Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس حوادث جام نیـوز، صبح امروز جلسه رسیدگی به اتهامات متهم پرونده اهورا در دادگاه کیفری یک استان گیلان به ریاست قاضی لسانی برگزار شد.

 

بهروز عزیزی فرد، وکیل اولیای دم اهورا پس از جلسه دادگاه گفت: قسمتی از این جلسه به صورت علنی و قسمتی به صورت غیرعلنی برگزار شد و طبق گفته قاضی پرونده تا یک هفته دیگر حکم صادر خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وکیل اولیای دم اهورا در ادامه بیان کرد: متهم در جلسه دادگاه سعی در انکار اتهامات خود داشت و ادعا می کرد که اعترافات وی تحت فشار بوده است اما تمام شواهد و نظریات موجود در پرونده خلاف این را به وضوح ثابت می کند و چیزی نیست که بتوان آن را انکار کرد.


وی در ادامه خاطرنشان کرد: متهم در قسمتی از جلسه دادگاه در خصوص نحوه قتل اهورا مدعی شد که یک ضربه به او زده است و منکر قتل شد این در حالی است که نظریه پزشکی قانونی ثابت می کند 21 ضربه به سر اهورا وارد شده است.


عزیزی فرد در خصوص آخرین وضعیت شکایت از مادر اهورا نیز گفت: اتهامات وی به صورت جداگانه در حال رسیدگی است.

 


وی در پایان در خصوص تنها خواسته پدر اهورا بیان کرد: قطعا خواسته پدر اهورا اعدام در ملا عام متهم پرونده است.


روز 22 مهرماه سال جاری جنایت هولناکی در شهر رشت رقم خورد که بار دیگر نه تنها رشت بلکه کل کشور را در حیرت و ناراحتی فرو برد.


دراین جنایت هولناک پسربچه دو ساله به نام اهورا توسط ناپدریش در لاکان رشت پس از تجاوز وحشیانه با کوبیدن سر وی به دیوار به قتل رسید.

رکنا

110

منبع: جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۷۵۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترس نتانیاهو از صدور قرار بازداشت در دادگاه بین المللی کیفری

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از شبکه «المنار»، روزنامه صهیونیستی «معاریو» به نقل از منابع آگاه اعلام کرد «بنیامین نتانیاهو» برای جلوگیری از صدور این قرار، تماس‌های فشرده و خاصی با مقامات آمریکایی داشته است.

این روزنامه با تاکید بر اینکه «نتانیاهو» از احتمال بازداشتش، بسیار نگران و مضطرب است، افزود: علاوه بر او ممکن است قرار بازداشت وزیر جنگ و رئیس ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی هم صادر شود.

دیگر خبرها

  • ترس نتانیاهو از صدور قرار بازداشت در دادگاه بین المللی کیفری
  • طرح سوال از شهردار در دستور کار جلسه علنی روز دوشنبه شورا قرار دارد
  • ۲ دادگاه علنی برخط در مهدیشهر و دامغان برگزار می‌شود
  • قوه قضاییه با برگزاری دادگاه‌های علنی کاملاً موافق است
  • توضیحات معتمدی درباره جلسه با ورزشکاران شانس المپیکی
  • درخواست دیه اولیای دم از قاتل مجنون
  • مجلس در این هفته| ساماندهی اجاره و اصلاح مالیات بر سوداگری
  • زمان برگزاری جلسه بعدی حراج حضوری شمش طلا در مرکز مبادله مشخص شد
  • صدور رای برای بیش از ۹۵ درصد از پرونده‌های تخلف طرح شده در تعزیرات گلستان
  • واکنش مداخله جویانه آمریکا به صدور حکم بدوی برای خواننده رپ زیرزمینی | ادعای مقام آمریکایی برای اعمال فشار بر ایران