Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-05-03@15:30:21 GMT

ادامه روند افزایشی نرخ ارز در چهارراه استانبول

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۸۷۰۶۷۰

خرداد: چهارراه استانبول همچنان مسیر گرانی را در پیش گرفته است. بعد از هفته‌ها گفت‌وشنود در خصوص قیمت ارز در بازار،   اما باز هم دلار  روی ریل  افزایش قیمت حرکت می‌کند.  با استناد به جدول قیمتی که روی تارنمای  شبکه اطلاع رسانی طلا، ارز و سکه قرار گرفته است،  قیمت  دلار  بعد از آنکه در ساعات اولیه روز  نسبت به روز گذشته بدون تغییر مانده بود، اما از ساعت 2 بعد از ظهر روند افزایشی خود را آغاز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

    امروز آخرین قیمت دلار در  چهارراه استانبول با 12 تومان افزایش به 4136 تومان رسید.  امروز 9  ارز در بازار آزاد گران شد. بر اساس این گزارش یورو با 27 تومان افزایش  4995 تومان فروخته شد، پوند به 5619 تومان رسید، درهم امارت 1141 تومان شد لیر ترکیه با 2 تومان افزایش 1076 تومان شد.    ادامه روند افزایشی قیمت ارز در بازار آزاد باعث شده بسیاری از دست‌اندرکاران بازار بیش از هر زمان دیگری به این نتیجه برسند دلار به خواست و اراده دولت گران شده است. هر چند، دیشب وقتی رئیس جمهوری در خصوص برنامه 100 روزه اش گزارش داد، این نکته را هم یادآور شد کi دولت هیچ نصیبی از گرانی ارز در بازار آزاد نمی‌برد و در صدد کنترل بازار است، اما گویا واقعیت راوی داستان دیگری است. رئیس جمهور گفته است: « من تلاشم در دولت یازدهم و دوازدهم اینگونه بوده و خواهد بود که نرخ ارز را متعادل نگه داریم و آنچه نیاز ارزی ما است با درآمد ارزی ما متعادل باشد البته درآمد ارزی ما بسیار بیشتر از نیاز ارزی ما است که اعم از نفت و میعانات و صادرات غیر نفتی که در مجموع حساب کنیم، با نیاز ارزی ما درآمد ما خیلی بیشتر است و از این نظر ما تراز مثبتی داریم.»    او  با اشاره به این که مردم نباید نگران باشند که فکر کنند یک نوسان شدیدی در نرخ ارز امسال یا درسال های آینده ایجاد خواهد شد، این نکته را هم یادآور شده است: « برنامه دولت این نیست و بنای ما بر این نیست و مهمترین اصلی که در اقتصاد مدنظر داریم، بحث آرامش است و برای اینکه مردم برای اقتصاد خود بتوانند آینده را ببینند و عدم قطعیت در اقتصاد پیش نیاید و از نظر تورم مردم بدانند تورم تک رقمی است .»  برچسب ها: ادامه ، روند افزایشی ، نرخ ارز ، چهارراه استانبول

منبع: خرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۷۰۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت جدید طلا امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ / طلا سقوط کرد

قیمت طلا در بازار جهانی ۱.۷ درصد کاهش یافت و در کانال ۲ هزار و ۳۰۰ دلار فرود آمد. بر همین اساس، اونس طلا در بازار جهانی ۲ هزار و ۲۹۴ دلار قیمت دارد که کاهش ۴۲ دلاری را نشان می‌دهد.

آن‌طور که گزارش‌ها نشان می‌دهد، قیمت طلا در طول یک هفته گذشته افت ۲۶ دلاری و به عبارتی ۱.۱ درصدی را تجربه کرده است. اما همچنان عملکرد بازار جهانی طلا در طول یک ماه گذشته، افزایش ۶۲ دلاری قیمت اونس طلا را نشان می‌دهد.

بنا به این گزارش، تحلیلگران پیش‌بینی‌های خود را در مورد قیمت طلا در سال ۲۰۲۴ افزایش دادند و انتظار داشتند که مشکلات ژئوپلیتیکی تدریجی برای سرمایه‌گذاران به پناه بردن به دارایی‌های امن و افزایش قیمت‌های رکورددار بیشتر با تقویت ذخایر بانک‌های مرکزی افزایش یابد.

منبع: خبرآنلاین

tags # قیمت طلا سایر اخبار قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟ اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟

دیگر خبرها

  • قیمت دلار در بازار باز هم پایین تر می آید؟
  • روند کاهشی نرخ ارز ادامه دارد؟
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • گشتی در اقتصاد جهان | خوش‌بینی صندوق بین‌المللی پول به اقتصاد آسیا
  • طلای جهانی سقوط کرد
  • سفر فرزین به عربستان شوک مثبت ارزی رقم زد
  • توقف در روند کاهشی دلار؛ خریداران دوباره برگشتند!
  • قیمت جدید طلا امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ / طلا سقوط کرد
  • چرا روند کاهشی دلار متوقف شد؟
  • پیش‌بینی قیمت دلار ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ / دلار زیر چتر کدام رخداد جان گرفت؟