Web Analytics Made Easy - Statcounter

وبسایت رسمی برنامه نود - خداداد عزیزی درباره گل به یادماندنی اش در هشتم آذر و همچنین بازی یادبودی که روز شنبه به همت او با حضور بزرگان فوتبال ایران برای کمک به زلزله زدگان و یادبود ابراهیم آشتیانی برگزار خواهد شد با ما صحبت کرد.

به گزارش وبسایت نود، هشتم آذر هر سال یادآور گل به یادماندنی خداداد عزیزی به استرالیا و صعود تاریخی ایران به جام جهانی است و طبیعی است که در این روز حماسه ساز ملبورن به سوالات متعدد رسانه ها پاسخ دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عزیزی امروز به سوالات خبرنگار سایت نود پاسخ داد که مشروح آن از نظرتان می گذرد:

*بار دیگر هشتم آذر شد و طبیعی است که دوباره درباره آن گل خاطره انگیز از شما سوال می‌شود.

بله هشتم آذر و یکی دو روز قبل و بعد از آن تماس های زیادی از سوی خبرنگاران گرفته می شود و من هم پاسخگوی سوالاتشان هستم. چقدر باید درباره این گل حرف بزنم. البته خیلی ها می گویند آن گل متعلق به من نیست و متعلق به فوتبال ایران ولی خب نمی خواهم برداشت های دیگری هم از این مسئله شود.

*امروز توییتر فیفا گل شما به استرالیا را جزو یکی از ماندگارترین و تاریخی ترین گلهای تیم ملی ایران عنوان کرد.

آن گل یک گل خاص و تاریخ ساز بود و فوتبال ما بعد از 20 سال به جام جهانی رفت. در آن بازی دیدید که چه اتفاقات عجیب و غریبی رخ داد، حملات استرالیایی ها و بعد هم همت بچه های ما در آن جو وحشتناک. خیلی چیزها دست به دست هم داد تا ما سربلند و فاتح به ایران برگردیم. آن مسابقات مثل یک ماراتن بود و آن گل هم برای مردم پیام آور شادی بود. من به تنها چیزی که فکر می کنم شادی مردم است و فکر می کنم تا زمانی که مردم با آن گل خاطره دارند و آن را از یاد نمی برند این گل هم کهنه نخواهد شد.

*فکر می کنی که مردم آن بازی را فراموش کنند؟

بعید می دانم که آن بازی از یادها برود. آن بازی چیزهای خاصی داشت که فکر می کنم تا ابد در ذهن مردم باقی بماند. آن گلی هم که من زدم ماحصل زحمات همه بچه ها بود. واقعا ما در آن دوره از  مسابقات سختی های زیادی کشیدیم و حقمان بود که به جام جهانی برویم و خدا را شکر که به حقمان رسیدیم. حیف بود آن نسل به جام جهانی نرود.

*خاطره ای از آن گل باقی مانده که نگفته باشی؟

خاطره که زیاد است ولی گفتم تنها چیزی که هرگز نمی توانم آن را فراموش کنم شادی مردم بود. مردم با آن صعود لحظات فوق‌العاده خوش و فراموش نشدنی را سپری کردند و انگار که بوی آن گل هنوز از بین نرفته است.

*اتفاق جالبی رخ داده و شما تیمی را تدارک دیدید که برای یادبود ابراهیم آشتیانی و کمک به زلزله زدگان به مصاف رسانه ورزش خواهد رفت و تقریبا 80 درصد نفرات آن بازیکنانی هستند که در هشتم آذر برابر استرالیا به میدان رفتند.

برای خودم هم جالب است و دوستان در تیم رسانه گفتند برای یادبود ابراهیم آشتیانی تیمی جمع کنیم و پس از آن زلزله هم اتفاق افتاد و ما دو مراسم را تلفیق کردیم و انشاءالله یک بازی خوب برگزار می شود. به قول شما اکثر بچه هایی که قرار است بازی کنند همان نفرات هشتم آذر هستند. مابقی هم یا در جام جهانی بودند یا جزو نخبگان فوتبال ما در دهه نود محسوب می شوند.

