، دهدشت، قابوس، کوهدشت، ساورز و ارقام آبی سیروان، برات، آران، تیرگان، طلایی و سارنگ از ارقام گندم کشت شده در این شهرستان است.
وی افزود: شرکت غله و تعاون روستایی کازرون به عنوان مباشر ، مسئولیت خرید تضمینی گندم را با قیمت مصوب پایه ۱۷ هزار و ۵۰۰ تومان با توجه به شرایط اُفت بر عهده دارد.
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کازرون بیان کرد: پنج مرکز خرید و سیلوی شهرستان کازرون آماده خرید گندم از کشاورزان است.
شهرستان کازرون در غرب فارس و در فاصله ۱۳۰ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • آغاز برداشت خوشه‌های طلایی از مزارع کازرون از فردا
  • اختلالی در اینترنت مناطق مرکزی تهران نداریم
  • تولید نوکیای تقلبی متوقف می‌شود+ فیلم
  • راه اندازی فیبر نوری در ۳۴ روستای رشت
  • کاشت ۵۲ هزار نهال در بخش کدکن
  • حراج جدید شمش طلا فردا برگزار می‌شود
  • پاسخگویی به بیش از ۲۲ هزار گزارش مردمی در سال ۱۴۰۲
  • تا پایان سال آینده تهران ۷۵۰۰ اتوبوس فعال خواهد داشت
  • پوچتینو: در چلسی فقط من نباید خودم را ثابت کنم
  • ثبت ۱۵ هزار تماس با مرکز صدای مشاور بهزیستی