Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیستان و بلوچستان هفته آینده میزبان اولین سفر از دور دوم سفرهای استانی رئیس جمهور است.

خبرگزاری فارس: استاندار سیستان و بلوچستان گفت: سیستان و بلوچستان هفته آینده میزبان اولین سفر از دور دوم سفرهای استانی رئیس جمهور است.

به گزارش روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، سیستان و بلوچستان هفته آینده میزبان اولین سفر از دور دوم سفرهای استانی رئیس جمهور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: اولین سفر از دور دوم سفرهای ریاست جمهوری روز شنبه 11 آذرماه با دیدار مردمی حجت‌الاسلام روحانی در شهرستان زابل آغاز می‌شود و با جلسه توسعه سرمایه‌گذاری و دیدار با دانشجویان و برگزیدگان گروه‌های مختلف در زاهدان ادامه می‌یابد.

محبی افزود: رئیس جمهور روز یکشنبه 12 آذرماه نیز برای افتتاح و بهره‌برداری از طرح توسعه بندر و اسکله شهید بهشتی چابهار و حضور در شورای اداری و نشست مطبوعاتی به این شهرستان سفر خواهد کرد.

استاندار سیستان و بلوچستان اظهار امیدواری کرد: حضور وزرا و هیئت همراه رییس جمهور، موجب شتاب در روند توسعه استان می شود.

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۷۱۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصوبات سفر رئیس‌جمهور به دامغان اطلاع رسانی عمومی شود

حجت الاسلام محمد حسن رستمیان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته دامغان در مصلای این شهرستان ضمن اشاره به سفر هفته گذشته رئیس جمهور به استان سمنان و شهرستان دامغان، گفت: مردم انتظار دارند که دولتی‌ها به صورت شفاف میزان اعتبارات و مصوبات را بیان کنند.

وی با بیان اینکه مصوبات سفر رئیس جمهور به دامغان اطلاع رسانی عمومی شده و مسئولان گزارش عملکرد خود را نیز بیان کنند، افزود: اعلام تعداد مصوبات و میزان اعتبارات دور دوم سفر رئیس جمهور به استان و شهرستان دامغان یک مطالبه عمومی است

امام جمعه دامغان در ادامه ضمن اشاره به هفته کارگر و با بیان اینکه اسلام برای این قشر ارزش و جایگاه خاص قائل است، تاکید کرد: مسئولان باید از حق و حقوق کارگران دفاع کنند تا این قشر با انگیزه بیشتری به رشد تولید کمک کند.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • برگزاری ۶۰ برنامه فرهنگی در سیستان و بلوچستان
  • برخی پروژه هایی که رئیس جمهور در سفرهای استانی افتتاح می کند، آنقدر کوچک است که توسط بخشدار محل هم قابل افتتاح است
  • پرچم فلسطین بر گردن اولین رئیس جمهور آمریکا! | عکس
  • نصب ۲۰ دوربین پلاک‌خوان برای اولین‌بار در شهرستان زابل
  • مصوبات سفر رئیس‌جمهور به دامغان اطلاع رسانی عمومی شود
  • هشدار رئیس جمهور فرانسه به اروپا: نباید دست نشانده آمریکا باشیم
  • کشف یک دفینۀ «معطّر» در زیر خانۀ اولین رئیس‌جمهور آمریکا (+عکس)
  • خبر‌های خوش سیستان و بلوچستان در هفته‌ای که گذشت
  • کنایه رییس دفتر رئیس جمهور سابق به آمارهای رییسی (فیلم)
  • روایت رسانه‌های پاکستانی از دستاورد‌های اولین سفر رئیس جمهور به اسلام آباد