Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: رئیس کلانتری 127 نارمک، با اشاره به دستگیری دو توزیع کننده حرفه ای مواد مخدر در محدوده، گفت: حرکت یک طرفه این متهمان با موتورسیکلت در خیابان به دستگیری آنها منجر شد.

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، سرهنگ محمد مهدی ربیعی، رئیس کلانتری 127 نارمک در تشریح این خبر گفت: عصر روز گذشته ماموران گشت انتظامی این کلانتری هنگام گشتزنی در محدوده وحیدیه دو موتورسوار را که در خیابان به صورت یک طرفه با سرعت زیاد در حال عبور بودند، مشاهده کرده و برای رسیدگی به موضوع وارد عمل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس کلانتری 127 نارمک افزود: ماموارن گشت انتظامی به تعقیب این دو موتورسوار پرداختند و به آن ها دستور توقف دادند اما مظنونان بدون توجه به دستور پلیس Police ضمن انجام حرکات مارپیچ و خطرناک تلاش کردند از دست ماموران بگریزند.
وی عنوان داشت: این امر به تعقیب و گریزی چند دقیقه ای منجر شد، تا این که ماموران برای جلوگیری از وقوع خطر برای شهروندان و تصادف Crash احتمالی با شلیک هوایی موتورسواران را مجبور به توقف و تسلیم کردند.
رئیس کلانتری 127 تصریح کرد: با توقف مظنونان، پلیس هر دو را به جرم Crime تخلف رانندگی و همچنین عدم تمکین به دستور پلیس، بازداشت و به همراه موتورسیکلت به کلانتری کرد و تحت بازجویی های انجام شده این متهمان به حمل و قاچاق Contraband مواد مخدر Drugs اعتراف و علت فرار Escape خود را نیز همراه داشتن مقادیری مواد مخدر بیان داشتند.
این مقام انتظامی اظهار کرد: در بازرسی از متهمان مقادیری مواد مخدر از جمله 10 بسته کوچک تریاک و همچنین سلاح سرد کشف و هر دو متهم با تکمیل پرونده راهی دادسرا شدند.
در سوابق پرونده این متهمان جرایمی از قبیل، سرقت، حمل سلاح سرد، خرده فروشی مواد مخدر و نزاع و درگیری مشاهده می شود.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۶۸۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات دستگیری شرور قمه‌به‌دست خیابان انقلاب

به گزارش «تابناک» به نقل از تسنیم، سرهنگ سعید راستی در بیان جزئیات این خبر اظهار کرد: هفتم ادیبهشت ماه، جراحت شهروندی در پی درگیری یک اراذل و اوباش در محدوده خیابان "انقلاب" تهران به ماموران پایگاه سوم سازمان اطلاعات پلیس تهران اعلام شد و بررسی موضوع در دستور کار ماموران این پلیس قرار گرفت.

وی عنوان کرد: بررسی‌های اولیه نشان از این داشت متهم با استفاده از سلاح سرد قمه قدرت نمایی و پس از جراحت شهروند از محل متواری شده است.

این مقام انتظامی به انجام تحقیقات میدانی و شناسایی هویت و مخفیگاه متهم اشاره کرد و ابراز داشت: پس از هماهنگی‌های قضائی متهم در مخفیگاهش در محدوده میدان نیلوفر تهران دشتگیر و به پایگاه سوم این این پلیس انتقال یافت.

سرهنگ راستی به معرفی متهم به مراجع قضائی اشاره و خاطرنشان کرد : پلیس در مسیر تحقق این مهم با قاطعیت و جدیت کامل با ارازل و اوباش و افرادی که قصد بر هم زدن نظم و امنیت عمومی و آسایش و امنیت شهروندان را داشته باشند برخورد جدی خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • تریاک از معده قاچاقچی در اسفراین کشف شد
  • کشف هروئین از معده قاچاقچیان در جهرم
  • ماجرای تیراندازی در دولت آباد چه بود؟
  • ۱۵۰ بسته هرویین در معده ۲ قاچاقچی
  • جزئیات دستگیری شرور قمه‌به‌دست خیابان انقلاب
  • انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه
  • کشف محموله ۸۶ کیلویی مواد مخدر در محور کاشان - قم
  • کشف ۴۳۰ کیلوگرم تریاک و حشیش از سوی یگان‌ ویژه
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • دستگیری ۹ خرده فروش مواد مخدر در شهرستان بهارستان