*خیلی ها که کمتر در مسابقات سمبلیک به میدان می روند از جمله احمدرضا عابدزاده و علی کریمی در این مسابقه حضور دارند و به دعوت شما پاسخ مثبت داده اند.

این بچه ها و بزرگان فوتبال به من لطف دارند. هر وقت تماس گرفتم و جایی دعوتشان کردم هیچ کدام از آنها نشده رویم را زمین بیندازند.

*ولی علی کریمی سالهاست در چنین بازی هایی به میدان نرفته است.

علی واقعا به من لطف دارد و هیچ وقت به من نه نگفته است، عابدزاده و علی دایی هم همین طور هستند. علی دایی در روسیه حضور دارد و در این بازی شرکت نمی‌کند. مهدی مهدوی کیا هم قول داده شنبه به ایران برسد و در این بازی به میدان برود. حضور احمدرضا عابدزاده هم قطعی است و آقا کریم باقری، میناوند، شاهرودی، استیلی و خیلی های دیگر هم هستند که از همه شان ممنونم و امیدوارم مراسم بزرگداشت آقای آشتیانی به خوبی و باشکوه برگزار شده و یاد و خاطره این بزرگرد فوتبالمان گرامی داشته شود و بتوانیم برای کمک به زلزله زدگان هم اقدام خوبی انجام دهیم.

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۶۹۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه انجمن اسلامی فارغ التحصیلان آمریکا و کانادا در پی جنبش جهانی حمایت از فلسطین

انجمن اسلامی فارغ التحصیلان آمریکا و کانادا به مناسبت جنبش‌های جهانی برای آزادی فلسطین در سراسر دنیا بیانیه صادر کرد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، انجمن اسلامی فارغ التحصیلان آمریکا و کانادا به مناسبت جنبش‌های جهانی برای آزادی فلسطین در سراسر دنیا بیانیه صادر کرد.

متن این بیانیه بدین شرح است:

بسم رب الشهداء و الصدیقین 
سلام فرشتگان بر سرداران رشید حضرت، ولی عصر ارواحنا و ارواح العالمین له الفداء.  

انقلابیون و مجاهدین اندیشمند ایرانی، طی عملیاتی غرورآفرین در سحرگاه ۲۶ فروردین ماه با رمز یا رسول الله (ص) که در آن اخلاق، اقتدار، علم و فنآوری درهم آمیخته شده بود، یک پیروزی تاریخی-حماسی را به امت واحده اسلام هدیه دادند.  


هیمنه تاریخی و البته پوشالی اسرائیل غاصب یک شبه فروریخت! پهپاد‌ها و موشک‌های قدیمی ایران سامانه‌های پدافندی چهار قدرت هسته‌ای جهان را به سخره گرفته و دو پایگاه نظامی که به عنوان امن‌ترین پایگاه‌های نظامی در جهان شناخته می‌شدند را با تلفات بسیار بالا به نابودی کشاندند.

پایگاه‌هایی که آشیانه‌های جنگنده‌های ۱۲۰ میلیون دلاری اف ۳۵ و نیز پیشرفته‌ترین تجهیزات جاسوسی جهان در آن جای گرفته بود. اعتراف وزیر امنیت داخلی رژیم آپارتاید صهیونیستی مبنی بر انهدام کامل این دو پایگاه به همراه شمار تلفات بالا، تاییدی بر ادعای مقامات نظامی ایران است.


در این عملیات سهمگین حیدری-خیبری، خامنه‌ای دریادل با سپاه و ارتش مکتبی و ملت مبارز و شهیدپرور ایران مرهم بر دل مظلومان غزه گذاشتند و فرمانده کل قوا در میدان اثبات کرد که یدالله فوق ایدیهم.

یاد پیر عارف جماران، خمینی کبیر (ره)، بخیر که می‌فرمود با یک دست قرآن و با دست دیگر اسلحه را برگیرید و چنان از حیثیت خود دفاع کنید که فرصت اندیشیدن را از دشمن بگیرید!
 
