Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حجت‌الاسلام مرتضی محمدیان ظهر امروز در همایش استانی وقف و رسانه، وقف را حفظ جامعه در مقابل آسیب‌ها دانست و اظهار داشت: وقف یکی از موهبت‌های الهی است که برای ترویج آن در جامعه باید اهمیت آن از کودکی آموزش داده شود.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر با اشاره به رسالت و تکلیف اصحاب رسانه در این عرصه بیان کرد: دو رسالت اولویت‌دار اصحاب رسانه تکلیف‌گرایی در مسیر انقلاب اسلامی و جبهه حق و توجه‌بخشی به افکار عمومی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه استان بوشهر دارای موقوفات بسیاری است افزود: این استان بیش از ۲ هزار و ۷۰۰ موقوفه دارد که درآمد آن بیشتر در زمینه روضه خوانی اباعبدالله الحسین (ع)، اعزام زائران به عتبات عالیات و انس با قرآن وقف شده است.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر از تامین درآمد ۲ میلیارد ریالی امسال خبرداد و خاطر نشان کرد: امسال ۲ میلیارد ریال از محل موقوفات و کمک‌های مردمی استان بوشهر جمع‌آوری شد که در اربعین حسینی در مرز شلمچه از زائران پذیرایی شد.

محمدیان با اشاره به مشارکت اداره اوقاف در رسیدگی به زلزله‌زدگان کرمانشاه تصریح کرد:در راستای رسیدگی به مشکلات آسیب دیدگان از زلزله کرمانشاه، یک تریلر آب‌بسته بندی و یک کامیون ملزومات ضروری و مقداری وجه نقد از سوی اوقاف بوشهر به مناطق زلزله زده کرمانشاه ارسال شد.

وی با بیان اینکه بوشهر و جم در میزان موقوفات در استان بوشهر پیشتاز هستند افزود: بسیاری از اسناد موقوفات استان بوشهر در زمان پهلوی از بین رفته است.

انتهای پیام /پ

اوقاف بوشهر ۲ ‌تریلری و کامیون ‌کمک برای مناطق زلزله‌زده ارسال کرد

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۷۱۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید میدانی رئیس سازمان مدیریت بحران کشور از بنا‌های آسیب دیده زلزله ۹۶


 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه ،رئیس سازمان مدیریت بحران کشور  گفت : مسؤلان دولت گذشته بدون توجه به وضعیت این بناها، با برگزاری یک جشن رسانه ای، اعلام کردند که بازسازی خرابی‌های زلزله تمام شده است.

محمد حسن نامی دیروز در سفری دو روزه با هدف بازدید از برخی حوزه‌های مدیریت بحران و ساختمان‌های آسیب دیده از زلزله ۱۳۹۶ به استان کرمانشاه سفر کرده است.

برنامه سفر معاون وزیر با حضور در شهرستان سرپل ذهاب با دیدار با خانواده شهدا و بازدید از ساختمان‌های زلزله زده و آسیب دیده شهرستان آغاز شد.

بازدید از آبشوران، قره سو، سالن‌های چند منظوره شهر کرمانشاه، بافت فرسوده کرمانشاه و... از دیگر برنامه‌های معاون وزیر است.

دیگر خبرها

  • ایمن‌سازی کرمانشاه ۴۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار می‌خواهد
  • ساختمان‌های اداری باقیمانده در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه بازسازی و تکمیل می‌شود
  • مبلغ مسئولان کرمانشاه برای تکمیل مناطق زلزله‌زده دقیق نیست
  • واریز ۵۲۷ میلیارد تومان به خزانه دولت از محل فروش سوخت در مرز کرمانشاه
  • بازدید میدانی رئیس سازمان مدیریت بحران کشور از بنا‌های آسیب دیده زلزله ۹۶
  • زلزله ۳.۱ ریشتری حوالی ازگله در استان کرمانشاه را لرزاند
  • افزایش بهره وری موقوفات در دستور کار سازمان اوقاف قرار دارد/ از دانشمندان ایرانی حمایت می‌کنیم
  • طرح باک پُر در مرز پرویزخان به صورت رسمی از روز شنبه اجرا می شود
  • اداره سرمایه انباشته وقف باید علمی باشد/ تحقق شعار سال در حوزه کشت و صنعت
  • پیش‌بینی ما از منافع وقف در سال جاری ۲۰ همت است/ هزینه چهار هزار میلیارد تومان برای نیات واقفان