Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، آیت الله نورالله طبرسینماینده ولی فقیه در مازندران در سومین اجلاسیه استانی نماز با موضوع نماز و فضای مجازی گفت: نماز از اهمیت فراوانی در جامعه اسلامی برخوردار است  که اقامه آن مشکلات را رفع و انسان را به پروردگار نزدیک می کند.

وی با بیان اینکه دشمن، فضای مجازی را برای رسیدن به اهداف شوم خود راه اندازی کرد، گفت: استفاده بهینه از فضای مجازی نیازمند آموختن فرهنگ استفاده از آن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به اینکه امروز با استفاده از فضای مجازی پنج قاره دنیا در اختیار انسان است، افزود: رعایت معیار در استفاده از گزارشات و اخبار فضای مجازی باید به درستی انجام شود.

محمد اسلامی استاندار مازندران نیز با بیان اینکه امروز میزان حضور افراد در فضای مجازی بیشتر از حضور در فضای حقیقی است گفت: مصون ماندن جوانان از گزند دشمن در گرو نهادینه کردن افکار اسلامی در جامعه است.

وی نماز را سیمای دین و ندای اذان را شفابخش دانست و گفت: همه ی دستگاه ها به ویژه نهادهای فرهنگی می توانند در زمینه اشاعه فرهنگ نماز نقش آفرین باشند.

مسعود دریسی نماینده ستاد اقامه نماز کشور نیز در این اجلاسیه به نقش مهم خانواده ها و سپس مسئولان در اشاعه فرهنگ نماز اشاره کرد و گفت: متاسفانه رابطه انسان با خدا بسیار ضعیف شد که نسخه درمانی آن تنها اقامه نماز است.

وی با بیان اینکه امروز با یک فتنه چندلایه تحت عنوان فضای مجازی روبرو هستیم، افزود: ایدوئولوژی حذف ایمان در پس این تکنولوژی است.

حجت الاسلام عباسعلی ابراهیمی رییس ستاد اقامه نماز مازندران با بیان اینکه دشمنان امروز با هجمه فراوان تلاش دارند اجرای تکلیف دینی ما را با چالش مواجه کنند، افزود: استفاده مطلوب از ظرفیت های فضای مجازی پاسخی کوبنده به کج فهمی دشمنان است.

در این اجلاسیه از فعالان فضای مجازی، نخبگان حوزه فن آوری اطلاعات و تولید محتوا در بخش های کلیپ های ۶۰ ثانیه ای، طرح های گرافیکی، پادکست، نرم افزار موبایلی با موضوع نماز و فضای مجازی قدردانی شد.

انتهای پیام/ م

نقش فضای در ترویج فرهنگ نماز

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۶۸۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید/ ایران از واقعیت تا فضای مجازی

به رغم برخی سیاه نمایی‌ها در رسانه‌های معاند و فضای مجازی در خصوص تصویر ایران در افکار مردم جهان ویدیویی به تازگی منتشر شده که نادرست بودن این ادعاها را ثابت می‌کند.

به گزارش ایسنا، در ویدیویی که در ادامه مشاهده می‌کنید شامل نظرات جالب یک شهروند خارجی درباره ایران و ایرانیان است:

منبع: چند ثانیه

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تیپ خاص ناصر حجازی در فضای مجازی داغ شد!
  • تعامل دستگاه‌ها لازمه تبیین و ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر است
  • ۶۰ عنوان برنامه دهه کرامت در اردبیل برگزار می‌شود
  • برگزاری جلسه شورای فرهنگ عمومی بناب
  • هرقانونی در فضای مجازی به معنای محدود کردن فضای مجازی نیست!
  • عضو مجلس خبرگان: دشمن از فضای مجازی به عنوان قتلگاه جوانان استفاده می‌کند
  • ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیاز امروز جامعه است
  • دشمن برای جوانان فضای مجازی آلوده را تدارک دیده است
  • ببینید/ ایران از واقعیت تا فضای مجازی
  • مساجد پنهان در کوچه‌پس‌کوچه‌های توکیو