Web Analytics Made Easy - Statcounter

روش‌های بسیاری برای ساخت نمایش اسلاید در نرم‌افزار پاور‌پوینت وجود دارد. شما می‌توانید از افکت‌های مختلف برای نمایش اسلاید‌ها استفاده کنید، اندازه اسلاید‌ها را تغییر دهید و بسیاری تنظیمات دیگر را به دلخواه خود اعمال نمایید.

آی تی رسان: می‌توانید به نمایش خود، موسیقی اضافه کنید. در واقع می‌توانید یک یا چند آهنگ مختلف برای پخش در هنگام نمایش اسلاید‌ها انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ولی پرسش اینجاست که چگونه می‌توان این کار را انجام داد؟ نحوه انجام کار بسیار ساده است. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

اولین گام این است که مطمئن شوید یک فایل موسیقی مناسب بر روی کامپیوتر خود دارید، زیرا نرم‌افزار پاور‌پوینت هیچ گونه فایل صوتی یا آهنگی در خود ندارد که بتوانید از آن استفاده کنید.

پس از آنکه آهنگ مورد نظر خود را انتخاب کردید، نرم‌افزار پاور‌پوینت را اجرا کرده و نمایش اسلایدی که قصد اضافه کردن آهنگ به آن را دارید، باز کنید:

1- در نوار ریبون بالای صفحه بر روی برگه Insert کلیک کنید.

2- بر روی آیکون Audio کلیک کنید.

3- گزینه Auido on my PC را انتخاب کنید. (همچنین با کلیک بر روی گزینه Record Audio می‌توانید در همان لحظه یک فایل صوتی ضبط کرده و از آن استفاده کنید.)

4- از صفحه جستجوگر فایل، محل فایل آهنگ را پیدا کرده و بر روی گزینه Insert کلیک کنید.

 

پس از اضافه کردن فایل صوتی به نمایش اسلاید، برگه Playback به برگه‌های نوار ریبون اضافه می‌شود. از طریق این برگه می‌توانید تنظیمات مربوط به پخش شدن آهنگ را مشخص نمایید.

 

برخی از تنظیمات جالبی که می‌توانید اعمال کنید:

اگر گزینه Play across slides را تیک بزنید، آهنگ بر روی تمام اسلاید‌ها پخش می‌شود.
با انتخاب و تیک زدن گزینه Loop until finished، آهنگی که انتخاب کرده‌اید تا زمانی که نمایش اسلاید‌ها پایان یابد، تکرار می‌شود.
با استفاده از گزینه Trim Audio می‌توانید طول یک آهنگ را کوتاه کنید تا مناسب با زمان پخش اسلاید‌ها شود.

آیا شما نیز تاکنون از فایل‌های صوتی در پاور‌پوینت استفاده کرده‌اید؟ نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۶۸۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۵۰ هزار معلم جدید به آموزش وپرورش اضافه خواهند شد

ایسنا/مازندران معاون حقوقی و پارلمانی وزیرآموزش و پرورش از اضافه شدن حدود ۱۵۰ هزار نفر به عنوان معلم و نیروی جدید به آموزش و پرورش حداکثر تا بهار سال آینده خبر داد.

قاسم احمدی لاشکی امروز در حاشیه شانزدهمین همایش تجلیل از نخبگان علمی و المپیاد دانش آموزی آمل به خبرنگار ایسنا گفت، آموزش و پرورش کشور درچند سال گذشته با کمبود شدید نیرو مواجه شده که با پیگیری‌های دولت ومجلس، تاکنون جذب‌های خوبی صورت گرفته است.

وی افزود: درسال ۱۴۰۲ به تعداد حدود ۲۸ هزار و۱۹۷ نفر نیروی آموزش ابتدایی از محل اعمال ماده  ۲۸ اساسنامه دانشگاه فرهنگیان برای آموزگاری جذب شدند.

معاون حقوقی و پارلمانی وزیرآموزش و پرورش ادامه داد: پس از این تعداد بیش از ۲۲هزار نفر در حوزه متوسطه شاخه نظری، فنی وحرفه ای و همچنین حدود ۳۰ هزار نفر هم در دانشگاه فرهنگیان برای یک دوره چهارساله جذب شدند.

احمدی لاشکی با اشاره به اینکه در گام نخست بیش از ۸۰ هزار نفر امسال وارد مجموعه آموزش و پرورش شدند، تصریح کرد، در۱۸ اسفند امسال نیز آزمون استخدامی برای جذب بیش از ۲۸هزار نفر برگزار شد.

وی افزود: برای جذب نیروهای مراقب سلامت، امور پرورشی و تربیتی و معلمان ورزش در تاریخ ۳۰ فروردین ماه سال آینده آزمون سراسری برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد، در آزمون دیگری که ۲۸ اردیبهشت سال آینده پیش‌بینی شده برای جذب کمبود معلم درمقطع متوسطه شاخه‌های نظری، فنی وحرفه‌ای به تعداد بیش از ۲۴ هزار نفر برگزار خواهد شد.

وی یادآورشد، در روزهای ۶و ۷ اردیبهشت ماه سال آینده نیز پیشنهاد برگزاری آزمون دانشگاه فرهنگیان مستقل از کنکور سراسری دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی و بقیه رشته‌ها داده شده که امیدوار به برگزاری آن هستیم و امیدواریم حداقل ۳۵ هزار نفر دیگر نیز در این وضعیت جذب شوند.

 بکارگیری بازنشسته‌ها برای کمبود معلم

معاون حقوقی و پارلمانی وزیر آموزش و پرورش با اشاره به کمبود نیروهای مدارس نیز گفت، پیشنهاد شده تا بخشی از کمبود نیرویی از محل اضافه کار شاغلان، استفاده از ظرفیت نیروهای بازنشسته که سران قوا هم مصوبه‌ای در این خصوص دادند و مجلس در بودجه سال ۱۴۰۳ نیز مجوز استفاده از آن را داده است، بکارگیری می‌شوند.

احمدی لاشکی گفت، با برگزاری آزمون‌های استخدامی وشرایط بکارگیری نیروهای بازنشسته، بخشی از کمبود نیرو و چالش احتمالی کمبود معلم درسال تحصیلی آینده برطرف خواهد شد.

 مشارکت بیش از ۸هزار میلیارد تومانی خیران برای ساخت مدرسه

معاون حقوقی و پارلمانی وزیر آموزش و پرورش همچنین از افزایش دو برابری مشارکت خیران مدرسه ساز درکشور برای برطرف کردن کمبودهای آموزشی اشاره کرد و گفت، تعهدات خیران مدرسه ساز امسال به بیش از ۸هزار میلیارد تومان افزایش یافته و انتظار است که به همین میزان هم دولت درتکمیل طرح‌های نیمه تمام آموزشی و پرورشی کشور با خیران مشارکت کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • چطور پشت خطی را در گوشی‌ها و اپراتور‌های مختلف فعال کنیم؟
  • آموزشگاه زبان خوب را چگونه پیدا کنیم؟
  • تجربه راحت خرید آنلاین کتاب با بوکلند
  • پیشنهاد اسطوره به بارسا: پپ یا آرتتا را انتخاب کنید!
  • آموزش: چگونه از گوگل فوتوز عکس دانلود کنیم؟
  • نحوه دانلود عکس از Google Photos
  • مدیر خانه مطبوعات و رسانه های خراسان رضوی انتخاب شد
  • ۱۵۰ هزار معلم جدید به آموزش وپرورش اضافه خواهند شد
  • با این 5 ترفند قیمت تور کیش را تا 50 درصد کاهش دهید
  • سفر زیر چتر دید و بازدید