توکل بر ذات اقدس احدیت و اندیشه قرآنی، گرانیگاه این حرکت توحیدی است. حاشا که تنها صحبت از انتقام خون سرداران شهید سلیمانی، زاهدی، حجازی و دیگر همرزمان آنان باشد؛ بلکه فراز دیگری از دستاورد‌های انقلاب شکوهمند اسلامی بر صحنه تاریخ ثبت گردید و با اقتداری شگفت‌انگیز معادلات جدیدی وارد میدان نبرد جهانی شد.  

عملیات وعده صادق نخستین اقدام میدانی برای انهدام اسرائیل غاصب است!  

و اکنون رویداد‌های پس از عملیات طوفان الاقصی، که ذات خبیث دشمن وحشی و نژادپرست صهیونیستی را در کشتار وحشیانه کودکان و زنان و مردم مظلوم غزه به جهانیان نشان داده، و همچنین صبر و استقامت و توکل مردم غزه و نیز شجاعت و صلابت و مقاومت مبارزان جبهه مقاومت، و در نهایت عملیات غرورآفرین و بی‌نظیر *وعده صادق* چنان وجدان‌های پاک مردم کشور‌های گوناگون دنیا را بیدار کرده و آن‌ها را در دفاع جانانه از احیای کشور مستقل فلسطین به حرکت درآورده که این امر فرصت چشمگیر و بی‌نظیری را برای تحقق آرمان‌های فلسطینی امامین انقلاب فراهم آورده است. حرکت و جنبش مردم در سراسر جهان با شعار آزادی فلسطین از بحر تا نهر، خود خاطرات ماه‌های پیش از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی در ایران را در اذهان تداعی می‌کند و از امروز مسئولیتی سنگین‌تر بر دوش دولت و مجلس انقلابی و همه آزادیخواهان و انقلابیونی که دل در گرو نابودی این غده سرطانی و آزادی فلسطین عزیز بسته‌اند، قرار می‌دهد.

روشن است که انقلابیون برای تداوم این امواج خروشان مردمی در حمایت از آرمان‌های فلسطین باید تا حصول نتیجه نهایی برنامه‌ریزی شایسته‌ای داشته باشند.

انجمن اسلامی فارغ التحصیلان آمریکا و کانادا به همراه امت اسلام و ملت غیور ایران برای پیروزی نهایی فلسطین، محور مقاومت و رزمندگان سرافراز ایران دست به دعا برمی‌دارد و مطمئن است که وَ مَن یَتَوَلَّ اللَّهَ وَ رَسولَهُ وَ الَّذینَ آمَنوا فَإِنَّ حِزبَ اللَّهِ هُمُ الغالِبونَ.


السلام علیکم و رحمة الله و برکاته 
انجمن اسلامی فارغ التحصیلان آمریکا و کانادا

دیگر خبرها

  • اوسمار: پرسپولیس همیشه هجومی بوده، حتی زمان یحیی
  • شکار ۳ امتیازی آلومینیوم از تهران/شاگردان حسینی موقتا در رده هشتم
  • تیم ملی فوتسال ایران چهارم جهان شد/ فوتسال بانوان در رده هشتم
  • اولین رنکینگ رسمی فوتسال جهان/ مردان ایران در رده چهارم، بانوان هشتم
  • اولین رنکینگ رسمی فوتسال جهان؛ مردان ایران چهارم، زنان هشتم
  • درآمد ۳۰۰ میلیاردی مردم فارس از تولید انرژی خورشیدی
  • ارائه خدمات پزشکی رایگان در جزیره قشم
  • درخواست انتخاباتی یک نماینده مجلس از مردم
  • لزوم واکنش ایران اقدام اخیر رسانه انگلیسی علیه امنیت روانی مردم
  • بیانیه انجمن اسلامی فارغ التحصیلان آمریکا و کانادا در پی جنبش جهانی حمایت از فلسطین