Web Analytics Made Easy - Statcounter

Loading the player... دریافت فیلم دانلود با کیفیت 360 دانلود با کیفیت 480 دانلود با کیفیت 720 دانلود با کیفیت 1024

بارسلونا در دیدار برگشت مرحله یک شانزدهم نهایی کوپا دل ری موفق شد با ۵ گل مورسیا را شکست بدهد و با برتری ۸-۰ در مجموع دو دیدار ، راهی مرحله بعد شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

کلیپی از خلاصه بازی تیم های بارسلونا و مورسیا در بازی های جام حذفی اسپانیا ۸ آذر ۹۶ که این بازی با برتری پرگل … بارسلونا به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 در این دیدار ارنستو والورده به بیشتر بازیکنان اصلی اش استراحت داد اما مورسیا نتوانست هیچ مشکلی برای بارسا ایجاد کنند و در نهایت آبی و اناری ها به یک پیروزی راحت رسیدند.

همانطور که انتظار می رفت بازی با برتری بارسا آغاز شد و این تیم در دقایق ابتدایی توپ و میدان را در اختیار داشت اما بازیکنان این تیم نتوانستند موقعیت خاصی روی دروازه مورسیا ایجاد کنند.

حملات بارسا ادامه پیدا کرد و سرانجام این تیم در دقیقه ۱۶ به گل رسید. روی اشتباه مدافعان مورسیا بود که توپ در مقابل دروازه به پاکو آلکاسر رسید و او هم با ضربه سر کار را تمام کرد.

با توجه به اینکه بارسایی ها صعودشان را قطعی می دیدند، بعد از این گل از ضرباهنگ بازی کاسته شد و اگرچه چند موقعیت نصفه و نیمه دیگر روی دروازه مورسیا ایجاد شد اما در نهایت این نیمه با همان یک گل به پایان رسید.

نیمه دوم را هم بارسا بهتر آغاز کرد و بعد از اینکه جرارد دلوفئو یک بار تیر دروازه حریف را به لرزه درآورد، این جرارد پیکه بود که در دقیقه ۵۶، حساب کار را ۲-۰ کرد. روی نفوذ الکس ویدال از سمت راست و ارسال او به دهانه دروازه، این پیکه بود که با یک بغل پای ساده کار را تمام کرد.

حملات بارسا ادامه داشت و چهار دقیقه بعد، ویدال اختلاف را به سه گل افزایش داد. این بار نلسون سمدو بود که در نقش گلساز ظاهر شد وارسال او را ویدال با ضربه سر تبدیل به گل کرد.

فشار حملات آبی و اناری بعد از این دو گل هم فروکش نکرد و این تیم در ۲۰ دقیقه بعدی توانست دو بار دیگر به گل برسد. ابتدا در دقیقه ۷۴، پاس عمقی سرخی روبرتو را دنیس سوارز با یک ضربه فنی، تبدیل به گل کرد.

سپس در دقیقه ۷۹، این بار سوارز در نقش گلساز ظاهر شد و خوسه آرانیز توانست با یک شوت تماشایی، کار را تمام کند. در دقایق پایانی بارسا می توانست به گل ششم برسد اما توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و بازی با برتری ۵-۰ بارسا به پایان رسید.

پارس فوتبال شما را به تماشای این کلیپ دعوت می کند.

خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۷۵۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوشحالی ستاره بارسا: روزهای سخت تمام شد

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شب گذشته در چهارچوب رقابت‌های هفته سی و سوم لالیگا به مصاف والنسیا رفت و موفق شد در یک دیدار پر از اتفاق و جنجالی با نتیجه 2-4 برابر حریفش به پیروزی برسد و سه امتیاز ارزشمند را در خانه حفظ کند.

لواندوفسکی ستاره اصلی تیمش در این بازی بود و موفق شد سه گل مهم را برای آنها به ثمر برساند اما یک گل دیگر توسط فرمین لوپز به ثمر رسید که این فصل ستاره جوان و درخشان بارسلونا بوده و نقش مهمی را در ترکیب این تیم و تحت هدایت ژاوی ایفا کرده است.

این بازیکن پس از پایان بازی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: «همه ما چند هفته بسیار سخت و دشوار را پشت سر گذاشتیم. در طول مدت اشتباهات بسیاری انجام دادیم اما این شرایط سپری شده است و امروز توانستیم در یک بازی مهم به پیروزی برسیم.

تصور کردن این که من توانسته‌ام هشت گل برای تیم اول به ثمر برسانم بسیار دشوار است. برای رسیدن به اینجا به سختی تلاش کردم. از سرمربی و تمام اعضای تیم برای اعتمادی که به من داشتند تشکر می‌کنم. امیدوارم که بتوانم به همین شکل به بازی کردن ادامه دهم.»

دیگر خبرها

  • سکوهای خالی: بدترین استقبال فصل از بارسا
  • تاریخ‌سازی تراشتگن در بارسا: بیخ گوش لیونل مسی!
  • خوشحالی ستاره بارسا: روزهای سخت تمام شد
  • خلاصه‌بازی بارسلونا و والنسیا + فیلم
  • کامبک بارسلونا مقابل والنسیا ۱۰ نفره با هت‌تریک لواندوفسکی
  • بارسا ۴-۲ والنسیا: بازگشت قدرتمندانه تیم ژاوی
  • هدیه به بارسا: دروازه‌بان والنسیا بدل تراشتگن شد
  • هشدار فیفا به محرومیت رئال، بارسا و تیم ملی اسپانیا
  • قطعی: بارسلونا پایان فصل در کره جنوبی
  • صعود بارسای زنان به فینال چمپیونزلیگ